![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te veel aan je duimpje liggen zuigen ofzo ? ![]()
![]() |
![]() |
#6382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik indertijd de kans klein achtte dat hij zou winnen, dat ga ik niet onder stoelen of banken steken. Trouwens, ik was verre van de enigste. Enne, het woordje 'nooit' zal ik wel niet gebruikt hebben. Je bent er weer wat van aan het maken zenne.... ![]() Alé, toon me even waar ik die afspraak met u zou gemaakt hebben ? ![]()
![]() |
![]() |
#6384 | |
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/VTMsnMitPF8
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 oktober 2020 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 oktober 2020 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6386 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je mag nooit vergeten dat nieuws uiteindelijk gemaakt wordt door mensen. Mensen die ook hun eigen ideeën en overtuigingen hebben, mensen die ook willen anderen overtuigen van hun eigen gelijk. Niemand is volledig objectief. Citaat:
Hij is vooral een roeptoeter die niet genoeg nadenkt voor hij iets zegt, en daarom komt hij niet rustig en beredeneerd over zoals we van een president verwachten. Maar dat neemt niet weg dat bijna alles wat in onze media komt over hem gelogen is, overdreven is, of uit zijn context getrokken. Dat onze media gewoon de lastercampagne van bepaalde Amerikaanse media volgen, aangevoerd door Amerika-correspondenten die hun haat amper kunnen wegsteken. Als je het objectief bekijkt heeft hij het niet slecht gedaan. Hij heeft zich met resultaat ingezet voor de vrede, voor de economie en vooral voor de belangen van amerika. Hij heeft proberen doen wat hij beloofd had, waar hij voor verkozen was. Dat je zijn stijl niet goed vind kan ik begrijpen, maar de onzin die sommigen hier spugen gaat al veel verder dan dat, dat is pure irrationele haat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6387 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie ook niet waar hij zich met resultaat ingezet heeft voor vrede. Hij heeft in Syrië de enigen die het verdienden on ze steun te krijgen (de Koerden) laten vallen, en dat waarschijnlijk enkel om zijn investeringen in Turkije veilig te stellen. Verder is hij zo corrupt als nog nooit een president geweest is. Hij slaat echt op zoveel manieren munt uit zijn presidentschap dat je je kan afvragen of dat niet eigenlijk de enige reden is dat hij president geworden is... Citaat:
![]() |
![]() |
#6388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom reken je hem af op zijn begroting, terwijl al diegenen voor hem net hetzelfde gedaan hebben? Wat heeft hij juist zo anders en slechter gedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Clinton en Biden op dezelfde manier zouden behandeld worden dan zou je nog gelijk kunnen hebben maar dat is niet zo, het is extreem 1-zijdig. Kiezers merken dat ook wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6391 | |
|
![]() Citaat:
Zoek naar die 'Israel peace deal' op google en waar normaal gezien je rond de oren gegooid wordt met CNN zien de zoekresultaten er nu anders uit. Een simpel bericht en dan zwijgt men erover om dan Google het item te laten wegmoffelen zoveel mogelijk. Een van de belangrijkste ontwikkelingen in het midden oosten van de laatste tientallen jaren. Bijna volledig genegeerd door de media. Dat zou onder Obama wel anders geweest zijn. Men zou er weken aan een stuk over berichten. En dan vraag je je af waarom exclusieve MSM volgers denken dat Trump niets positiefs verwezenlijkt heeft? Men heeft het steeds maar over zijn stijl alsof dat ook maar enigszins van belang is in het licht van de resultaten. Laatst gewijzigd door Bach : 15 oktober 2020 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6392 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn gewoon de cijfers. Wart die corruptie betreft: https://www.nytimes.com/interactive/...ies-swamp.html Wat betreft Trump die zichzelf als dictator ziet: Lees gewoon zijn tweets. Hij roept nota bene zijn minister van justitie verschillende op om Biden en co in de bak te gooien. Dat doet een leider die weet dat de wet ook op hem van toepassing is niet. En dan is er dit: https://www.spectator.co.uk/article/...ca-crass-again
![]() |
![]() |
#6393 | |
|
![]() Citaat:
Toen dit aangekondigd werd viel er geen enkele Midden Oosten kenner van zijn stoel. Israel en de VAE werken al jaren militair samen. Iets dat al jaren een publiek geheim is openbaar maken is niet bepaald een diplomatische tour de force. Saudi Arabië is ook al jaren in het geheim een bondgenoot van Israel. De kroonprins wil de economie diversifiëren en onder andere daarom een spoorlijn naar Haifa bouwen. Ik heb die spoorlijn in aanbouw gezien. Het was voor mij meteen duidelijk welke richting de wind waaide in het MO. Het Sjiieten - Soennieten conflict is al een poos de belangrijkste breuklijn in het MO. En die breuklijn wordt versterkt. Noem het dan ook geen vredesverdrag. Er was al vrede. Dit is een prelude voor een oorlog met Iran.
![]() |
![]() |
#6394 | |
|
![]() Citaat:
Moest Obama de peace deal gesloten hebben dan zouden er vergelijkingen met de Camp David akkoorden gemaakt worden....nu doet men alsof het maar een fait divers is in de VS pers. Trouwens...Trump deed het twee maal. Eerst VAE en zopas geleden met Bahrein. Men weet het niet eens.... Laatst gewijzigd door Bach : 15 oktober 2020 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6395 | |
|
![]() Men moet het dan de Britse pers hebben als men zoekt op Google
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6397 |
|
![]() Ik praat niet naast de kwestie, ik vraag alleen dat u mij een reden geeft zodat ik die mens kan haten zoals jullie doen. Maar niemand hier geeft mij een afdoende reden, niemand en weet je waarom? Als je er over nadenkt en niet klakkeloos de linkse propaganda volgt vind je geen enkele echte reden om hem zo te haten.
![]() |
#6398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naast een Obama is hij onbetekend. Haten is totaal niet van toepassing : het is meer misprijzen dat zo'n schlemiel zo'n positie kan bekleden en afschuw voor de schade die hij aanricht. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 oktober 2020 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6399 |
Banneling
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=oqnktd0ZuZQ
Donnie brengt u Bohemian Rhapsody onder muzikale begeleiding (piano) van Vlad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6400 | |
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch redelijke haat ingegeven door jaloezie tegen die persoon. PS. Nog steeds heb ik geen antwoord op mijn vraag wat die man eigenlijk concreet misdoet of misdaan heeft. De man heeft bij jullie linkse rakker nooit een kans gehad jullie haat was eral toen hij zelfs nog niet verkozen was en hij zodoende nog niets kon misdaan hebben. Zielig eigenlijk; ![]()
![]() |