![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien we de politieke geschiedenis van Bartje onder het vergrootglas leggen, dan zijn er niet zo heel veel positieve zaken te melden. Toegegeven, de man haalde wel een daverend succes ooit bij verkiezingen nadat hij de clown had uitgehangen in het TV-programma 'De Slimste Mens', maar daarna werd het heel wat minder.
De deelname van zijn partij aan de regering Michel, liep uit op een grote sisser. Bij de poging om een nieuwe regering te vormen beging hij de ene strategische blunder na de andere. Bart De Wever is bovendien arrogant , defrenestreert zijn tegenstanders, en blijkt een volbloed cumulard te zijn. Daarbij komt dat Antwerpen regelmatig wordt opgeschrikt door kogels en granaten sinds dat hij burgmeester is. En tenslotte omringt hij zich door louche figuren zoals een Van der Paal & Co. Moet er nog zand zijn? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2020 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
|
![]() Citaat:
U woont in Wallonië, zegt U. En u sympathiseert voor het nationalisme dat Vlaanderen onafhankelijk kan maken. Dan zal Vlaanderen stoppen met geld geven aan de Walen en zijn eigen ding kunnen doen. U blijft dan mooi achter in Wallonië waar u blijft opgezadeld zitten met die door U zo verketterde Waalse politici. Uw uitkering (of pensioen) zal stoppen, want het Vlaamse geld, waarvan u beweert dat de Walen leven, zal er niet meer zijn om die uit te betalen. Dus U ijvert ervoor dat het land waar u zegt te wonen verpaupert. En een buitenland (Vlaanderen) zich in de totale chaos van de onafhankelijkheid gooit. U lijkt wel een gevaarlijke linkse anarchiste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet erg fraai zulk antwoord.
In ieder geval, voor wat uw verwijzing betreft naar de Belgische diplomatie en off topic: une sale affaire, deze affaire van en met Patrice Lumumba. Een stinkend potje voor België en zijn toenmalige diplomatieke raadgevers in Congo. Zeker weten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2020 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn uw zaken niet beste vriend.
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet werken mag financieel nooit te verkiezen vallen boven werken. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 oktober 2020 om 10:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vraagt dan achter betere verloning voor de werkende mens.
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men vaststelt dat er in West-Vlaanderen volop Noord-Fransen komen werken, dan is dat een indicator dat men in Henegouwen strenger moet zijn. West-Vlaanderen is immers de provincie met de laagste werkloosheid terwijl die in Henegouwen enorm hoog is. Er is dus geen enkele reden waarom werklozen uit Henegouwen niet financieel zouden kunnen worden gedwongen te gaan werken in West-Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2020 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#393 | |
Minister-President
|
![]() Mee eens, maar u hebt de toon gegeven. Wij zijn het over weinig eens maar ik twijfel er niet aan dat u overtuigd ben van wat u hier neerpent.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is de situatie anders volgens de regio's? Goeie vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er ook van zij, ik merk persoonlijk maar zelden of nooit dat België niet zou werken. Integendeel, België is eigenlijk een luilekkerland. En dat merkt men pas wanneer men veel reist. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2020 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon al heel mijn leven in België. En heb het mij nog nooit beklaagd en zelden heb ik vastgesteld dat er iets niet werken zou. Alles werkt hier : de elektriciteit, het spoor, de winkelschappen liggen vol. Ik betaal belastingen maar ik hou geld over, de administratie werkt, de provincie werkt, de gemeenten werken, de geneeskundige zorg is zelfs zo goed dat buitenlanders naar hier komen (met Corona is dit nu voorlopig niet meer optimaal het geval, maar het werkt nog altijd),de ontspanningsmogelijkheden zijn niet te tellen, TV-programma's met de vleet, sociale vangnetten bij de vleet, en zo kan ik nog wel even doorgaan. België werkt gewoon. Wat de staatsstructuur betreft echter, deze kan gevoelig verbeterd worden, da's waar. Maar dat men hier niet komt zaniken dat België niet werkt. Alles werkt hier gewoon. Al die critikasters op dit forum hier, waarvan er een hele hoop niet meer werkt zo te zien en/of pensioen zijn, zijn de enigen die het verhaal doen kloppen over 'het niet werken in en van België'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2020 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
Idd. En als Vlaming kan ik echt niet klagen dat anderen mijn kansen zouden kortwieken of beperken. Als men de persoonlijke mentaliteit heeft alle geboden kansen proberen te benutten dan komt men als Vlaming heel ver. En heeft men zeker geen behoeft om te beginnen zeiken over racisme of achterstelling door de Walen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |