![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8021 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doom: Annihilation. Je weet wat je kan verwachten van een low budget zombie shooter. En dat krijg je ook.
|
|
|
#8022 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na Jigsaw wou ik Saw 4 nog eens proberen, maar trop is teveel.
|
|
|
#8023 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren 1917 gezien. Ik vreesde een beetje voor arty farty, maar het was heel goed. Een van de beste films die ik recent gezien heb.
|
|
|
#8024 |
|
Banneling
|
Hereditary (2018). De actrice die de moeder speelde van Joel Hailey Osment in The Sixth Sense speelt hier een hoofdrol. Ook Gabriel Byrne heeft een rol hier.
De film verloopt grotendeels beklijvend maar de plot wordt naar het einde toe verwarrend en ietwat onlogisch. Jammer, anders had het alles om een goede horror te zijn. |
|
|
|
|
|
#8025 |
|
Gouverneur
|
Imperium. 2016 - Nate Foster is een FBI-agent. Zijn grootste troeven zijn zijn intelligentie en zijn sociale vaardigheden. Zijn supervisor Angela Zamparo heeft zich jarenlang beziggehouden met blanke suprematie terrorisme. Wanneer Nate undercover gaat om een lokale terroristengroep te ontregelen die een vuile bom wil maken is Angela de enige persoon die zich focust op het in leven houden van Nate.
|
|
|
#8026 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op Play More ook Ruin Me gezien en dat vond ik een leuke horror. Niks origineel, maar leuk.
|
|
|
|
#8027 |
|
Europees Commissaris
|
The Ruins. Geen slechte horrorfilm.
Beyond the black rainbow. Van dezelfde regisseur dan Mandy, namelijk Panos Cosmatos. Zijn stijl ligt me wel, traag, atmosferisch, cinematografisch dik in orde.
|
|
|
#8028 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan Watchmen begonnen. Op 20 oktober gaat hij weg op Play More dus haast en spoed. Tot zover zie ik niet direct veel verband met de film of comic, maar het is interessant.
|
|
|
#8029 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik hoop dat hij in de nabije toekomst weer aan een film gaat werken. |
|
|
|
|
|
|
#8030 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En met ‘gestoord’ bedoel ik ‘heel goed’. Zonder voorkennis van de comics of de film is het echter waarschijnlijk moeilijk te begrijpen.
|
|
|
|
#8031 |
|
Banneling
|
The Matrix nog eens bekeken. Het was bijna 20 jaar geleden. Ik denk dat ik nu begrijp waar Patrickve sommige van zijn theorieen vandaan haalt.
|
|
|
|
|
|
#8032 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Cold Pursuit.
Listed als drama. Het is eigenlijk een fantastisch goeie black comedy.
|
|
|
#8033 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Ooit beens bekeken die films en dan ging het de kast in waar zij naar alle waarschijnlijkheid géén daglicht meer zullen zien. Was er ééntje bij waar de robots tot vervelens toe maar bleven komen, enorm slaapverwekkend.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#8034 |
|
Minister-President
|
Op Streamz: Fair trade (iedereen is de weg kwijt) Van de regisseur van Matroesjka's met een aantal acteurs daarvan. Fantastisch. Alles in plat Aantwaarps. Prima geacteerd en vaak hilarisch.
Films: End of sentence Yesterday The High note
|
|
|
#8035 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8036 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Haloweenprogrammatie bij Netflix. Gisteren Vampires vs. The Bronx. Niks bijzonder, gewoon leuke komische vampierenfilm.
Nu beginnen aan Haunting of Bly Manor. De voorgaande Haunting of Hill House was uitstekend dus ik ben vol verwachting.
|
|
|
#8037 |
|
Europees Commissaris
|
Geen film, een serie.
Een bingewatch sessie door Father Ted. Wie het niet kent, maar wel van Britse humor houdt, zeker eens proberen.
|
|
|
#8038 |
|
Banneling
|
Ik ben begonnen aan 30 days of night. Premisse lijkt goed. Klein stadje in Alaska gaat duisternis tegemoet van 30 dagen. Slechts 150 inwoners blijven. Leger vampiers teistert de stad.
|
|
|
|
|
|
#8039 |
|
Banneling
|
Ratched lijkt ook wel goed. Sommige acteurs van American Horror Story komen er ook in voor. De bekendste wellicht Sarah Paulson.
|
|
|
|
|
|
#8040 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'Allo allo' eens aan het (her)bekijken. De serie hangt aan elkaar van seksisme en racisme. Elke bevolkingsgroep die erin voortkomt wordt er belachelijk gemaakt en/of gestigmatiseerd. Schande dat die serie nog kan bekeken worden.
Zalig
|