![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tatoeages kunnen mooi zijn, echte kunstwerken zelfs.
Ik heb het elders gezegd, in banmeldingen. Ik vind het spijtig dat schone meiskes hun mooie benen en armen verpesten met tatoeages. Een discrete tatoeage kan mooi zijn, sierlijk. Vergeten mensen dat ze niet jong blijven, en die tatoeages er uiteindelijk lelijk gaan uitzien ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tatoeages kunnen inderdaad heel mooi zijn en echte kunstwerkjes. Net zoals graffiti.
Maar graffiti is minder definitief.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt ook plakkers en henna tattoos. En niemand ziet het verschil.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik doelde vooral op die echte tatoeages, de definitieve. Misschien klinkt dit ouderwets en cliché. Maar ik weet dat "er goed uitzien" zo belangrijk kan zijn voor vrouwen. Wordt er dan enkel op korte termijn geredeneerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Op gespierde, slanken lichamen is dat mooi. Zeker indien het met terughoudendheid is aanbracht en geen full body toestand.
Maar je bent niet je hele leven slank en gespierd.... Daarom geen tattoos voor mij. Piercings en dergelijke vind ik helemaal niks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, uw houding tegenover tattoos is subjectief.
Zonder waarde of boodschap voor iemand anders. Die van ons heeft één tattoo, van op haar schouders tot op haar voeten. Denk je nu werkelijk dat wanneer ze 85 jaar is ze gaat denken, amai das lelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eens de huid wat minder strak is, zal de tattoo toch minder mooi gaan worden
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw van 85 gaat elke week met de taxi naar de kapster voor een ander kleurke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind tatoeages lomp.
Zo een enkel klein bescheiden vormpje kan nog. Maar mensen die hun hele lichaam vol enorme tekeningen hebben staan, zien er gewoon lelijk uit. Begrijpen die dat niet? Grote tatoeages zijn niet mooi. Ze verbergen de normale huid. Zijn die mensen misschien beschaamd om hun eigen huid? En de dingen die ze erop zetten, dat is allemaal zo dom. Mensen - ik denk vooral aan de jongeren - beseffen niet dat meningen veranderen, dat situaties nooit dezelfde blijven. En dan lopen ze daar met een statement op hun lijf dat op een gegeven moment niet meer bij hen past, waar ze zelf niet meer akkoord mee gaan. Iedereen die geen piepkuiken meer is, weet toch - als hij/zij zijn/haar eigen leeftijd overschouwt dat hij/zij echt niet meer dezelfde persoon is als x jaar geleden. Het kan ook zijn dat men een afbeelding van een idool laat plaatsen en na enkele jaren niet meer zo gek is op dat idool. En dan zijn ze er wel mee.
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() allemaal zeemans wijven die teveel mannelijke hormonen slikken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pleeg dan op tijd zelfmoord, want als je oud wordt, dan wordt je lelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd gedacht dat mensen die zich vol laten tatoeëren zichzelf niet mooi vinden, niet van zichzelf houden zoals ze zijn, hun huid misschien niet mooi vinden, en ze er daarom anders willen uitzien, zichzelf verbeteren, mooier willen maken op 1 of andere manier, of hun niet zo mooie huid willen verbergen.
Net als plastische of esthetische chirurgie, dingen aan jezelf laten veranderen waar je niet tevreden mee bent, of iets wil verbergen. Ik vind 't ook niet mooi, maar..."my body, my choice". Ieder heeft 't recht om met z'n eigen lijf te doen wat ie wil, zelfs verminken, want dat gebeurt ook, met branding (tattoo), scarring (tattoo) edm.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie mooi is weet dat ze (hij) er mooi uitziet. Zonder tatoeages.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |