![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik doe mijn petje af voor diegene die een taart in zijn gezicht wil/kan smijten.
Hij zal wel zwaar naargehaald worden door de veiligheid, maar het zou toch tonen dat meer dan 2500 manschappen een eenvoudige taart niet kunnen tegenhouden. Wat direct zou bewijzen dat het allemaal zo zwaar overdreven is. Elke terrorist weet dat hij nu niets moet doen,want ze verwachten het. 11 september was totaal onverwacht, het effect is veel groter.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die kerel zijn natte droom is om een taart in Bush' gezicht te kunnen gooien, echter de veiligheid is veel te groot en de kans dat hij bij Bush kan komen is even groot als de kans dat ik morgen de Lotto win, zelfs nog kleiner waarschijnlijk. De brave man vond er maar niets beters op dan een oproep (zonder scrupules voegde hij daar zelf aan toe) te doen aan iedereen die 'zwaar ziek was' en ons 'binnenkort gaat verlaten' om de taak voor hem te doen en 'een geweldige dood te sterven als 'de eerste roomtaart-kamikazegooier'... En dit was dus niet ludiek bedoeld hé... Compleet geschift die gast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Pietje,
deze is al vast voor jou ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bush kan zelfs in die versterkte burcht Brussel gemakkelijk uitgeschakeld zijn. Al die tralala is gewoon wat stoerdoenerij en indruk maken, meer niet. Met een raketaanval met een nucleaire kop ligt heel Brussel plat. dan kunnen die special forces geen flikker uitrichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn tante kloten had, was het mijn nonkel... Met andere woorden, het is altijd gissen, ... stel dat ze het doen, zal vooral de manier waarop bepalend zijn... knallen ze hem gewoon omver zonder al te veel onschuldige slachoffers, ... blazen ze zijne limo of hotel op met veel doden, is dat al heel iets anders... Het is overigens vooral de Secret Service die Bush bewaakt, belgische flikken mogen van ver eens kijken en zullen gewoon moeten controleren dat alle dichtgelaste riooldeksels ook nog altijd dichtgelast zijn, en dat er niet te veel rooi tegenbetogers in de weg lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iemand dood wilt, dan kan dat altijd, ne president van de verenigde staten om zeep helpen is natuurlijk niet zo simpel, maar ook daarvoor zijn uiterst doeltreffende methodes te bedenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens in zo'n ding kan ook een explosive device zitten, dus ik zou er zelf nie van verschieten moesten ze u gewoon omleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die tralala voor een onveiligheidsgevoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() In het kader van de verstandhoudingen tussen beide landen, hoop ik dat alles zonder incidenten verloopt.
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik niet, het nieuws is zo saai de laatste tijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door nadine : 21 februari 2005 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar zijn de regels van de gastvrijheid gebleven?
![]() |