![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze hangen gewoon een bordje dat er na 20u00 geen alcohol meer verkocht mag worden. Het kan simpel zijn hoor. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.makro.be/winkels/eke |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er hing een bericht uit ivm een sluitingsuur, EN ivm tijdstip van alcoholverkoop.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je ook mij uitnodigt: nope, no problem.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begin je eigen draad, stel het juiste onderwerp (voor de zoveelste draad over alcohol en illegale drugs).
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Naar een nachtwinkel ga je maar omdat je plots dringend iets nodig hebt en er niets anders meer open is. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doe zoals ik koop uwen Alcohol tijdens de dag en drink op lekker thuis. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2020 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarnet op VTM: vlot alcohol te koop in nachtwinkels na 8 u.
Colruyt zal vrijdag a.s. sluiten om 8 u i.p.v. om 9 u. om alle discussie's a.d. kassa te voorkomen. Zo moet het gaan ! Bravo Colruyt !!! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
Alcohol alleen thuis drinken lijkt me een groter probleem dan het in groep te doen. Dat is vaak een teken van een beginnende of gevorderde verslaving.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp dat verbod op alcohol in nachtwinkels na 20 u voor geen bal. In mijn gemeente zijn er een viertal nachtwinkels. Als het al gebeurd dat ik s'avonds langsrij zie ik doorgaans 1 of 2 auto's geparkeerd staan van bestuurders die vlug alcohol gaan kopen om thuis te drinken. Waar is het punt?
In studentenbuurten kan het waarschijnlijk dat studenten zich goedkoop op straat samen gaan bezatten. Maar daar kan men dan gepaster regels tegen voeren. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onnozele maatregel.
Geen alcohol. Geen sigaret. Het leven is serieus om zeep.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 oktober 2020 om 19:06. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Staatssecretaris
|
Gouverneur maak niet de zelfde fout als regering, sluit enkel rotte appels en laat nachtwinkels die het goed menen open. Dat was wat regering in eerste instantie ook met cafés en restaurants had moeten handhaven.
Dan waren er nog altijd 90%, cafés en restaurants open die regels handhaven. |
|
|
|