Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2020, 21:20   #441
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De wereld op zijn kop...
-Iedereen kotst Blokkers al tientallen jaren uit omdat ze onmenselijk zijn en zich buiten de maatschappij plaatsen.
-Blokkers vinden in deze walging de illusie dat zij 'goed bezig' zijn.
-Blokkers zeggen dat het de fout is van normale mensen dat zij het Bruine gedachtegoed niet in 'actie' hebben omgezet.
Dat is niet helemaal juist, tenslotte is het VB veel groter dan uw OVLD.

Op die manier kunnen we stellen dat meer mensen de OVLD uitkotsen dan het VB.
Oud 15 oktober 2020, 21:28   #442
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Concurrentieel is er weinig keuze. Tenzij je in een niche product zit moet je delocaliseren. Zo niet ga je gewoon failliet. China is trouwens een interessante groeimarkt voor Westerse bedrijven.
Iedereen moet uit China wegblijven.
Ze copieren uw technologie.
Als je dat niet inziet en China ten onrechte blijft zien als een groeimarkt dan ben je naief.
Je zult zien dat je op den duur keiharde concurrentie krijgt van Chinese firmas met gelijkaardige produkten dan de uwe.
En ik weet wat ik zeg, want ik heb het zelf gezien.

De Telecom markt is een perfect voorbeeld van wat ik zeg.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 21:37   #443
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wereld op zijn kop...
-Iedereen kotst Blokkers al tientallen jaren uit omdat ze onmenselijk zijn en zich buiten de maatschappij plaatsen.
-Blokkers vinden in deze walging de illusie dat zij 'goed bezig' zijn.
-Blokkers zeggen dat het de fout is van normale mensen dat zij het Bruine gedachtegoed niet in 'actie' hebben omgezet.
Gij hebt hier anders wel opgeroepen om mensen te vergassen. Die "Blokkers" zijn dus maar ongelooflijke softies, en kunnen nog veel leren van dat (zelfverklaard) hoog moreel kompas van u.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 oktober 2020 om 21:54.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 21:43   #444
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Neen !
Ik bewonder het Chinese systeem waar heel veel mogelijk is omdat niet elke Pol en alle kleine Pierkes hun mening moeten kunnen doordrukken en wegen op de besluitvorming.
En toch slagen ze erin, die Chinezen, om hun burger zeer tevreden te houden.
Hoe weet je dat die burger zo tevreden is? En zeg nu niet omdat ze niet demonstreren he.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 21:44   #445
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
En welke partij is dat ?
CD&V ? Die hebben het verkorven bij mij omdat die zich prostitueren aan iedereen die hen maar aan postjes kan helpen.
O-VLD ? Misschien, De Croo is zeker een argument. Maar als werkende mens zie ik weinig voordeel om op een bazen partij te stemmen
NVA ? Ook deze willen België niet kapot, want dan worden hun bazen, VOKA snoeihard getroffen en zullen moeten verhuizen uit Vlaanderen. Na de diarree aan gebroken verkiezingsbeloften in de NVA regering Michel heeft die partij zich voor mij totaal buiten het speelveld geplaats. Hun bijna eindeloze aanwezigheid in de Vlaamse regering heeft mij nog niets opgebracht.
PVDA : Ge denkt toch niet dat ik kompleet zot ben ?

Zeg mij wat er over schiet ?
Mateke
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 09:13   #446
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Indien de andere partijen de voorbije 40jaar hun job hadden gedaan inzake migratie, dan had het VB nooit voet aan de grond gekregen. Eigen schuld, dikke bult dus.
Dan was het VB ook niet nodig geweest nu is het een dringende noodzaak dat ze voet aan grond krijgt.
Ik vertrouw enkel het VB nog om ons te behoeden van totale chaos.
Oud 16 oktober 2020, 10:00   #447
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Dan was het VB ook niet nodig geweest nu is het een dringende noodzaak dat ze voet aan grond krijgt.
Een coronacrises met economisch dodelijke maatregelen over heel het land, terwijl ze vanaf het begin wisten waar de zwakke plekken zaten; maar waar ze niets tegen ondernomen hebben, zogezegd omdat ze voor multicul en tegen racisme waren...
En wie gaat het gelag betalen??? Inderdaad in eerste instantie de armen en Jan met de pet die zich uitgemolken zal mogen aansluiten bij de armen...

En dan nog harder roepen dat het de fout van de rijken is...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 10:08   #448
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat trekt u dan zo aan in het VB ?
Welk programmapunt van het VB maakt dat u die partij vertrouwt om ons te behoeden van de totale chaos ?
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 10:13   #449
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welk programmapunt van het VB maakt dat u die partij vertrouwt om ons te behoeden van de totale chaos ?
Vlaanderen onafhankelijk.

Oud 16 oktober 2020, 10:22   #450
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is net die totale chaos die mij zo aanspreekt in het Vlaams belang. Het is mij ondertussen duidelijk dat op een correcte manier handelen niets opbrengt voor Vlaanderen. De enige optie is dus de onbestuurbaarheid ambieren en dat lijkt aardig te lukken. De laatste 10 jaar hebben we bijna meer onvolwaardige dan volwaardige regeringen gekend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 10:29   #451
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is net die totale chaos die mij zo aanspreekt in het Vlaams belang. Het is mij ondertussen duidelijk dat op een correcte manier handelen niets opbrengt voor Vlaanderen. De enige optie is dus de onbestuurbaarheid ambieren en dat lijkt aardig te lukken. De laatste 10 jaar hebben we bijna meer onvolwaardige dan volwaardige regeringen gekend.
Die chaos wordt nog versterkt door de economische chaos die er aankomt, op zijn beurt versterkt door de groeiende macht van China, op ALLE gebied.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 11:16   #452
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook een goed punt, het VB beïnvloedt de Belgische politiek veel meer dan een aantal mensen zich realiseert.

De traditio's voeren al lang een politiek enkel en alleen omdat ze denken dat dit het VB slecht uitkomt. Dat dit niet hetzelfde is als wat is het beste voor de Vlaming zien we aan hun electorale resultaten.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 oktober 2020 om 11:17.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 11:22   #453
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ook een goed punt, het VB beïnvloedt de Belgische politiek veel meer dan een aantal mensen zich realiseert.

De traditio's voeren al lang een politiek enkel en alleen omdat ze denken dat dit het VB slecht uitkomt. Dat dit niet hetzelfde is als wat is het beste voor de Vlaming zien we aan hun electorale resultaten.
De traditionele partijen vegen hun kloten van de Schoof aan het VB op inhoudelijk vlak. Die beïnvloeden juist niets...

De enige van de traditio's die zich op het einde van de zweedse coalitie heeft laten opjagen (n-va, via theo francken die vanonder zijn marrakesh-pact uit wou raken) heeft er de prijs voor mogen betalen. Min 8 zetels.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 11:39   #454
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het VB verkoopt vooral populistische praat.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 11:42   #455
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De traditionele partijen vegen hun kloten van de Schoof aan het VB op inhoudelijk vlak. Die beïnvloeden juist niets...

De enige van de traditio's die zich op het einde van de zweedse coalitie heeft laten opjagen (n-va, via theo francken die vanonder zijn marrakesh-pact uit wou raken) heeft er de prijs voor mogen betalen. Min 8 zetels.
Ja, en de andere traditioneel anti-Vlaamse partijen hebben mooie electorale resultaten.

#NOT
Oud 16 oktober 2020, 11:44   #456
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Sedert de laatste verkiezingen is volgens de nieuwste poll het VB er wéér goed op vooruit gegaan.
Dát is wat de traditio's NU opjaagt.
Goed zo !

Oud 16 oktober 2020, 11:50   #457
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat was dan ook weeral duidelijk te merken aan hun laatste verkiezingsuitslag :

cd&v 9%
vld 8%
spa 7%

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 11:52   #458
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat was dan ook weeral duidelijk te merken aan hun laatste verkiezingsuitslag :

cd&v 9%
vld 8%
spa 7%
Cijfers & getallen zijn moeilijk voor pandareus...
Oud 16 oktober 2020, 12:54   #459
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Als welstellende mens heb jij echter het meeste te verliezen bij chaos.

Vreemd allemaal.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:21   #460
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
We zitten financieel reeds jaren aan de grond maar nu wordt dit land bijkomend overrompeld en uitgemolken door halve barbaren uit de woestijn die hier vrijgeleide krijgen, nog maar eens op ons kosten.

Het VB is de enige partij die ons ca. 25 jaar geleden reeds het naderende probleem aankondigde.
Het is ook de enige partij die vast houdt aan haar principes "eigen volk eerst".
Zelfs al werden ze daarvoor buiten spel gezet door de zelfverklaarde democratische partijen..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be