![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat ontbrak nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Minister-President
|
![]() Als ik in mijn wagen zou worden belaagd door neonazi's zou ik ook proberen te vluchten. Maar als ik dan in mijn vlucht een politievoertuig zou zien opdagen, zou ik dat als mijn redding zien en stoppen. Ik zou er zeker niet van wegvluchten. Tenzij misschien ik niet recht in mijn schoenen zou staan.
![]() |
#385 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#386 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zeg : dat u dan nu maar gratuit mee doet met het verder installeren van een hele bevolkingsgroep waarvan over de hele wereld geweten is dat ze enkel onheil en ongeluk meebrengen eens dat ze de macht in handen hebben... U laat ze binnen, is een zaak, maar neem dan tegelijker tijd de maatregelen om die wereldwijd gekende toestanden te voorkomen... Maar neen, uit dwaze kwezelarij leggen ze hen geen duimbreed in de weg en eisen ze van de inheemse bevolking dat zij hun eigen veiligheid opgeven... Een van de eerste lessen die een mens zou moeten leren is dat het niet volstaat om goed te willen doen om ook inderdaad goed te doen... De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ene zekere Theo Francken heeft er wel een recordaantal binnen gelaten. En zoals naspeurbaar is, sinds 1999 is er geen enkele sos of groene verantwoordelijk geweest voor het openzetten van de poorten. Trouwens na 17 jaar af en toe op dit forum heb ik alleen maar gejammer en geklaag gehoord vanuit rechtse en extreem rechtse hoek. Nog GEEN ENKELE construktief voorstel om iets te doen aan het probleem dat zij met de multikul hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "turn the other cheek" principe dat in onze maatschappij ingebakken zit, dat werkt niet ten opzichte van een overheersingsideologie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Minister-President
|
![]() Sommigen zijn zo ver heen dat ze zelfs wanneer ze zelf slachtoffer worden hun dogmatische visie op het multiculturele paradijs nog niet bijstellen.
![]() |
#393 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel doden zijn er in België al gevallen door extreem rechts geweld? Maar misschien reken je islamitische aanslagen bij extreem rechts geweld.
![]() |
#394 |
Minister-President
|
![]() Angst van 5 man en ne paardekop met een vlag. Je bomma was wellicht een snowflake avant la lettre. Heeft ze de spijkerbommen van onze fanatiek religieuze nieuwkomers nog meegemaakt?
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...16#post9485616 Zou één van hen ooit al eens tegen 'n moslim gezegd hebben, dat hij een nazaat is van voorvaderen met een genocidair verleden ? En dat hij daarvoor een schuldgevoel moet hebben, zijn afschuw daarover moet uitspreken en zich daarvoor publiekelijk dient te excuseren aan alle niet-moslims van vandaag ? Mss moeten onze hypocriete nazi-jagers die vraag eens gaan stellen aan de allochtone 'slachtoffers' in Puurs of zo, een beetje konsekwent zijn mag wel, vind ik.
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
En in dat moslimland waar de oudste woonde, waren heel wat Aziaten (Chinese afkomst) woonachtig. Gij weet dat misschien niet, maar die lopen graag kortgerokt en met de haren in de wind rond. Het was niet ongewoon om daar een foto te trekken met kortgerokte Aziaten naast boerka dragers. Laatst gewijzigd door pajoske : 19 oktober 2020 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |