![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is Trump de verlichaming van het Streisand effect in politiek en maatschappij. Je hebt aan de ene kant de Taveks, sorry hiervoor niet persoonlijk bedoeld, die van alles en nog wat van de schermen en binaire geheugen willen wissen — wat hen niet aanstaat. Aan de andere kant heb je de wel Godverd(..)groep — WTF wordt nu weer stiekum achter de, of onze, rug om geregeld. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2020 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 't hele circus samenvat, aan de ene kant 'n superintelligente, integere vrouw die dagenlang 't vuur aan de schenen gelegd werd door leeghoofden als Hawaï afgevaardigde Hirono, Cackling Kamala edm, en aan de andere kant 'n criminele crackhead die door Big Tech & MSM de hand boven 't hoofd gehouden wordt, zelfs censuur wordt toegepast om hem en papa te beschermen. Hetgeen ze in haar hand heeft is 'n notitieboekje, dat ze omhooghoudt tijdens de hearings, omdat haar gevraagd werd hoe ze zich voorbereidde op de urenlange ondervragingen. Het notaboekje is leeg. Die vrouw is intelligenter dan heel de Dem Party samen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze intelligent is, dat geloof ik. Dat ze het hart op de juiste plek heeft, dat betwijfel ik. Ze is geen RBG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wat bezielt jou om zoiets te doen in "Don't tread on me"-country? Ik heb eens een enquêteur van de FOD financiën moeten buiten smijten omdat hij te hoog van de toren blies. Hij dichtte zichzelf politie-bevoegdheden toe. Na een telefoontje met de lokale flikken heb ik hem aan de deur gezet. Ik had al eens de voordeur dichtgesmeten voor hem maar twee weken later stond hij daar opnieuw en wist hij mijn vrouw om te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is conservatief bedoel je, en dat is 't enige dat je tegen haar kunt inbrengen, want ik ben er van overtuigd dat jij, noch enig ander hier, die hearing ook maar oppervlakkig opgevolgd heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op een les in us law door een senator ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CNN echokamer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 oktober 2020 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier een poll waaruit blijkt dat Biden nog maar 3 procent voor staat https://zogbyanalytics.com/news/960-...lennial-voters.
Als ik CNN was zou ik de voorsprong van Biden nu op 13 procent zetten. 13 + 3 = 16. Zo komt gemiddelde voorsprong Biden weer op 8 procent. Lekker makkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rebekah Powers vertelt dat ze 30 jaar geleden - toen ze 11 was - zoiets heeft meegemaakt. https://www.theguardian.com/us-news/...tt-faith-group |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MSM heeft grondig toegeslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
Europees Commissaris
|
![]() Van memes gesproken ...
Bestaat er nog geen versie van deze foto met een trouwjurk gephotoshopt op Amy: ![]() Altijd bereid om het schrijnendende gebrek aan humor in het Biden kamp enigszins te verbeteren. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, dat bedoel ik dus. Die moeten niets hebben van polls en weet ik wat allemaal maar ze gaan wel allemaal gaan stemmen, zeker in deze verkiezing. De Dems gaan dit wel doen maar gaan niet echt massaal gaan stemmen, die zijn bang van de corona en Biden is letterlijk een zwakke kandidaat. Mail in voting zal wel iets doen maar het is te bezien. Spannend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De toon is gezet door Joe Biden. Meer betrokken zijn omwille voor vrede. Lijkt mij juist niet omwille van Covid. Iedereen en overal is zo opgefokt als wat.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2020 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is 't niveau. Telkens opnieuw dezelfde onzin herkauwen omdat de man ooit verklaarde dat hij zichzelf oplegde om niet met 'n andere vrouw alleen naar 'n restaurant oid ging om niet in 'n comprommiterende situatie terecht te komen. Als je niet met jan & alleman rondneukt = progressief, ben je haast crimineel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 oktober 2020 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mwah, voor zover ik weet is er een vrij grote Armeense diaspora in de VS die redelijk wat invloed heeft (natuurlijk nowhere near Israel of Saudi-Arabië) en overwegend democratisch stemt. I.e. is mogelijk niets anders dan wat vote pandering naar die gemeenschap toe.
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 oktober 2020 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als Trump voldoende Latino stemmen binnenhaalt in Florida, Arizona, Nevada, en als de rode districten in Pennsylvania en Michigan nog roder gaan stemmen dan voorheen — dan is Trump binnen. Mijn inschatting is dat Trump Winsconsin verliest en deze inwisselt tegen Nevada. Dus uit mijn hoofd 302 kiesmannen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2020 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |