![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#25121 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nu verwacht ik ook cijfers, mbt criminele moslims en hun getalsverhouding tov de moslimgemeenschap. Dan kunnen we vergelijken. Deal ?
|
|
|
|
#25122 | |
|
|
Citaat:
Zwarte mensen kunnen niet racistisch zijn https://afromagazine.nl/opinie/zwart...acistisch-zijn Terwijl het tegendeel waar is: Racism in Africa https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Africa Ethnic relations in India https://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_relations_in_India Lebanon has a racism problem https://www.aljazeera.com/indepth/op...075823036.html Anti-Syrian racism in Turkey https://www.opendemocracy.net/en/nor...ism-in-turkey/ Racism in Asia https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Asia Racism in Israel https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Israel Xenophobia and racism in the Middle East https://en.wikipedia.org/wiki/Xenoph...he_Middle_East Racism in South America https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_South_America Kortom, de term 'eigen volk eerst' is een natuurlijk en globaal gegeven. Degenen die -uitsluitend- blanken dit verwijt maken, zijn ofwel dom/onwetend/opportunist óf zelf racist.
|
|
|
|
#25123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2020 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#25124 |
|
|
't Zal weeral ne Zweed geweest zijn die lang in de zon heeft gezeten...:
Politie pakt verdachte op na beroven en neersteken vrouwen in Amsterdam "De vrouwen beschreven alledrie een lichtgetinte man van ongeveer 1,85 meter lang met een blauwe regenjas en een donkere broek." https://www.telegraaf.nl/nieuws/5630...n-in-amsterdam
|
|
|
#25125 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De aanbidders van deze god – of ze nu joods, christelijk of moslim zijn – zijn allemaal volkomen krankzinnig. Ze zijn slecht gepersonifieerd. Ze zijn niets minder dan duivelsaanbidders. Ze hebben onze wereld op de knieën gebracht en zijn vastbesloten om haar in het graf te leggen. Het zijn allemaal irrationele lafaards die ervoor hebben gekozen om zich om te rollen en hun onsterfelijke loyaliteit, dankbaarheid en diensten aan deze vanzelfsprekend duivelse entiteit aan te bieden. Ze hopen dat deze loyaliteit hen van zijn toorn zal redden en hen zijn gunst en hulp tegen hun vijanden zal kopen. Ze blijven geloven dat deze gekke en onvoorspelbare god op de een of andere manier “aan hun kant” staat.
|
|
|
|
#25126 | |
|
|
Citaat:
Die mystieke, ongrijpbare, onoverdraagbare en niet in woorden uit te drukken ervaring, kan wellicht als ‘goddelijk’ bestempelt worden, maar dat is ntl een louter persoonlijke interpretatie. Echter, om nu even de rol van ’n duivelse advocaat op te nemen; het waren/zijn niet alleen religieuze gekkies die ’n hoop miserie op de wereld hebben losgelaten. De goddeloze/atheïstische ideologieën van pakweg de laatste eeuw, mn het communisme, het nazisme en het kapitalisme zijn, in hun drang naar ‘meer’ evenzeer moordend gebleken. England met z’n kolonies, de Sovjetleiders, Chinese roergangers, Snorremans, Afrikaanse leiders.., en dan vergeet ik wsl nog een handvol dictators all over the place, waren ook verantwoordelijk voor slachtpartijen zonder weerga. Net zoals religieuze leiders spiegelden die atheïsten hun bevolking het ‘paradijs’ voor, als ze maar volgzaam genoeg waren en deden wat hun werd opgelegd en wie daaraan twijfelde weg per direct uit de weg geruimd. Ook vandaag nog worden miljoenen mensen afgeslacht op het altaar van de ‘democratie’, daarvoor hoef je alleen maar te kijken naar het globale oorlogdiscours dat de VS de laatste 80 jaar heeft afgelegd. Welke naam je het kind ook geeft, het resultaat is steeds hetzelfde. Ik denk dus dat (massa-) moord een natuurlijke drang is in de mens, religieus of niet, alleen wordt die moorddrang min of meer ingekapseld door de wetgeving en het fysieke nadeel dat iemand zou ondervinden, wanneer ‘m daaraan zou willen beginnen.
|
|
|
|
#25127 |
|
|
Dit verschijnt niet in de pocomedia:
Frankrijk: het explosieve probleem van de niet-begeleide minderjarige immigranten https://sceptr.net/2020/10/frankrijk...e-immigranten/ Alle EU- en nationale poco's zijn imo rechtstreeks medeplichtig, aan elke allochtone misdaad waarbij autochtonen het slachtoffer zijn.
|
|
|
#25128 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#25129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U generaliseerd er maar wat op los en denkt te weten hoe alle moslims in elkaar zitten. Gelovigen hier waren echt niet minder extreem !! het is maar net naar wie je kijkt. U maakt demonen van moslims , terwijl u geen idee heeft wat veel van hen denken . Islamieten zijn een hele grote groep mensen die sterk verdeeld zijn!! op alle denkbare terreinen. Het barst van de moslims waar u niets over hoort want die draaien gewoon mee in de samenleving . En toch respecteert u hen niet .
|
|
|
|
#25130 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#25131 | |
|
|
Citaat:
Religieuze dan wel atheïstische 'paradijzen', zijn voor beide instituten slechts het schaamlapje voor ongebreidelde macht in pyramidevormige systemen. De radste tong of de hardste vuist heeft het voor het zeggen. Meer moet men daar niet achter zoeken.
|
|
|
|
#25132 | ||||
|
|
Citaat:
Ge gaat daar nogal ne post pakken, vermoed ik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#25133 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
The world is pregnant with lies Laatst gewijzigd door Kylero : 4 oktober 2020 om 23:45. |
|
|
|
|
|
|
#25134 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[/quote] Ja, wsl daarom dat de Europese gevangenissen uitpuilen van Noord-Afrikaanse en Midden-Oosterse moslims, ondanks hun ‘relatieve’ bevolkingsaantal.[/quote] U begrijpt mijn punt niet. Het lijkt ook dat u een toename suggereert van het aantal moslims in gevangenissen, dat klopt niet. Geregistreerde verdachten van misdrijven naar achtergrond Nederlands Turks Marrokkaans Surinaams Antilliaans overig niet westers 2005 1,5 4,5 7,4 5,3 8,2 3,9 2006 1,6 4,5 7,4 5,3 8 3,9 2007 1,5 4,5 7,2 5,3 7,8 3,8 2008 1,4 4,3 7,1 5 7,5 3,6 2009 1,4 4,1 7 4,7 7,3 3,5 2010 1,2 3,9 6,5 4,9 7,2 3,3 2011 1,2 3,7 6,3 4,7 7 3,2 2012 1,1 3,5 5,9 4,5 6,8 3 2013 1 3,2 5,6 4,2 6,4 2,8 2014* 0,9 2,9 5,1 3,9 5,8 2,6 2015* 0,8 2,5 4,6 3,4 5,1 2,3
|
|
|
|
#25135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moslims hebben wel een homogeen probleem en dat is traditionele inteelt tussen nichten en neven, daardoor hebben ze teveel gestoorden en gemiddeld een laag IQ. Een perfecte mix om overal dezelfde problemen te veroorzaken. |
|
|
|
|
|
|
#25137 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
We zijn er net vanaf hoe mensen hier beoordeeld en veroordeeld werden door de 'ideologisch superieuren', en nu zouden we respect moeten hebben voor weer maar eens zo'n ideologie die hier opgevoerd wordt. Pas op, voor mijn part mogen die geloven wat ze willen, daar kunt ge toch niks aan veranderen, maar ik vind wel dat als ze een toegeving vragen (hoofddoek, gebedstijd,...) we er toch wat meer mogen op wijzen dat dergelijke fabeltjes geen grond daarvoor meer zijn.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 5 oktober 2020 om 08:07. |
|
|
|
|
|
|
#25138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet dat ik Christelijk ingesteld sta maar een artikel 'leerde' dat:
EU opent in twee jaar tijd grenzen voor 7 miljoen moslims. Dan spreek je toch al meer van een veroveringstocht of zie ik dat weer maar eens verkeerd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#25139 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een gezin met drie kinderen waarvan er één (1400 jaar lang) ontspoort, moordt, veerkracht, vrouwen en kinderen ontvoert als seksslavin... Heeft drie monsters gebaard? En nu komt vast de repliek, maar jij veroordeelt toch ook elke moslim? Nee. Ik veroordeel de islam, de koran, de hadits, de sharia, eremoorden, slavernij, kinderhuwelijken, gedwongen huwelijken, slavernij, seksslavernij, moorddadig imperialisme... enzoverder. En ik ben van mening dat iemand die openlijk verklaart dat hij geloof aanhangt per definitie niet in Europa, België en dus ook niet in Vlaanderen thuishoort. Omdat wij eremoorden, slavernij, kinderhuwelijken, gedwongen huwelijken, slavernij, seksslavernij, moorddadig imperialisme... enzoverder al lang en ver achter ons lieten en echt geen lieden nodig hebben die die zaken terug willen invoeren, misbruik makende van asiel, godsdienstvrijheid en democratische rechten voor personen waarvan meer dan 80% niet een recht daar op hadden/hebben/zullen hebben. Asiel is geen recht. Het is een gunst. Je eist het niet, je vraagt het. En wat mij betreft, als je het krijgt ben je gebonden aan alle huisregels van de persoon die je asiel verleende. Zonder enige uitzondering. Niet bij het mishandelen van dieren, niet door klederdracht die deze affiniteit met je weldoener afwijzen (eender welke religieuze hoofddoek of sluier, maar ook djellabas, de typische oosterse sandalen, Joodse pruiken en hoeden, sarongs, tulbanden...). Indien je daar zo onverbrekelijk aan hangt toont dat alleen maar aan dat je hier niet thuishoort. Taal... Van mij mag je Turks, Marokkaans, Chinees, Arabisch spreken... thuis binnen je vier muren. Verstaanbaar de plaatselijke taal spreken iin het openbaar is gewoon elementaire beleefdheid. En dat na drie vier generaties nog altijd, publiek een vreemde taal spreken, doen is een duidelijk teken van afwijzing... Terug naar de originele afzender dus die je dan toch hoger acht dan je gastheer op wie je teert voor medische zorg, onderwijs, inkomen... Nietwaar? Kortom, aanpassen of opkrassen. Want eigen cultuur en volk komen eerst, willen we niet verdwijnen. Een zuivere vorm van zelfverdediging zoals een goede vader dat hoort te doen.
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 5 oktober 2020 om 10:05. |
|
|
|
|
|
|
#25140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
p.s. Hongaarse minister van Justitie: “Wij willen niet dat Europa een immigratiecontinent wordt” De Hongaarse minister van Justitie, Judit Varga, heeft het verzet van haar land tegen de nieuwste voorstellen van de Europese Commissie voor een asiel- en migratiepact bevestigd. Kan iemand ze ongelijk geven? Ik alvast niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|