![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss 'ns uw pdf file updaten ? (kwakwaanzin.pdf)
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je het niet kunt tegengaan, hoogstens wat uitstellen. Die opa heeft hoe dan ook zorg nodig dus zelfs inmetsen met een afvoerpijp voor het eten zal hem nog niet vrijwaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Oké, ene opa kan nog altijd door de mazen van het net kruipen; maar je zegt mij toch niet dat we regelrecht naar dezelfde wantoestanden in de bejaarden tehuizen van de eerste golf zouden kunnen teruggaan???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WHO zegt dat lockdowns geen goeie methode zijn, de nadelen zijn te groot
https://www.newstalk.com/news/says-n...vid-19-1074504 Er is ook ergens ren opname |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben we moeten horen dat België op de tweede plaats staat wat betreft besmettingen per 100.000 inwoners.
Als ik de kaart van Europa bekijk dan zie ik dat Wallonië rood kleurt, en Vlaanderen oranje. Kent iemand het cijfer voor Wallonië, ttz aantal besmettingen / 100.000 ? Naar mijn gevoel staan die op nummer 1. Of zie ik dit verkeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
|
![]() Citaat:
Veel te veel contacten in de publieke ruimtes ,dus dat moet wel fout lopen. Laatst gewijzigd door cato : 12 oktober 2020 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou wat besmettingen betreft eigenlijk de globale cijfers weten over het Waals gewest, en het Brussels gewest, aangezien Vlaanderen nog steeds oranje kleurt. Oranje -> onder de 120 besmettingen / 100.000 inwoners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() regering & strengere maatregelen: als het zo verder evolueert zal de regering strengere maatregelen MOETEN nemen.
We kunnen ook Tsjechië voorbijsteken. Op tv lullen ze , ter verontschuldiging voor Belgie dat er hier een grote bevolkingsdichtheid is. Die is: 378 inw./km². tsjechie is nog roder dan belgie. De bevolkingsdichtheid is daar 134 inw/km². Et alors VRT ??? Laatst gewijzigd door Boduo : 12 oktober 2020 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof dat een echte invloed zal hebben, die brusselse wijken durven ze niet controleren en de zwaar zieken worden in rust- en ziekenhuizen besmet. Allemaal Urbanus' goe poeier, ze doen alsof het werkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
|
![]() ik hoop dat de dijken breken
de korte pijn aub
Laatst gewijzigd door Vette Pois(s)on : 12 oktober 2020 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, al denk ik dat bijna iedereen daar het al gehad heeft. Het virus zit al vanaf december in het land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju.... Ik kan zwemmen.