![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nu eenmaal niet hoe jullie zo in angst leven voor "de moslim". Misschien heb ik "geluk" in mijn ongeving. Dat kan. Kom nochtans uit de Cité. Misschien is de situatie in centrum Belgie totaal anders. Maar ik weiger terrorisme mijn leven te laten beinvloeden. PS: Voor mij is "de moslim" een man zoals KeNan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er een moslimterrorist iets doet, dan zijn velen er als de kippen bij om "alle daden van geweld te veroordelen, maar vooral te waarschuwen voor de backlash". Wie durft mopjes zoals je over pastoors of de Kerk vertelt over islam, moslims of imams vertellen? Men heeft schrik om nog de zaken bij naam te noemen, de veroordeling moet verzacht worden, en verdronken in een zo algemeen mogelijke veroordeling, en een prijzen van de moslims als potentiële slachtoffers van een eventuele backlash. Men gedraagt zich al helemaal als onderworpenen.
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nog eens verduidelijken... Wat gij bv toegevingen noemt valt onder rekenschap houden met gevoeligheden iets wat altijd gedaan werd maar voor deze groep blijkbaar taboo is Nu is het wel _steeds geweest_ dat dat een zaak van evenwicht is dat altijd voor problemen heeft gezorgd En anderzijds kan men terecht stellen dat 'Jullie' (? sic) toe geven aan die terroristen omdat 'jullie' bereid zijn de eigen fundamentele Westerse waarden even opzij te zetten vanwege die angst Er zijn er genoeg _ook hier op het forum_ die pleiten voor het buiten wet stellen van de islam of het invoeren van segregatie wetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
|
![]() Citaat:
In Frankrijk was er zelfs zo'n leraar die dat zijn lessen niet wou laten beïnvloeden.
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
|
![]() Als puntje bij paaltje komt, zal "de moslim" de kaart trekken van Allah, kwestie van niet als 'afvallige' beschouwt te worden door z'n extremere geloofsbroeders.
Nee jong, als je logische ingenieursbrein alles op een rijtje heeft is maar één oplossing voor de islam, maar die zie je wsl niet zo zitten en uw aangehaalde referentie nog minder, vermoed ik: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=410
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 oktober 2020 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
|
![]() Citaat:
Gewoon "om rekening te houden met de gevoeligheden"? Als iedereen zo laf geweest was, dan zou de slavernij (waar moslims kampioen in waren) nooit afgeschaft zijn, dan zouden vrouwen nog altijd geen stemrecht hebben. Vrijheid van meningsuiting heeft geen zin als je met ieders gevoeligheden moet rekening houden.
![]() |
![]() |
#613 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben atheïst, dus mijn 'god' zegt mij dat ik wél cartoons mag tekenen, ook van die massamoordenaar genaamd Mohammed.
![]() |
![]() |
#614 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
|
![]() Het gaat over het principe, en het is niet omdat iets nu nog niet is, dat het er niet kan komen.
Wie had 20 jaar geleden gedacht dat men niet meer van kerstmarkten zou spreken? De vraag is: als de ander met een idiote beperking komt, die hij moet volgen van zijn godsdienst, waarom zou ik als ongelovige mij bij die barbarij moeten aansluiten? Citaat:
En slavernij heeft langst van al bestaan in islamitische landen. Maar roep maar over het VB, dat is het makkelijkste.
![]() |
![]() |
#617 |
|
![]() Maar lui als u verdedigen die vrijheid van meningsuiting niet.
U laat de dapperen over aan de terreur van de islam. Dat is wat wraakroepend is. Lafheid wordt opgedrongen als norm.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 oktober 2020 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() Bon, ik maak me niet populair door niet mee te gaan in de "aaggh moslims, run for the hill" mentaliteit van onze vlaamse vrienden.
Terrorisme is erg. Terrorisme moet bestreden worden. In al zijn vormen. Maar ik zie niet in hoe een moslim op cité iets te maken heeft met een 18jarige die in Parijs iemand de kop afsnijdt en hoe die man uit de cité daar verantwoordelijk voor is. De enigste die daar voor verantwoordelijk voor zijn, is de dader, degene die het filmpje heeft gemaakt en de pipos die het hebben gedeeld. Laatst gewijzigd door Tavek : 19 oktober 2020 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
|
![]() Ik heb niet beweerd dat het nu al zo is, maar het is wel een evolutie die we zien.
Steeds meer stapjes achteruit vanuit de maatschappij, en die ruimte wordt stap voor stap ingenomen door de moslims. Het ergste is dat onze machtshebbers de democratie onze waarden niet verdedigen. Ze staan altijd klaar om te boel te verdoezelen, en jij doet daar duchtig aan mee. En als iemand vermoord wordt vanwege de vrijheid van meningsuiting, dan geven ze de slachtoffers de schuld.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 oktober 2020 om 21:14. |
![]() |
![]() |