Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2020, 22:00   #721
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar durft gij nog een aspirientje nemen ? Denkt gij echt dat als die chip in een spuitje kan, het niet in zo een dik bruistablet kan ?
lol
En er als dan een paar zwarte stipkes liggen op het schuim dan denkt ge toch gewoon : 't wordt tijd dat ik hier eens het stof afneem in huis
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 22:04   #722
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat, als men "rare chips" in mensen wil inplanten zonder dat ze het weten, aspirine een veel logischer pad is dan eerst een ziekte ontketenen, dan een vaccin en tutti.

Of "tomatensaus", waarom niet.

Iets dat mensen en masse binnenhaspelen zonder bij na te denken zou toch de meest logische "geheime vector" zijn voor zo een chip he.
Gewoon leidingwater kan ook ... ze hebben ons dat nog eens gelapt

https://www.youtube.com/watch?v=uonYyotd3TQ
Oud 2 oktober 2020, 22:05   #723
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
lol
En er als dan een paar zwarte stipkes liggen op het schuim dan denkt ge toch gewoon : 't wordt tijd dat ik hier eens het stof afneem in huis

Zet uw goede bril op en lees mijn laatste posting.

Het is game over.
Ik heb gelijk.

Jullie niet.

Complimenten aan parci de debunker.
Worthless piece off shit debunking.

Ook de groeten aan patrickv, praha en de vele zwijgenden.
Niet te vergeten de gemuilkorfde en de Bovenbuur.

All wrong!

Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2020 om 22:10.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 22:13   #724
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

Het is game over.
Ik heb gelijk.

Jullie niet.

All wrong!
maar manneke ge zijt niet eens begonnen met iet te duiden, laat staan dat ge uw gelijk zou aangetoond hebben
Oud 2 oktober 2020, 22:35   #725
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is game over.
Ik heb gelijk.

Jullie niet.

All wrong!
Zalig de armen van geest, Mambo.
Je leeft blijkbaar in een parallelle realiteit waar een hoopje zielige onzin, bewijs zou zijn
Dat is de 9de cirkel van de hel.
Je bent gearriveerd.

Succes daar en veel geluk.
Je zal het verduiveld hard nodig hebben maat.

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 oktober 2020 om 22:36.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 22:48   #726
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alles is geduid en bewezen.

Datums, plaatsen, organisaties...alles!

Iedere commentaar is belachelijk.
Oud 2 oktober 2020, 23:42   #727
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles is geduid en bewezen.

Datums, plaatsen, organisaties...alles!

Iedere commentaar is belachelijk.
Proficiat, ben je hierbij nu klaargekomen? Heb je misschien een kleenex nodig?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 23:53   #728
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bill Gates wil Corona-geïnfecteerden microchips implanteren
donderdag 02 april 2020 5218 2
In een vraag- en antwoordsessie onthulde miljardair en filantroop Bill Gates zijn plan om degenen die positief testten voor COVID-19 “digitaal te certificeren” – door middel van geïmplanteerde microchips.
De 64-jarige technologiemagnaat en tweede rijkste persoon ter wereld, werd geïnterviewd in een Reddit “Vraag me alles wat je wilt” sessie met betrekking tot de virusepidemie.

De vraag was: “Hoe kunnen bedrijven hun werk voortzetten en toch sociale afstand blijven houden?” Gates antwoordde: “We zullen binnenkort digitale certificaten hebben die ons laten zien wie er hersteld is van het virus, wie er getest is en wie er gevaccineerd is”, rapporteren BioHackInfo en AmbienteBio.

De “digitale certificaten” worden “Quantum-Dot Tattoos” genoemd en zijn ontwikkeld door de universiteiten van MIT en Rice in de VS. Ze moeten het mogelijk maken om een vaccinatiestatus op te slaan, schrijft Sven von Storch op Anonymous News.

Quantum-dot tatoeages worden aangebracht op oplosbare suikerhoudende micronaalden, die in een vaccin fluorescerende quantum dots bevatten die zijn ingebed in biocompatibele capsules van micrometer-formaat. Als de micronaalden eenmaal onder de huid zijn opgelost, laten ze de ingekapselde quantum dots achter, waarvan de patronen kunnen worden afgelezen om het toegediende vaccin te identificeren.

Naast de microchip-implantatietechnologie werkt Gates ook aan een project met de naam ID2020. Microsoft wil het probleem “oplossen” dat iets meer dan een miljard mensen leven zonder een geregistreerd ID. ID2020 wordt verondersteld hen een digitale identiteit te geven.

Corona-crisis als excuus voor totale bewaking door middel van een microchip

Gates ziet de Coronavirus-pandemie als de perfecte gelegenheid om de microschiptechnologie verder te ontwikkelen en toe te passen.

Christelijke groepen en – verrassend genoeg – sommige groepen van de sjiitische islam hebben deze vorm van invasieve lichaamsidentificatie al bekritiseerd. In november vorig jaar werd een in Denemarken gevestigd technologiebedrijf gedwongen de contracten voor de productie van microchip-implantaten voor de Deense regering en de Amerikaanse marine op te zeggen, nadat christelijke groepen zich daartegen hadden verzet.

De technologie van Gates zal ons een stap dichter bij totale overheidscontrole op het individu brengen. Hoewel de identificatie door vaccins vandaag de dag misschien uit positieve intentie wordt ontwikkeld, hoeft men alleen maar twee en twee bij elkaar op te tellen om de mogelijkheden van een dergelijke bewakingstechniek te doorzien.
Oud 2 oktober 2020, 23:55   #729
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat je kan doen met dergelijke surveillance gaat jullie pet ver te boven.
Oud 2 oktober 2020, 23:59   #730
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is game over.
Ik heb gelijk.

Jullie niet.

All wrong!
Euh... hopelijk zit er niets in haldol.

PS: Ja, er is heel wat gaande in de occulte politiek op dit moment, maar je moet wel rationeel onderscheid blijven maken.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 oktober 2020 om 00:03.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2020, 00:36   #731
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Euh... hopelijk zit er niets in haldol.

PS: Ja, er is heel wat gaande in de occulte politiek op dit moment, maar je moet wel rationeel onderscheid blijven maken.
Onderscheid?

Het ganse scenario van a tot z staat uitgerold.

Met namen, plaatsen, organisaties, what ever..

Fucking smeerlappen !
Lowest of the lowest scum.

Laatst gewijzigd door Mambo : 3 oktober 2020 om 00:42.
Oud 3 oktober 2020, 04:03   #732
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Bill Gates wil Corona-geïnfecteerden microchips implanteren
donderdag 02 april 2020 5218 2
In een vraag- en antwoordsessie onthulde miljardair en filantroop Bill Gates zijn plan om degenen die positief testten voor COVID-19 “digitaal te certificeren” – door middel van geïmplanteerde microchips.
De 64-jarige technologiemagnaat en tweede rijkste persoon ter wereld, werd geïnterviewd in een Reddit “Vraag me alles wat je wilt” sessie met betrekking tot de virusepidemie.

De vraag was: “Hoe kunnen bedrijven hun werk voortzetten en toch sociale afstand blijven houden?” Gates antwoordde: “We zullen binnenkort digitale certificaten hebben die ons laten zien wie er hersteld is van het virus, wie er getest is en wie er gevaccineerd is”, rapporteren BioHackInfo en AmbienteBio.

De “digitale certificaten” worden “Quantum-Dot Tattoos” genoemd en zijn ontwikkeld door de universiteiten van MIT en Rice in de VS. Ze moeten het mogelijk maken om een vaccinatiestatus op te slaan, schrijft Sven von Storch op Anonymous News.

Quantum-dot tatoeages worden aangebracht op oplosbare suikerhoudende micronaalden, die in een vaccin fluorescerende quantum dots bevatten die zijn ingebed in biocompatibele capsules van micrometer-formaat. Als de micronaalden eenmaal onder de huid zijn opgelost, laten ze de ingekapselde quantum dots achter, waarvan de patronen kunnen worden afgelezen om het toegediende vaccin te identificeren.
Zucht... Quantum dots zijn GEEN microchips!

https://www.snopes.com/fact-check/bill-gates-id2020/

Dit is een vrij goede omschrijving van wat het is:

Citaat:
The study — which was not conducted on human subjects — did not describe the injection of a “microchip” co-administered with a vaccine. Instead, it described the use of something referred to as a quantum dot. These dots are essentially molecule-sized particles engineered to have unique structures that react to near-infrared light in a way that could theoretically be identified by a device such as a smartphone. It is physically impossible to implant a quantum dot sized device that could actively ping location or any other data to an unknown third party.
Citaat:
Naast de microchip-implantatietechnologie werkt Gates ook aan een project met de naam ID2020. Microsoft wil het probleem “oplossen” dat iets meer dan een miljard mensen leven zonder een geregistreerd ID. ID2020 wordt verondersteld hen een digitale identiteit te geven.

Corona-crisis als excuus voor totale bewaking door middel van een microchip
Man, jij blijft maar dingen verzinnen! Dit is waar ID2020 om draait:

Citaat:
Over 1 billion people worldwide are unable to prove their identity through any recognized means. As such, they are without the protection of law, and are unable to access basic services, participate as a citizen or voter, or transact in the modern economy. … We believe that individuals must have control over their own digital identities, including how personal data is collected, used, and shared. Everyone should be able to assert their identity across institutional and national borders, and across time. Privacy, portability, and persistence are necessary for digital identity to meaningfully empower and protect individuals.
NERGENS is hier sprake van een chip inplanten of totale bewaking! Jij zit hier gewoonweg te liegen dat het niet erger kan.

Citaat:
Gates ziet de Coronavirus-pandemie als de perfecte gelegenheid om de microschiptechnologie verder te ontwikkelen en toe te passen.

Christelijke groepen en – verrassend genoeg – sommige groepen van de sjiitische islam hebben deze vorm van invasieve lichaamsidentificatie al bekritiseerd. In november vorig jaar werd een in Denemarken gevestigd technologiebedrijf gedwongen de contracten voor de productie van microchip-implantaten voor de Deense regering en de Amerikaanse marine op te zeggen, nadat christelijke groepen zich daartegen hadden verzet.

De technologie van Gates zal ons een stap dichter bij totale overheidscontrole op het individu brengen. Hoewel de identificatie door vaccins vandaag de dag misschien uit positieve intentie wordt ontwikkeld, hoeft men alleen maar twee en twee bij elkaar op te tellen om de mogelijkheden van een dergelijke bewakingstechniek te doorzien.
Kijk, kerel, als er werkelijk in het geniep chips via vaccins worden ingespoten is het voldoende dat één dokter besluit de inhoud van zo'n spuitje onder een microscoop te leggen en dat plannetje valt in elkaar. Je ziet trouwens iets vrij belangrijk over het hoofd. Een chip is maar één deel van zo'n systeem. Wil je iemand ermee kunnen volgen vanop afstand, dan heeft die chip stroom nodig en een antenne. Veel succes om dat door een naald te krijgen!
Oud 3 oktober 2020, 14:00   #733
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Rfid kan je nu al printen, tatoeëren, vaccineren en wat dan ook.
Ze reageren op dedectoren zoals de rfid in kledij en voorwerpen reageren op de uitgang van de winkels.
Je kan daar van alles mee doen.
Geen batterijen nodig.
Geen metalen voorwerp die nogal nadelig zou zijn mocht je onder de scanner moeten.

Hou gewoon op te fantaseren.
De volledige uitrol van chippen door vaccinatie heb ik gepost.
Wie en wat en hoe en wanneer. ID2020 is identification in 2020.
Nu dus.
Het staat ook op wiki.

Ga daar wat reclameren.

Laatst gewijzigd door Mambo : 3 oktober 2020 om 14:13.
Oud 3 oktober 2020, 15:25   #734
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ID2020 certifies BLOK BioScience Immunity Passport with self-sovereign approach to digital ID
Aug 6, 2020 | Luana Pascu
CATEGORIES Biometrics News | Trade Notes
ID2020 certifies BLOK BioScience Immunity Passport with self-sovereign approach to digital ID
ID2020 has certified the digital ID immunity passport developed by BLOK Bioscience as conforming to its conception of “good ID,” the organization announced. The tool is the first certified by the organization for COVID-19 health status, allowing users to keep a self-sovereign record of all tests, antibodies and vaccination results.

“The COVID-19 pandemic has thrust digital credentials into the global spotlight,” said ID2020 Executive Director Dakota Gruener in a prepared statement. “As we consider digital ID-based solutions for public health applications, getting the technology right is not negotiable. We intentionally set a high bar for certification and are delighted to recognize the BLOK Bioscience Immunity Passport solution for meeting our high standards for privacy protection, user-management, portability, and more.”

Click here to learn more about IrisTime
Gruener wrote a white paper earlier this year arguing for immunity passports to use biometrics as a privacy-protection mechanism. The concept of immunity passports was heavily criticized by a former member of ID2020’s technical advisory committee Elizabeth Renieris shortly before her resignation from the organization.

The certification is given to technology that complies with 41 Technical Requirements. Not only does the institution provide a road map for developers, but it also gives a “third-party seal of approval” on confirm ethical and technical standards.

“Pandemic management is essentially an entirely new solution domain,” said BLOK Solutions Chief Technology Officer Areiel Wolanow in the announcement. “The precedents we set now will set the standard for how the future unfolds, so we have a duty to get things right. By starting with the principle that individuals should always be the sole owner of their data, it is our hope at BLOK that this a standard that others will find it exceedingly difficult to deviate from.”

There are currently over 30 technology providers who have submitted applications to confirm their technologies align with ID2020’s requirements, though presumably not all applications are for digital health credentials.

Kiva Protocol, Gravity.earth, and ZAKA have also received ID2020 certification for their digital ID solutions.

Related Posts

Immunity certificates should leverage biometrics to alleviate privacy concerns, says ID2020's executive director

ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccines

Behavioral biometrics – securing digital banking without compromising on user experience

Canadians expect government, private sector to develop digital ID framework

CITRIS Policy Lab publishes digital ID and facial recognition reports to support ID2020 and Good ID

Behavioral biometrics can effectively fight digital fraud, security experts say

Laatst gewijzigd door Mambo : 3 oktober 2020 om 15:28.
Oud 3 oktober 2020, 18:11   #735
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Rfid kan je nu al printen, tatoeëren, vaccineren en wat dan ook.
Ze reageren op dedectoren zoals de rfid in kledij en voorwerpen reageren op de uitgang van de winkels.
Je kan daar van alles mee doen.
Geen batterijen nodig.
Geen metalen voorwerp die nogal nadelig zou zijn mocht je onder de scanner moeten.

Hou gewoon op te fantaseren.
De volledige uitrol van chippen door vaccinatie heb ik gepost.
Wie en wat en hoe en wanneer. ID2020 is identification in 2020.
Nu dus.
Het staat ook op wiki.

Ga daar wat reclameren.
Dan weet je waarschijnlijk ook wel dat passieve RFID een piepklein bereik heeft? Huisdieren krijgen een RFID chip ingeplant (en dat wordt niet met een piepklein naaldje gedaan), om die uit te lezen moet je een toestel er vlak tegen houden. En als je huisdier het gat uit is gaat die chip je niet helpen het zomaar terug te vinden.
En heb je hier als eens over nagedacht: stel dat dit werkelijk zo is, dat er een duivels plan is om heel de wereldbevolking via een spuitje een chip in te planten, waarom moet dat zo nodig via een vaccin? Dat kan in om het even welk spuitje zitten! Ooit bloed laten trekken? Gezien wat voor een knoert van een naald daarvoor gebruikt wordt? Het lijkt me logischer dat je dat zou gebruiken om snel een chip naar binnen te schieten. Dan zit je trouwens direkt in een ader, in tegenstelling tot vaccins die intramusculair ingespoten worden.
Of het kan nog meer paranoïde: weet je wat chirurgen allemaal uitspoken terwijl je buiten westen op de operatietafel ligt? Een blindedarmoperatie is de perfecte gelegenheid om een sattelietschotel in de dikke darm te steken! Of amandelen verwijderen? Wie weet wat steken ze dan allemaal in je sinussen!
Oud 3 oktober 2020, 18:12   #736
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Aug 6, 2020 | Luana Pascu
CATEGORIES Biometrics News | Trade Notes
ID2020 has certified the digital ID immunity passport developed by BLOK Bioscience as conforming to its conception of “good ID,” the organization announced. The tool is the first certified by the organization for COVID-19 health status, allowing users to keep a self-sovereign record of all tests, antibodies and vaccination results.

“The COVID-19 pandemic has thrust digital credentials into the global spotlight,” said ID2020 Executive Director Dakota Gruener in a prepared statement. “As we consider digital ID-based solutions for public health applications, getting the technology right is not negotiable. We intentionally set a high bar for certification and are delighted to recognize the BLOK Bioscience Immunity Passport solution for meeting our high standards for privacy protection, user-management, portability, and more.”

Click here to learn more about IrisTime
Gruener wrote a white paper earlier this year arguing for immunity passports to use biometrics as a privacy-protection mechanism. The concept of immunity passports was heavily criticized by a former member of ID2020’s technical advisory committee Elizabeth Renieris shortly before her resignation from the organization.

The certification is given to technology that complies with 41 Technical Requirements. Not only does the institution provide a road map for developers, but it also gives a “third-party seal of approval” on confirm ethical and technical standards.

“Pandemic management is essentially an entirely new solution domain,” said BLOK Solutions Chief Technology Officer Areiel Wolanow in the announcement. “The precedents we set now will set the standard for how the future unfolds, so we have a duty to get things right. By starting with the principle that individuals should always be the sole owner of their data, it is our hope at BLOK that this a standard that others will find it exceedingly difficult to deviate from.”

There are currently over 30 technology providers who have submitted applications to confirm their technologies align with ID2020’s requirements, though presumably not all applications are for digital health credentials.

Kiva Protocol, Gravity.earth, and ZAKA have also received ID2020 certification for their digital ID solutions.

Related Posts

Immunity certificates should leverage biometrics to alleviate privacy concerns, says ID2020's executive director

ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccines

Behavioral biometrics – securing digital banking without compromising on user experience

Canadians expect government, private sector to develop digital ID framework

CITRIS Policy Lab publishes digital ID and facial recognition reports to support ID2020 and Good ID

Behavioral biometrics can effectively fight digital fraud, security experts say
Heb jij die tekst wel gelezen? Waar wordt daar gesproken over surveillance of iedereen tracken?
Oud 4 oktober 2020, 01:39   #737
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Dan weet je waarschijnlijk ook wel dat passieve RFID een piepklein bereik heeft? Huisdieren krijgen een RFID chip ingeplant (en dat wordt niet met een piepklein naaldje gedaan), om die uit te lezen moet je een toestel er vlak tegen houden. En als je huisdier het gat uit is gaat die chip je niet helpen het zomaar terug te vinden.
En heb je hier als eens over nagedacht: stel dat dit werkelijk zo is, dat er een duivels plan is om heel de wereldbevolking via een spuitje een chip in te planten, waarom moet dat zo nodig via een vaccin? Dat kan in om het even welk spuitje zitten! Ooit bloed laten trekken? Gezien wat voor een knoert van een naald daarvoor gebruikt wordt? Het lijkt me logischer dat je dat zou gebruiken om snel een chip naar binnen te schieten. Dan zit je trouwens direkt in een ader, in tegenstelling tot vaccins die intramusculair ingespoten worden.
Of het kan nog meer paranoïde: weet je wat chirurgen allemaal uitspoken terwijl je buiten westen op de operatietafel ligt? Een blindedarmoperatie is de perfecte gelegenheid om een sattelietschotel in de dikke darm te steken! Of amandelen verwijderen? Wie weet wat steken ze dan allemaal in je sinussen!
Weet je wat?
Ga wat spelen op het speelplein.
Oud 4 oktober 2020, 09:44   #738
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je wat?
Ga wat spelen op het speelplein.
Kijk Mambo, dat gij er dwaze en aantoonbaar foute ideen op nahoudt dat is je goed recht, niet iedereen heeft een kritische of sceptische ingesteldheid.

"Ons Heer moet van elk zijn getal hebben" zei mijn grootmoeder altijd en dus ook van de naieve schapen zoals jij die alles geloven wat slange-olie verkopers op Facebook posten.

De vraag is wel : waarom moet je zo nodig je foute en naieve ideen hier komen verspreiden zonder einde?
Die "bekeringsdrang" dat is het ergelijke natuurlijk, dat komt blijkbaar automatisch bij dat complotgeloof, we zien dat ook bij andere mensen die aan dezelfde aandoening lijden. Met het geloof komt altijd de bekeringsdrang.

Je zal mij zeker en andere forumgebruikers wellicht nooit overtuigen, daarvoor is je geloofwaardigheid al veel te ver gezakt en je ongelijk is keer op keer aangetoond.
Ook al zie jij dat zelf niet, anderen zien het wel en dat is waar het om gaat.

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 oktober 2020 om 09:45.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 09:50   #739
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Oud 4 oktober 2020, 09:52   #740
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
K
"Ons Heer moet van elk zijn getal hebben" zei mijn grootmoeder altijd en dus ook van de naieve schapen zoals jij dgaat.
Die achter dikke ransten, kwekkelien kwekkebooms en andere kluchten van deze wereled aanhuppelen.
En die zich alle angst laten aanpraten om toch maar te dienen als "ezeltje strek je, tafeltje dek je" van de farma-industrie.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be