![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6361 |
Banneling
|
![]() De Trump inauguration van BLR blijft geweldig :
https://www.youtube.com/watch?v=gneB...=BadLipReading |
![]() |
![]() |
![]() |
#6362 |
Banneling
|
![]() medelijden hoeft niet, en voor emotioneel neutralen zijn sommigen hier toch snel lichtgeraakt door kritiek op Trump. Van haten kent hij trouwens alles..
Is Biden de geknipte kandidaat ? euh nee maar het alternatief is nog ondraaglijker |
![]() |
![]() |
![]() |
#6363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom, wat misdoet die mens, of wat heeft hij u of anderen misdaan? Welke fouten heeft hij in zijn beleid gemaakt of hoeveel oorlogen is hij begonnen. Is de wereld nu slechter af of zo? Vertel het mij eens, ben benieuwd.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 oktober 2020 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik daag u uit: Ik ben ongetwijfeld een van degenen die u als Trump-lover ziet gezien ik niet dezelfde haat als u en nog een paar andere posters vertoon. Ik heb al meermaals negatieve zaken aan trump aangehaald en mijn geprefereerde kandidaat voor de verkiezingen was Tulsi Gabbard - die helaas wegens haar gebrek aan oorlogszucht door de MSM en democratische partij de nek is omgewrongen- maar ik zal ze voor u nog even herhalen: - grootsprakerig, boers in de omgang - explosie van de staatsschuld - geen begrip van monetaire politiek - van het hele drain the swamp verhaal is niet veel in huis gekomen, voor een groot deel ook aan zijn eigen keuzes mbt kabinet te wijten. - relaties met het buitenland en Rusland en China specifiek zijn slechter dan ooit tevoren ondanks zijn kiesbelofte om verbetering te zoeken ozm Rusland. (niet dat hij door de hele faux Russiagate daar veel keuze had) Nu mijn uitdaging voor u, aangezien u zich geen Trump-hater noemt geef eens 1 positieve zaak aan Trumps beleid? Eentje maar? En wat verwacht u dat beter gaat zijn met Biden (of zijn handlers) aan het roer dan Trump?
![]() |
![]() |
#6365 | |
Europees Commissaris
|
![]() Goed artikel:
Citaat:
© De Dagelijkse Standaard. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 oktober 2020 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat hebben Stalin, Hitler, Tom van Grieken, Bart de Wever, Poetin en andere wereldleiders u misdaan ? Als je niet wil zien dat die man enkel door het grondwettelijk systeem in bedwang wordt gehouden dan ben je stekeblind.. En wat blijft er na 4 jaar over van zijn beloften, evenveel als die van andere politici, weinig of niks..daar is hij dus zeker geen trendbreker geweest.. Laatst gewijzigd door edwinp : 14 oktober 2020 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6368 | |
|
![]() Citaat:
Geef me voorbeelden van wat hij u misdaan heeft, geef me voorbeelden van onmenselijke zaken die hij aangevangen heeft, oorlogen die hij ontketent heeft maar kom aub niet af met iets van een pussy te grabben he. ![]() BTW Tom VAn Grieken vergelijken met Stalin, Hitler en anderen zegt heel veel over u en uw genoten. Echt man ik zou niet met zoveel haat tegen mensen met een andere gedachtegang door het leven willen gaan, nee niks voor mij, ik blijf dan wel een gezonde rechtsdenkende jongen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 oktober 2020 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik geen Trump-lover ben dat ik hem daarvoor haat zenne. En wat Biden betreft, daar ben ik nu ook niet dadelijk een fan van. ![]()
![]() |
![]() |
#6371 |
|
![]() Je leeft in fantasie, ik probeer gewoon te begrijpen waarom jullie die man zo haten en jij gaat dan maar op de man spelen, is dat typisch links, mensen die proberen begrip voor jullie waanzin op te brengen te verwijten?
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 oktober 2020 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat niemand. Jij haat alles wat niet rechts is. Dat zal er beter op trekken denk ik. Dat druipt zo van je postings af. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 oktober 2020 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon het resultaat van 4 jaar propaganda en leugens. Een bepaalde groep is daar ontvankelijk voor, die haten iemand gewoon omdat hen verteld is dat ze dat moeten doen. Je zou denken dat dat in deze tijd van internet en vrije info niet meer zou werken, maar zoals je ziet is er dus een redelijk grote groep die nooit verder geraakt dan de klassieke massamedia. Die dus nooit uit de propaganda bubbel komen, en dus nooit neutrale info gekregen hebben. Die mensen geloven werkelijk dat trump de waarlijke duivel is. Die geloven echt in al de leugens die verspreid zijn. Niemand heeft hen ooit vertelt dat trump niet heeft gezegd dat men bleekwater moet injecteren, of dat poetin de verkiezingen niet heeft gemanipuleerd. Dus blijven ze dat en alle andere nochtans gemakkelijk te ontkrachten onzin gewoon geloven. Het enige probleem is dat ze dat zelf niet eens door hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6375 |
|
![]() Waar haal jij haat uit mijn postings, echt man, ik begrijp niet waar u dat uithaalt, ik probeer steeds zonder vooroordelen mensen te benaderen, ik heb vrienden in alle lagen van de bevolking, ik kijk niet neer op mensen ook al zijn ze minder bedeeld. Mijn levensmoto is ieder zijn capaciteiten, ieder op zijn niveau. Maar het valt mij heel erg op, jullie kunnen echt niet inzien hoe erg het met jullie gesteld is qua haat tegen alles wat jullie niet naar de mond praat.
![]() |
#6376 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mindvirus, Woke, is blijkbaar niet alleen in Ameika. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 oktober 2020 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6377 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Straf toch he? ![]() ![]() De man is een pathetische leugenaar en een arrogante idioot. Al wat uit zijn mond komt, op welke manier ook, bewijst dat. De media heeft daar niet eens iets mee te maken, we hebben het uit de mond van het paard zelf. https://www.theguardian.com/us-news/...ampaign-launch Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 oktober 2020 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6378 | |
|
![]() Citaat:
En nu even serieus, je hebt het hier over de president van Amerika, eerlijk verkozen, die mens zal ergens wel iets goed doen.
![]() |
![]() |
#6379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoveel is toch duidelijk na 4 jaar? Hij vertelde het zelf al publiek in 2016 in een gedicht over zichzelf : https://www.youtube.com/watch?v=qSrOXvoNLwg Laatst gewijzigd door parcifal : 14 oktober 2020 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6380 | |
|
![]() Citaat:
PS. Ik denk echt niet dat dat gedicht over zichzelf ging eerder over die heks hoe noemt ze ook al weer. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 oktober 2020 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |