![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Survival of the fittest.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je dat nu nog altijd niet ????? En met een vaccin, zal het met de kennis die we nu hebben, niet veel beter zijn. Heb je nu begot nog altijd niet door dat heel uw theorie van geen kanten meer klopt ? En dat hadden ze in Oostenrijk al heel snel door dat er 'een probleem was'. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 oktober 2020 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kosten zijn van ondergeschikt belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een bijkomend probleem is, en dat heb ik hier al tot treurens toe moeten zeggen is dat we nog verre alles weten van dit virus. Er treden nadien ook nog problemen op bij mensen die het gehad hebben. Vooral proberen het hoofd koel te houden, zorgen voor een zo goed mogelijk evenwicht tussen de 3 punten (volksgezondheid-economie-moraal) en de wetenschappers die zitten ook niet stil. Laten we ook wat optimistisch de toekomst tegemoet kijken.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 oktober 2020 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ook nog, maar soit. ![]() Dat is zo een beetje van 'ikke eerst en de rest kan stikken'. Nu ja meer en meer gaan we die kant op. Droevig eigenlijk.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 oktober 2020 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De leeftijdsgrens is een utopie,het gaat om hoe je bent op elke leeftijd,en het onderliggende ziektebeeld bepaald je overlevingskans .... Een fitte zeventiger heeft veel meer kans dan een zwakke vijftiger... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Spaanse griep mijn beste,Influenza is meer dan 100 jaar na dato nog steeds onder ons... Het is nog altijd niet geheel onder controle en eist jaarlijks nog duizenden slachtoffers Destijds vielen er in België aan het virus 282.000 doden bij die uitbraak... Citaat:
![]() ![]() Dat virus (corona) is hier,en gaat hier nét zo goed blijven zoals Influenza gebleven is.. Of wel gaan we in een jarenlange lockdown tot er een deugdelijk vaccin is dat een grote immuniteit geeft,of we laten het gedeeltelijk de vrije loop... Daartussen zal de keuze uiteindelijk moeten worden gemaakt... https://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep Laatst gewijzigd door Svennies : 10 oktober 2020 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je het nu ?
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder heb je mijn postings niet goed gelezen vrees ik. Het evenwicht tussen die 3 punten, dé rode draad die heel of bijna heel de wereld momenteel toepast. En wéér die rollende oogjes....tssss.... ![]()
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem. 59 lentes jong.
Oud worden, dat ga ik nooit doen. Antiek, das natuurlijk wat anders. ![]()
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antieke zak !
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 11 oktober 2020 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keren zijn we daar al voor in lockdown gegaan mijn beste.... Tot zover de controle op Influenza dus... Ga jij dus met iedere Corona aanval heel het land én europa per uitbreiding telkens weer op slot gaan gooien... Leer maar met het virus leven,het is hier ,en gaat nooit meer weg... Vaccinatie is een hulpmiddel ,nét zoals het bij Influenza een hulpmiddel is,het is echter géén wondermiddel,en zal ook nooit een wondermiddel gaan worden.... Dat zou u al duidelijk moeten zijn,maar ik vrees ervoor aangezien het laatste woord hebben voor u belangrijker is dan het aangebrachte argument van de andere zijde... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 oktober 2020 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woha. Svennies staat aan de noordzijde van mijn midlifecrisis leeftijd.... Niet bepaald de sterkste kant van de situatie.
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voorbij is,is voorbij.... Mijn zus was maar 52 jaar,en dan was het ook voorbij na een jarenlange strijd tegen kanker... Toen zij stierf was ik 44 jaar... Ja,20 jaar geleden,en het lijkt alsof het gisteren is gebeurd... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 11 oktober 2020 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |