![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerookt vlees houdt langer. Vandaar dat sommige mensen roken. Ondanks het feit dat onze maatschappij tegen rokers is. Gelukkig gaan de rokers zorgen voor 480 miljoen extra in de staatskas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koeken in die doos , daar lust ik er zelfs totaal geen van !!
![]() I truly h8 chocolate , en donuts vind ik niet lekker !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige ik wel mag met chocolade: enkel eclairkes en vierkante met pudding !!
Ik lust de volgende ALEMAAL: ![]() https://commons.wikimedia.org/wiki/F...ffiekoeken.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 oktober 2020 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit is een mooi voorstel maar er kunnen enkele bezwaren rijzen. Volkorenbrood is meestal duurder dan wit of bruin (grijs ![]() De meeste broden bevatten overigens ook veel zout. Dit zout is nu verplicht verrijkt met kropstof (jood) wegens een gebrek aan deze stof bij de gemiddelde Vlaming. Orsenvlees - "ors" (later onder Hoogduitse invloed "ros") is het oorspronkelijk Ndl. woord voor "paard" < lat. "paraveredus" - behoort eveneens tot de duurdere voedingswaren. Bovendien telt Vlaanderen ook heel wat vleesonthouders. A. Huttelaere was naar het schijnt ook een vleesonthouder. een ander gezond ontbijtvoorstel zou kunnen zijn: havermoutpap met geklutste eieren en aardnotensmeer (pindakaas) Citaat:
Bovendien: ![]() Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit toont de verschrikkelijke domheid dezer mensen. Hebt u bv. ook de verminderde rustgelduitgaven (door lagere levensverwachting) meegeteld? Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Deegnoten (verengelst: "doughnut") schijnen een niet zo gelukkige uitvinding van Hollandse inwijkelingen in de Nieuwe Wereld te zijn. Hoogachtend
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Donuts komen in vele smaken. Ik ben er dan ook verzot op. Hoogachtend
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die met pistache zijn anders superlekker.
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze ochtend...
![]()
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Dees eet ik ook wel eens graag, nen Diksmuidse boterkoek:
![]()
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Kolackzi. Een typisch Pools gebak maar ook verkrijgbaar in de States.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Berlijnse bollen zijn blijkbaar ook in trek in Polen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Een lekkernij uit Zweden. Lussekatter of saffraanbroodjes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Chinese koffiekoekjes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn werkelijk verdomd lekker !!
![]() Je hebt ze met of zonder chocolade , ik verkies die zonder choco !! Maar diezelfde met chocolaagje lust ik ook nog wel + eclairkes zoals ik al reeds zei !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Mandazi uit oostelijk Afrika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||