![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6161 |
Banneling
|
![]() Nja, ik heb COVID 19 gehad.
Het is geen lachertje. Griep is niet te vergelijken. En ik ben een gezonde jonge kerel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een echte goeie griep kom je als gezonde jonge kerel ook een dag of 3/4 je bed niet uit omdat je doodziek bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6163 |
Banneling
|
![]() Geloof me, dit was vieze boel. Het voelt alsof je bovenop de griep nog een longontsteking hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6165 |
Banneling
|
![]() Biden +8 in Arizona in de NYT/Siena (A+) poll.
https://int.nyt.com/data/documenttoo...8f31e/full.pdf Arizona en PA zijn de te winnen staten voor Trump, of er is statistisch gezien geen pad naar het presidentschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6166 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is vergelijkingsmateriaal. Maar als hij 't nu allemaal zo goed weet, waarom heeft hij dan nooit Obama ingelicht van hoe 't moest.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze denken en zeggen stoute dingen die sommigen kunnen kwetsen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het getest? Anders kan het ook griep geweest zijn, ik had positieve swiffer test en zichtbaar op de longfoto |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus nooit getest op dat moment, maar begin maart waren er nog geen pcb testen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik slik nu ook niet zomaar alles wat ik allemaal hoor of lees. En op de rest hebben andere posters hier al een antwoord gegeven.
![]() |
![]() |
#6172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de antilichaamtherapie en remdesevir zijn antivirale middelen die ideaal gezien vroeg in de infectie gegeven worden, wanneer het virus bestreden moet worden. Ze helpen en ondersteunen het immuunsysteem in de strijd tegen het virus zelf. Dexamethasone is een anti-inflammatoir, die normaal gegeven wordt wanneer het virus zelf niet meer bestreden moet worden (want dexamethasone onderdrukt net de immuunresponse), maar wel wanneer de gevolgen van een uit de hand gelopen immuunreactie moet getemperd worden. In een later stadium van de ziekte. Er klopt iets niet aan de tijdlijn, en er klopt iets niet aan de communicatie over zijn ziekte
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 5 oktober 2020 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6174 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het begin van zijn symptomen wat verder in het verleden ligt dan wat officieel wordt gezegd. En het "einde" van zijn ziekenhuisopname is eigenlijk een verhuis van het ene naar het andere hospitaal: van Walter Reed naar de White House Medical Unit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Gaat hier wel over nen ouwe pee waar kostprijs nog middelen een struikelblok vormen We gaan dit experiment moeten overdoen en Trump in de overvolle wandelgangen van een publiek ziekenhuis te midden in een shithole te NYC moeten leggen zonder ziekteverzekering en dan kijken wat de uitkomst is Laatst gewijzigd door praha : 5 oktober 2020 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6178 | |
|
![]() Citaat:
Zouden de democraten ook een probleem hebben met deze trotse white supremacists vraag ik me af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
25 juli: https://www.youtube.com/watch?v=MFJrsF1rKTk 3 oktober: https://kpel965.com/accidental-gunsh...h-no-one-hurt/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allemaal nogal willekeurig en ook waar en hoe je besmet bent blijkt van belang. |
|
![]() |
![]() |