![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik haar discours lees op wikipedia is het toch iemand met bagage. En dat zeg ik zonder ook maar enige sympathie te hebben voor Groen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 oktober 2020 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En daar ben ik trots op. Over de affiniteit van de door u geviseerde persoon laat ik mij niet uit. Ik pas voor uw al te lage niveau... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
B) Ze werd al eens ingeroepen en leidde in dat jaar tot een belangrijke stijging in het aantal illegale en thuisslachtingen. C) de verplichte identificatie van schapen leidde dan weer tot een grote toename van echte en gespeelde schapendiefstallen. Lees verkoop gevolgd door een valse aangifte van diefstal. D) indien die regels zoveel effect hebben, waarom daalt dan de jaarlijks gevonden hoeveelheid van slachtafval, komende van illegale slachtingen niet? U bent in hetzelfde bedje ziek als Geens. Uw theorie klopt maar heeft nauwelijks raakpunten met de realiteit...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onverdoofd geslacht noemt Sanctorum wat Almaci Calvo lapte. Ze haat Calvo al jaaaaren. Almaci heeft intern, net als Bouchez bij de MR, geen vrienden gemaakt. Dat zal een rolspelen in de regering van De Croo die eveneens uit een zootje ongeregeld groen en hielenlikkers van de islam is samengesteld. Wie het hele verhaal over de onverdoofd geslachte Calvo wil lezen: be my gast. https://sanctorumblog.wordpress.com/...sionairbelgie/ Calvo is niet van het allure van Luckas vander Taelen of Hermes Sanctorum. Luckas Vander Taelen, die het als groene Brusselaar aandurfde de samenlevingsproblemen met moslim-allochtonen te benoemen, vertrok uiteindelijk. Daarna volgde Hermes Sanctorum omdat hij het niet eens was met de groenen die vasthouden aan ritueel slachten van dieren. Nu slacht Almaci nummer drie eigenhandig onverdoofd omdat hij de partijdictator van Turkse origine niet in alles onvoorwaardelijk volgt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 oktober 2020 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. De groenen beekenen niets zonder het Brusselse Ecolo. Zoals de PVV met haar 12 zetels niets betekent zonder de MR. Almaci behaalde slechts 8zetels met haar "sterkhouders" van Ecolo. Ecolo haalde met slechts 3000 stemmen meer dan de "Vlaamse" groenen VIJF zetels meer.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom ook dat ik mij afvraag wat iemand die wetenschappelijk en medisch zo beslagen is haar tijd gaat verprutsen op een departement als Ambtenarij en Overheidsbedrijven. Minister van Volksgezondheid was veel logischer geweest.
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Groen beweerde altijd dat het niet om postjes ging. Maar Calvo heeft een kwartier zitten meesmuilen, met natte ogen over het feit dat hij geen postje had gekregen. Maar geen probleem zei hij met de ganse messenwinkel nog in zijn rug, het gaat om de nieuwe politieke cultuur die er heerst. De krabbenwinkel van Groen voorstellen als nieuwe politieke cultuur is toch wel een heel klein beetje de waarheid geweld aan doen. De geloofwaardigheid van Agalev/Groen die al zwaar aangetast was door de vorige regeringspassage van de groenen, en die nog niet hersteld was, is nu toch wel tot ver onder het nulpunt geduwd door de broedermoord tijdens de nacht van de lange Groene messen. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 4 oktober 2020 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar kan ik hem volledig in volgen. Van uw collega's moet je het hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 4 oktober 2020 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het versterkt ook mijn stelling dat Almaci een naricistische persoonlijkheids stoornis heeft die geen sterke profielen naast zich duldt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Nu, voor mij is Almaci ook voorbij vervaldatum. Ik heb haar nooit echt een goede politicus gevonden. Toch niet hoe ze overkomt in de media. "To many words". Laatst gewijzigd door Bach : 4 oktober 2020 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hoort u het uit eerste hand. Ik hoef dat voor hem niet aan u te verduidelijken als je, naar ik vermoed, er toch geen oren naar hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens wie de pvda extremistisch vindt, zou logischerwijze de groene taliban ook extremistisch moeten vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek Darwinisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet naar het 9lifes-forum gaan, daar verwijderen ze zelfs een post zoals de uwe binnen de twee minuten na posten wegens "overbodige post."
Langs de andere kant zit het daar vol naïevelingen die de 'beloftes' vanuit OVLD, Groen PSa en CD&V voor de woorden van God zelf nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn niet de woorden alleen, het is het geheel dat weerzinwekkend is aan Almaci.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is onze vergoeding voor het niet failliet verklaren van Dexia bank, is dat die 50 miljard die we nog jarenlang moeten gaan afbetalen. Waar is de vergoeding voor de kosten van de aankoop van het nutteloze Tamiflu door onze toenmalige griepcommisaris? Trouwens de staat vergoed niet, zij verdeelt enkel het geld al dan niet legaal van de belgische bevolking verkregen. Dat schijnt toch een moeilijk begrip te zijn voor de meeste politici, die denken altijd dat zij persoonlijk dat geld geven. |
|
![]() |
![]() |