![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog niet lang geleden was er een interview met Bill en Melinda vanwege al die beschuldigende vingertjes naar Bill.
Vrouwlief nam zijn verdediging. Ze zei letterlijk " mensen beweren dat er in het vaccin een chip zal zitten. Die technologie bestaat niet eens!." Bill zweeg en keek minzaam in de camera. Maar de technologie bestaat wel en Bill weet het, zelfs patent er op. MIT bevestigd het nogmaals. Poor stupid wife?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2020 om 10:18. |
|
|
|
|
|
#702 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beetje de boel belachelijk proberen maken? Sleur er anders nog wat Reptilians ook bij.
|
|
|
|
#704 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat, als men "rare chips" in mensen wil inplanten zonder dat ze het weten, aspirine een veel logischer pad is dan eerst een ziekte ontketenen, dan een vaccin en tutti.
Of "tomatensaus", waarom niet. Iets dat mensen en masse binnenhaspelen zonder bij na te denken zou toch de meest logische "geheime vector" zijn voor zo een chip he. |
|
|
|
|
|
#705 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een patent is -absoluut- geen bewijs dat iets bestaat. Er bestaan patenten op tijdreismachines. Volgens jouw logica bestaan die dus ook echt. lol. Hier :https://patents.google.com/patent/US20090234788A1/en en hier : https://www.huffingtonpost.co.uk/201...EUYKSGE1F6LUZT Laatst gewijzigd door parcifal : 2 oktober 2020 om 11:58. |
|
|
|
|
|
|
#706 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of je er nu een video van ziet of niet dat helpt totaal niks.
|
|
|
|
#707 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom zou Trump anders zo bang zijn van Huawei ? |
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, Trump is niet bang van Huawei voor spionage hoor. Dat is het excuus. Hij is gewoon bang dat de USA de technische competitive edge kwijt zijn en probeert aan protectionisme te doen. |
|
|
|
|
|
|
#709 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En zo zijn ook de doden in het voorjaar ontstaan. Op enkele uitzonderingen na waren dat allemaal mensen met een onderliggende zware pathologie. Hart, lever en nierfalen met verzwarend een afwijkende longfunctie. Als bij zulke mensen ook een zware verkoudheid of een doodgewoon griepje toeslaat, sterven ze. Ik vind het frapant dat dit jaar, waarin toch een langere hittegolf was, geen sprake was van oversterfte door de warmte, zoals elk jaar als het 3 dagen warmer is dan 25°. Neen, dit jaar waren er alleen maar coronadoden. Mijn persoonlijke ervaring is dat Covid-19 besmetting niets meer is dan een valling (verkoudheid). De corona-paniek wordt door Dikke Ransten, Kwekkelien Kwekkebooms, Kluchten en andere paniek-parasieten in stand gehouden omdat de farma-industrie hen rijkelijk beloont als de gemaakte kosten voor het ontwikkelen van een nutteloos vaccin kan omgezet worden in nooit geziene winst. Nutteloos ? Ja weldegelijk. Ook nu worden de overgrote meerderheid van de mensen NIET ziek van het cornonavirus. En verdwijnt dat virus na enkele maanden gewoon uit hun lijf. Wij hebben dat vaccin niet echt nodig ! Citaat:
Trouwens Apple en zijn i-foon liggen op dit moment hopeloos achter op Samsung en Huawai. |
||
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook iemand gesproken die zei dat vaccins een onderdeel waren van population control, maar dan is een sproeivliegtuig met sterilisator toch heel wat makkelijker. |
|
|
|
|
|
|
#711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Europa wil net hetzelfde doen met VS bedrijven maar die werken niet zo goed mee. https://www.vice.com/en/article/889p...nt-get-its-way |
|
|
|
|
|
|
#712 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet noodzakelijk he. Het moet zich ergens vastzetten in het lichaam, maar er zijn vele manieren. Als we dan toch aan het fantaseren zijn, is er geen enkele reden waarom dat niet langs het spijsverteringskanaal kan, met slimme nanodeeltjes die het lichaam laten denken dat het spel geresorbeerd moet worden.
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2020 om 16:01. |
|
|
|
|
|
#713 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#714 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Id2020.
|
|
|
#715 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed lezen hé!
ID2020 is a nongovernmental organization (501(c)(3)) which advocates for digital ID for the billion undocumented people worldwide and under-served groups like refugees. Dakota Gruener is the executive director of ID2020. The NGO was relatively unknown before being publicized because of misinformation related to the COVID-19 pandemic by conspiracy theorists. Participants Accenture,[7] Microsoft, Avanade Inc, PricewaterhouseCoopers, and Cisco Systems Inc have contributed their expertise to ID2020.[5] Gezien?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2020 om 19:26. |
|
|
|
|
|
#716 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In mei 2016 bracht de inaugurele ID2020-top in mei 2016 op het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York meer dan 400 mensen bijeen om te bespreken hoe iedereen digitale identiteit kan bieden, een gedefinieerd Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling, ook voor 1,5 miljard mensen die leven zonder enige vorm van erkende identificatie. [1] Experts in blockchain en andere cryptografische technologie werkten samen met vertegenwoordigers van technische normalisatie-instellingen om te identificeren hoe technologie en andere expertise uit de particuliere sector het doel zouden kunnen bereiken. [2] [3]
In 2019 startte ID2020 een nieuw programma voor digitale identiteit in samenwerking met de regering van Bangladesh en Global Alliance for Vaccines and Immunization. [4]
|
|
|
#717 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Missie
ID2020 is een publiek-privaat consortium in dienst van de Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling van de Verenigde Naties voor 2030 om alle mensen een juridische identiteit te geven, inclusief de meest kwetsbare bevolkingsgroepen ter wereld. [5] ID2020 heeft een missieverklaring van tien punten gepubliceerd, die het volgende omvat: "Wij zijn van mening dat individuen controle moeten hebben over hun eigen digitale identiteit, inclusief hoe persoonlijke gegevens worden verzameld, gebruikt en gedeeld." [6] ------ Waar hebben we nog eens 10 punten gezien? Ah op een monument?
|
|
|
#718 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hier is het!
ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccines Sep 20, 2019 | Chris Burt CATEGORIES Biometrics News | Civil / National ID | Healthcare Biometrics ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccines The ID2020 Alliance has launched a new digital identity program at its annual summit in New York, in collaboration with the Government of Bangladesh, vaccine alliance Gavi, and new partners in government, academia, and humanitarian relief. The program to leverage immunization as an opportunity to establish digital identity was unveiled by ID2020 in partnership with the Bangladesh Government’s Access to Information (a2i) Program, the Directorate General of Health Services, and Gavi, according to the announcement. Digital identity is a computerized record of who a person is, stored in a registry. It is used, in this case, to keep track of who has received vaccination. “We are implementing a forward-looking approach to digital identity that gives individuals control over their own personal information, while still building off existing systems and programs,” says Anir Chowdhury, policy advisor at a2i. “The Government of Bangladesh recognizes that the design of digital identity systems carries far-reaching implications for individuals’ access to services and livelihoods, and we are eager to pioneer this approach.” Gavi CEO Seth Berkley says that 89 percent of children and adolescents who do not have identification live in countries where the organization is active. “We are enthusiastic about the potential impact of this program not just in Bangladesh, but as something we can replicate across Gavi-eligible countries, providing a viable route to closing the identity gap,” he says. A partnership was also formed earlier this year between Gavi, NEC, and Simprints to use biometrics to improve vaccine coverage in developing nations. “Digital ID is being defined and implemented today, and we recognize the importance of swift action to close the identity gap,” comments ID2020 Executive Director Dakota Gruener. “Now is the time for bold commitments to ensure that we respond both quickly and responsibly. We and our ID2020 Alliance partners, both present and future, are committed to rising to this challenge.” ID2020 also announced new partnerships and provided progress reports on initiatives launched last year. Since last year’s summit, the ID2020 Alliance has been joined by the City of Austin, UC Berkeley’s CITRIS Policy Lab and Care USA. The City of Austin, ID2020, and several other partners are working together with homeless people and the service providers who engage with them to develop a blockchain-enabled digital identity platform called MyPass to empower homeless people with their own identity data. A pair of inaugural pilot programs launched last year in partnership with iRespond and Everest have each made progress, ID2020 says. The iRespond program has improved continuity of care for more than 3,000 refugees receiving treatment for chronic conditions from the International Rescue Committee in Thailand, according to the announcement, while Everest has assisted with the provision of access to critical energy subsidies and a range of additional services with secure and user-centric digital identities without relying on a smartphone. This post was updated at 4:58pm on March 26, 2020 to clarify that the program is intended to allow people to receive vaccination and prove they have received it, not to track individuals, as claimed by some conspiracy theorists.
|
|
|
#719 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|