Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2005, 19:09   #21
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Ik doe mijn petje af voor diegene die een taart in zijn gezicht wil/kan smijten.
Hij zal wel zwaar naargehaald worden door de veiligheid, maar het zou toch tonen dat meer dan 2500 manschappen een eenvoudige taart niet kunnen tegenhouden.
Wat direct zou bewijzen dat het allemaal zo zwaar overdreven is. Elke terrorist weet dat hij nu niets moet doen,want ze verwachten het. 11 september was totaal onverwacht, het effect is veel groter.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2005, 20:30   #22
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
een beetje respect moet nog kunnen niet?
Ik wist niet wat ik hoorde deze middag op het nieuws. Er was een franstalige burger die gekend is om zijn taartenfratsen met hoge gasten in België.
Die kerel zijn natte droom is om een taart in Bush' gezicht te kunnen gooien, echter de veiligheid is veel te groot en de kans dat hij bij Bush kan komen is even groot als de kans dat ik morgen de Lotto win, zelfs nog kleiner waarschijnlijk.
De brave man vond er maar niets beters op dan een oproep (zonder scrupules voegde hij daar zelf aan toe) te doen aan iedereen die 'zwaar ziek was' en ons 'binnenkort gaat verlaten' om de taak voor hem te doen en 'een geweldige dood te sterven als 'de eerste roomtaart-kamikazegooier'...
En dit was dus niet ludiek bedoeld hé... Compleet geschift die gast.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2005, 21:57   #23
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Ik wist niet wat ik hoorde deze middag op het nieuws. Er was een franstalige burger die gekend is om zijn taartenfratsen met hoge gasten in België.
Die kerel zijn natte droom is om een taart in Bush' gezicht te kunnen gooien, echter de veiligheid is veel te groot en de kans dat hij bij Bush kan komen is even groot als de kans dat ik morgen de Lotto win, zelfs nog kleiner waarschijnlijk.
De brave man vond er maar niets beters op dan een oproep (zonder scrupules voegde hij daar zelf aan toe) te doen aan iedereen die 'zwaar ziek was' en ons 'binnenkort gaat verlaten' om de taak voor hem te doen en 'een geweldige dood te sterven als 'de eerste roomtaart-kamikazegooier'...
En dit was dus niet ludiek bedoeld hé... Compleet geschift die gast.
Maar toch een held in mijn ogen. Dat is die kerel trouwens dat denk ik in Bill Gates zijn gezicht had gesmeten. En geef toe, de ouwe gezicht-in-de-taart-grap blijft geniaal. En zeker als het in belangrijke mensen hun gezicht is.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2005, 22:33   #24
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Maar toch een held in mijn ogen. Dat is die kerel trouwens dat denk ik in Bill Gates zijn gezicht had gesmeten. En geef toe, de ouwe gezicht-in-de-taart-grap blijft geniaal. En zeker als het in belangrijke mensen hun gezicht is.
Ik denk dat er verschillende forumgangers zijn die ook wel graag een taart op uw groot bakkes zouden smijten
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2005, 22:52   #25
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Ik denk dat er verschillende forumgangers zijn die ook wel graag een taart op uw groot bakkes zouden smijten
Deze forumganger denkt anders dat jouw tronie daar geschikter voor is 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2005, 23:47   #26
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Pietje,
deze is al vast voor jou
Oud 21 februari 2005, 07:58   #27
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bush kan zelfs in die versterkte burcht Brussel gemakkelijk uitgeschakeld zijn. Al die tralala is gewoon wat stoerdoenerij en indruk maken, meer niet. Met een raketaanval met een nucleaire kop ligt heel Brussel plat. dan kunnen die special forces geen flikker uitrichten.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 09:06   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wij weten allemaal dat ééné van deze dagen mr bush zou ons komen bezoeken , Een we weten ook ondertussen al de veiligheids maatregelen die er genomen worden om de veiligheid van de president te verzekeren .

De vraag is wat ? als de veiligheids diensten falen in hun taak , zou er bush iets overkomen ?
De tweede vraag is zou er iets gebeuren met bush ( aanslag,etz...) Hoe zouden wij reageren t.o.v de aanslag ? Hoe zou de sfeer een de situatie eruitzien hier in belgie ? Een hoe zouden de andere landen t.o.v belgie reageren ( een zeker de U.S. zelf ) ?Zouden de politici paranoid zijn een de moslims in dit land nog meer repressie een uitbuiting tegenmoet komen ? enz, enz , ....Er zijn veel vragen een ik wil antwoorden !!

Beste leden , ik zou graag jullie antwoorden een mening graag horen , Thank u all very much !!!

God bless the menkind !

Als mijn tante kloten had, was het mijn nonkel...

Met andere woorden, het is altijd gissen, ... stel dat ze het doen, zal vooral de manier waarop bepalend zijn... knallen ze hem gewoon omver zonder al te veel onschuldige slachoffers, ... blazen ze zijne limo of hotel op met veel doden, is dat al heel iets anders...

Het is overigens vooral de Secret Service die Bush bewaakt, belgische flikken mogen van ver eens kijken en zullen gewoon moeten controleren dat alle dichtgelaste riooldeksels ook nog altijd dichtgelast zijn, en dat er niet te veel rooi tegenbetogers in de weg lopen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 09:10   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Er zal niets gebeuren maak u maar geen zorgen. De pakkans is véél te groot. Ze kunnen het GSM verkeerd al onderscheppen en inzoomen op ieder individu.

Als je iemand dood wilt, dan kan dat altijd, ne president van de verenigde staten om zeep helpen is natuurlijk niet zo simpel, maar ook daarvoor zijn uiterst doeltreffende methodes te bedenken.
Oud 21 februari 2005, 09:15   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik doe mijn petje af voor diegene die een taart in zijn gezicht wil/kan smijten.
Hij zal wel zwaar naargehaald worden door de veiligheid, maar het zou toch tonen dat meer dan 2500 manschappen een eenvoudige taart niet kunnen tegenhouden.
Wat direct zou bewijzen dat het allemaal zo zwaar overdreven is. Elke terrorist weet dat hij nu niets moet doen,want ze verwachten het. 11 september was totaal onverwacht, het effect is veel groter.
Ik zou toch maar voorzichtig zijn, zelfs met taarten, agenten van de secret service zullen ook wel het verschil kennen tussen een patisier en een linkiewinkie met een taart.

Trouwens in zo'n ding kan ook een explosive device zitten, dus ik zou er zelf nie van verschieten moesten ze u gewoon omleggen.
Oud 21 februari 2005, 10:13   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Al die tralala voor een onveiligheidsgevoel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 10:15   #32
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

In het kader van de verstandhoudingen tussen beide landen, hoop ik dat alles zonder incidenten verloopt.
Oud 21 februari 2005, 10:47   #33
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik niet, het nieuws is zo saai de laatste tijd...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:18   #34
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik niet, het nieuws is zo saai de laatste tijd...
om daar aan te verhelpen kun je misschien eens de kamikaze gaan spelen op de limburgse heide

Laatst gewijzigd door nadine : 21 februari 2005 om 12:18.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:33   #35
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien maar eens uittesten hoe "geniaal" jij het zou vinden als ik een taart in je gezicht plant?

Waar zijn de regels van de gastvrijheid gebleven?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be