![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook nooit fan geweest van Calvo maar als ik eerlijk ben dan moet ik bekennen dat ik niemand zoiets toewens. Hij heeft duidelijk een grote en belangrijke rol gespeeld binnen die partij en dan zo aan de kant geschoven worden is op zijn minst pijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Niet dat ik er fan van ben van de opzijgeschoven man Calvo maar het moet een serieuze slag in het gezicht geweest zijn) Zou je het nog politiek kunnen noemen of is het gewoon de stoelendans?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2020 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regering is 1 dag oud. Groen, MR en CD&V liggen intern al compleet overhoop. Dat gaat nog wat geven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er alvast géén goed oog in.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Almaci hem echter op die manier langs de kant gezet heeft, dat is natuurlijk wraakroepend en ik denk dat ze dat nog als een boemerang in haar gezicht zal terugkrijgen. Langs de andere kant, bestaan er wel goeie manieren om zo een beslissing te nemen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 2 oktober 2020 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Calvo werd te licht gevonden, en Almaci te zwaar...
![]() https://static.standaard.be/Assets/I...0&maxwidth=400 Laatst gewijzigd door De Prof : 2 oktober 2020 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Los van haar manier van communiceren (want dat vind ik nog het minste - net rekening houdende dat het nog maar haar eerste dag als minister is), gaat het mij vooral om het inhoudelijke. Ze zet zichzelf te kijk als expert energie, maar gaat volledig de mist in door hardnekkig een volledige kernuitstap te verdedigen, zonder daarbij een concreet en geloofwaardig alternatief te kunnen bieden. Hier werd gewoon een schietschijf voor een andere schietschijf ingeruild.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Géén concrete elementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kernuitstap is een nobel doel. Ze mag daar alles op inzetten. Maar als ze tegelijkertijd geen alternatief uitwerkt, is ze al verloren voor ze eraan begint. Zoveel verstand zal ze wel hebben zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tine was niet het alternatief voor Calvo hé. De sutter is het alternatief voor Calvo en die zal de schietschijf niet worden hoor. Kan ook niet met zo een saai departement.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |