![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() Zoals jij geen haat ziet tegen de Vlamingen zie ik evenmin de Vlamingen dit land niet regeren...want het zou er verdomme heel anders aan toe gaan...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 15 oktober 2020 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen woord aan toe te voegen ! Buiten hun mantra van Walen overboord te kieperen en vreemdelingen te pesten komt er niets realistisch uit. Wetende dat als Vlaanderen de Walen overboord kiepert, de EU Vlaanderen zal uitspuwen als rotte vis, zeker een extreem rechts gedomineerd Vlaanderen. En als dat zou gebeuren, dat uitspuwen, dan gaan alle bedrijven die ook aar iets met de EU te maken hebben, hier gewoon gaan lopen. Een onafhankelijk Vlaanderen, met extreem rechts is zowat even leefbaar als de Diomedes eilanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat voor een sos... Laat me raden, je vindt jezelf een heuse democraat wschl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog niet gezien op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar houdt het mee op. Meer moet een democraat hun niet gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zipper heeft hier wel een punt. De enige die zich hier als Fuhrer gedraagt en mensen wil vergassen, dat blijk jij te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Uitzonderingen zijn individueel en niet partij gebonden. A. De Croo vind ik een heel capabel man. Conner heeft mij gecharmeerd met zijn enthousiasme. Van Grieken kan ik wel waarden voor zijn strategisch inzicht. Crevits is oerdegelijk maar een beetje saai. Ik heb grote bewondering voor Di Rupo en Magnette. En waarschijnlijk lopen er nog een aantal zeer geschikte mensen rond in de Belgische (ja ik ben Belg) politiek. Maar er is geen enkele partij die over de ganse lijn genomen mijn politieke vertrouwen wegdraagt. Ik stem dan ook al meer dan 20 jaar ongeldig/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, als ik u goed begrijp dan doet het VB niets verkeerd. Waarvan akte.
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Ik bewonder het Chinese systeem waar heel veel mogelijk is omdat niet elke Pol en alle kleine Pierkes hun mening moeten kunnen doordrukken en wegen op de besluitvorming. En toch slagen ze erin, die Chinezen, om hun burger zeer tevreden te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen hij daarvoor geband werd bedoel je? Het moet zijn dat de moderatie het niet grappig vond.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een parlementaire democratie is dat hoe het werkt. Maar de andere partijen zouden moeten stoppen met het VB een platform te geven. Ik denk vooral aan de NVA. Maargoed, die gaan fuseren over twee jaar dus probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VB vertolkt mijn visie niet, maar dat is eveneens zo voor alle Vivaldisten. Daarom krijg ik meer en meer zin om op het belang te stemmen. Hoe meer stemmen ze krijgen, hoe onbestuurbaarder de farce Belgie wordt. Het enige dat immers nog overschiet is een kakafonie van kleine partijtjes om een regering te vormen zonder enige slagkracht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
|
![]() Citaat:
CD&V ? Die hebben het verkorven bij mij omdat die zich prostitueren aan iedereen die hen maar aan postjes kan helpen. O-VLD ? Misschien, De Croo is zeker een argument. Maar als werkende mens zie ik weinig voordeel om op een bazen partij te stemmen NVA ? Ook deze willen België niet kapot, want dan worden hun bazen, VOKA snoeihard getroffen en zullen moeten verhuizen uit Vlaanderen. Na de diarree aan gebroken verkiezingsbeloften in de NVA regering Michel heeft die partij zich voor mij totaal buiten het speelveld geplaats. Hun bijna eindeloze aanwezigheid in de Vlaamse regering heeft mij nog niets opgebracht. PVDA : Ge denkt toch niet dat ik kompleet zot ben ? Zeg mij wat er over schiet ? |
|
![]() |
![]() |