![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen slechte onverbeterbare mensen daarom en ik ga zeker nooit kwaadspreken van dat bedrijf. Overwerktheid kan ook het slechtste in de mens naar boven brengen en ik had het zeker ook anders aangepakt kunnen hebben. Ook ik was overwerkt helaas. ![]() Ik kwam misschien ook hard over over Limburg, maar ik weet dat ook die provincie veel te bieden heeft. Een betere focus is eerder de geschiedenis van het land, de cultuur, de taal (dialect) en de gastronomie opzoeken. Ik ga er ook zo naar kijken bij mijn volgend bezoek. Wat ze er over Antwerpen denken kan me weinig schelen en kan ik zelfs soms goed begrijpen. Ik woon sinds een jaar in Essen en daar hebben ze ook een argwaan jegens 'stedelingen', maar ik word er toch aanvaard. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 oktober 2020 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan één supporter van Standard Luik in mijn gemeente. En sommigen zijn zelfs zeer ‘fanatiek’. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 oktober 2020 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 oktober 2020 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet de volgorde van de berichten nog eens bekijken: Ik stelde de vraag: Citaat:
Citaat:
Uw antwoord daarop: Citaat:
U reageerde dus op iets dat Everytime helemaal niet bedoelde. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dezelfde mediacultuur, maar regionale verschillen zijn divers. En er zijn ook regionale omroepen. Dat is trouwens ook zo voor Franstalig België. En er is ook overlapping met onze buurlanden. Je hebt ook zo Frans Henegouwen en la Wallonie Picarde. Beiden vertonen grote gelijkenissen uiteraard. Zo ook is het met Nederlandstalig België. Niet onderschatten. De meeste mensen - ook zij die dit beseffen - zijn geen harde nationalisten. Het is een overlapping van identiteiten. Belg, Vlaming, Antwerpenaar, Essenaar, Brabander.
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 oktober 2020 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, u hebt gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) Ik ben absoluut tegen de sluiting van de horeca gekant. 2) BDW en Jan Jambon zijn dat blijkbaar ook 3) Ik had verwacht dat Vlaamse nationalisten zich niet gedwee bij een "verschrikkelijke" beslissing van de federale regering zouden neerleggen, en al zeker niet wanneer de federale regering geen meerderheid heeft in Vlaanderen. 4) Ik ben ontzettend ontgoocheld met de N-VA de laatste tijd. Het was me even teveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ze uit de boot zijn gevallen bij de regeringsvorming, hebben ze de mogelijkheid om volop in oppositiemodus te gaan. Jammer dat ze dat niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of het hier al aan bod gekomen is, maar een reden om ook restaurants te sluiten is om sjoemelen tegen te gaan.
Zoals een discotheek die plots een restaurant wordt. https://www.demorgen.be/nieuws/ophef...niet~bc2e00d2/ Citaat:
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zeker Brussel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dan klopt het dat de goeden moeten boeten voor de rotte appels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overlaatst op de radio. Kritikasters kunnen vanalles beweren, maar uit bevragingen van besmette personen blijkt dat zo’n 25% van deze besmette personen dagen voordien op restaurant was geweest. Nog niet bewezen daardoor dat de horeca de grote boosdoener is, maar het zou zeker wel kunnen dat de horeca één van de boosdoeners is. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 oktober 2020 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook al gezegd. Jammer, maar helaas.
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het simpel: gesloten, dat kunnen ze wel goed opvolgen.
![]() |
![]() |
#280 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En iedereen kijkt tegen de dingen anders aan. Ik vind ook dat we genoeg met de Nederlanders gemeen hebben verder. Zo zie ik het. Nu ja, laatst ik in Limburg was vielen mij vooral de vrouwen op. Het accent heeft iets. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 20 oktober 2020 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |