![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ook niet volledig geruststellend als je daar ligt, kans op complicaties of verslechtering is dan reëel Laatst gewijzigd door edwinp : 22 oktober 2020 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuk bezig daar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag blijft dan ...als men dan toch zo krap zit op IC wat ligt daar dan iemand te liggen die gewoon blijkbaar griep symptomen heeft ? Trouwens zuurstof dienen ze ook toe in de WZC. En dat is geen ziekenhuis en al zeker geen IC . Want dat hoorde ik...ze heeft koorts en wat hoesten.. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 oktober 2020 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Dus blijkbaar wordt IC voor een deel bezet door patiënten die daar slechts uit voorzorg liggen. Ahja de bedden moeten toch gevuld worden he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niks minimaliseren maar het lijkt me toch een heel ander beeld te zijn dan de patiënt die men daar tijdens het nieuws liet zien helemaal ingepakt in zo'n soort van plastiek ballon. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 oktober 2020 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilmes mss ook ?
Weet jij het ? Ik weet het niet, dat geef ik gerust toe. ![]()
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen extra zuurstof en intubatie/tracheotomie.
En men geeft dergelijke persoonlijke informatie ook niet zomaar vrij.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik toch niet zeggen. Verhoogde zuurstofconcentratie is niet goed voor de longen. Dat doet men niet lichtzinnig.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom spreek ik ook van luchtfles, het is gecomprimeerde lucht (bevestigd door de verpleegster) maar de mensen spreken altijd foutief over zuurstofflessen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze had het naar het schijnt ernstig te pakken.....
https://www.hln.be/binnenland/vicepr...d-19~a1adcac4/ ![]() En op 12 okt zat ze tijdens een ontbijtvergadering naast de Oostenrijkse minister v Buitenlandse Zaken die ook besmet is! Laatst gewijzigd door bembem : 22 oktober 2020 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20201022_96929992 Ex-premier Sophie Wilmès (MR) is overgebracht naar de afdeling intensieve zorg. Volgens de directie van het ziekenhuis zou haar toestand “stabiel en geruststellend” zijn. Toch is het eerder ongewoon dat een jonge vrouw in goede fysieke conditie op intensieve zorgen belandt. De reden daarvoor is waarschijnlijk dat men met een vicepremier geen enkel risico wil nemen en haar toestand zeer intensief wil monitoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je longproblemen hebt gaat men je ‘aangerijkte’ lucht geven. Dat is lucht met meer dan 21% zuurstof. Gewone lucht uit een luchtfles is zinloos.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 oktober 2020 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het waren wel gewone flessen zoals je ze ziet in werkplaatsen, iets wat ze normaal niet doen. Het waren allemaal nieuwe bevestigingen in de muur, ik denk dat het gewone lucht was omdat al de rest op was. Op dat moment waren ze zuurstofflessen aan het hamsteren over heel de wereld. Ondertussen kan dat natuurlijk veranderd zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje Trump verhaaltje ? Die oude dikkerd zijn toestand was ook zorgwekkend en twee dagen later gaf hij alweer een optreden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdrijvers zijn het.
Zuchten en kreunen en leunen Aandacht vragen. Overdrijvers... Overal.