![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een extremistische moslim vermoordt een politicus, alle moslims zijn dit, dat moordenaars, dieven, ze willen een islamstaat stichten, enz, enz, Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 19 februari 2005 om 18:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik scheer niet alle moslims over 1 kam, maar ook het onkruid groeit op dezelfde bodem. Heb jij wel eens christenen gezien die zich in naam van Jezus opblazen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 20 februari 2005 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beledigende opmerkingen naar Moslims toe zijn er altijd al geweest. Als de Islam het probleem was, zouden de West-Europese straten sinds de jaren zestig met lijken bezaaid moeten zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ondertussen wil je mij omwille van mijn meningsuiting eruit sodemieteren. Twee maten, twee gewichten.
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enkel voor de islam moeten we volgens jullie een uitzondering maken blijkbaar. Daar moeten we afblijven en zoniet... moeten we maar niet janken... ![]() Buiten met heel dat zootje klootzakken die met onze cultuur lachen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geert Wilders vind ik een pure opportunist. Dat ze nu aan het janken zijn over hun huisvesting doet af aan hun heldhaftigheid. Ze hebben zich verbrand en moeten maar op de blaren zitten. Dat is mijn punt.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik weet nog uit de tijd dat ik op de lagere school zat met ook Turkse leerlingen.Daar werd mijn bodem geslagen voor mijn politieke overtuiging van vandaag.
Die kerels deden niets anders dan spuwen,banden plat zetten,brooddozen leegkieperen van leerlingen die zich verbaal niet goed konden weren en ga zo maar verder......... Toegegeven,iedereen heeft in zijn jeugd kattekwaad uitgehaald maar dit was er wel echt over.En als de schooldirectie de ouders van de migrantenjongeren de op het matje riep werd de directie nog gewoon uitgelachen ook. De migranten moeten gewoon kunnen verdragen dat er hier kort op de bal wordt gespeeld,want denk eraan,entropie is een natuurlijk gegeven en moet bestreden worden.Dat geld zowel voor de Europeanen als voor de mensen uit de moslimlanden die zich hier komen vestigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Noem mij eens islamcriticasters die wel veilig over straat kunnen dan? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als de islam hier niet tegen kan moet hij maar verwijderd worden goedschiks of kwaadschiks. De islam belet ons om te zijn wie wij zijn in ons eigen land. Dit zullen wij bevechten. "Make no mistake about it". We zullen ervoor zorgen dat Ayaan en Geert en ieder ander hier bij ons openlijk kan zeggen over de islam wat ie wil, ongestoord en ongestraft. Whatever it takes. No compromise. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Thema van deze thread is dat de onderduikers niet blij zijn met de hun toegewezen faciliteiten en niet de Islam. Dat gezegd zijnde is mijn visie op de huisvestingproblematiek van onderduikers voldoende duidelijk. Lees mijn vorige posts er maar op na.
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |