![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds is het de eerste keer ik me eenzaam voel. Er is een groot verschil tussen alleen zijn wat ik gewoon ben dan je alleen voelen. Heb me nooit alleen gevoeld maar nu wel. Als wereldreiziger is ook voor mij alles on hold gezet. Ook de talrijke vriendinnen heb ik on hold gezet......een mens vertrouwt het niet meer. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2020 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horeca: mag wel nog afhaalmaaltijden maken & verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk evolueert de corona verder, het is een virus, binnenkort zijn er honderden varianten. De enige manier om er vanaf te geraken is besmet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laten we voorlopig onze hoop stellen op deze ; https://www.hln.be/binnenland/virolo...echt~a08bd001/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben sinds dat de restaurants terug open zijn een keer of 30 (vooral professioneel) gaan tafelen, altijd gegevens achtergelaten, nooit iets van gehoord. Bij 2 van mij vaste adressen kreeg ik de info dat men nooit gecontacteerd is voor gegevens (kan uiteraard zijn dat het nooit prijs was op die locatie..). Ik ben naar een 10-tal voetbalmatchen geweest waar 250 - 5000 mensen aanwezig waren, gegevens achter gelaten, nooit iets van gehoord. Ik wacht nog altijd op concrete Belgische cijfers. Met enige moeite zouden die gegenereerd kunnen worden voor de horeca. Als je die vrijgeeft, dan gaat toch niemand neuten dat cafe en resto gesloten wordt? Het kan ook zijn dat ze verder gaan op het natte vinger gevoel, dat is problematischer. Maar het zou eerlijk zijn om dit dan ook zo te zeggen. Laatst gewijzigd door XenApp : 16 oktober 2020 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dit is immers een regering die niet gedragen wordt door de meerderheid van de Vlamingen. Het is dus niet onze en zeker niet mijn fout dat politici de horeca willen laten doodbloeden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uitspraken als deze doet mij vermoeden dat je ook aan de staatsuier hangt of een of andere nietsbetekende job hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-- Dat ene geval is waarschijnlijk een foute diagnose bij de eerste test. The paper details the case of a 25-year-old man living in Nevada. He initially tested positive for COVID-19 in April. His symptoms—including cough, sore throat, headache, nausea and diarrhea—cleared by the end of April, and he subsequently tested negative for COVID-19. Then, in late May, he began to experience many of the same symptoms again. In early June, he was admitted to a hospital, where he again tested positive for COVID-19. This time, his case was serious enough that doctors had to give him oxygen for breathing support. https://time.com/5899294/reinfection-coronavirus/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het feit dat wanneer ze als restaurant erkend zijn heeft meer met visie te maken als met plauwe plezante. Als restaurant moet je namelijk een vergunning hebben en dit krijg je niet stante pede bij aanvraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
zet de 60 (75+?) plussers in een strikte quarantaine en laat het voor de rest woekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Meer mensen binnen == broeihaarden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Als immuniteit niet mogelijk is dan zijn er maar 2 oplossingen: - Natuurlijke selectie: de mensen die asymptomatisch zijn en diegenen met zeer milde symptomen blijven leven. De rest sterft - Wereldwijde vaccinatie campagnes
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |