![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja! Wanneer mijn oudste kleinkind komt logeren eet die als ontbijt vijf (5!) van die 8-en met idd ingebakken pudding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26364 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kompel bovengronds aan het drinken met muziek van Norah Jones op de achtergrond.
https://www.youtube.com/watch?v=0oBIyNTIGnc Thuis (vanwege corona) een beetje nagenieten van een fijne culturele avond met de kamerad(-inn)en. Ik krijg altijd dorst van cultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bracht dat vroeger al eens mee op zondag. Nu zijn dat meestal van die crèmekoeken met poedersuiker op samen met de pistolekes. Soms kan ik de verleiding niet weerstaan om een paar huisgemaakte tompoezen mee te nemen. Gewoon hemels. Of een paar eclairces. Bon, 'k kweet al wat meegebracht van de bakker zondag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet niks meer want te laat maar ben wel een groot glas grenadine aan't drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En rond 12u komt hij naar beneden ( van in zijn game-room) en dan zegt hij met een héél zielig gezicht: "Oma, ik heb honger. Mag ik een omelet klaarmaken"? De omelet bestaat dus uit 5 eieren, waar hij Zwan-sauciskes bij eet en 3-4 sandwichen. Tegen dat het 14.30 u- 15u is komt hij verkondigen dat hij echt-echt-echt weeral honger heeft ![]() Maar: hij weet dat het dan verplicht fruit eten is. Hij kiest dan meestal bananen want dat vult meer dan appels of mandarijnen. Hij eet dan 2-3 bananen. Daarna 's avonds nog 2 volle borden warm eten en rond 9u 's avonds eet hij nog gemakkelijk 2-3 potjes yoghurt leeg. Da manneke kan eten zeg.......enfin, hij is intussen 1,80m groot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() okkernoten en porto
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen een half uurke; puree met blinde vinken in bruine jus-saus . Hmm! Albeir is de patatten al aan't schillen
![]() Ps: hier stoppen we altijd augurken binnenin de blinde vinken. Zeer lekker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zat te knoeien met dat touwtje en ik kreeg het zodanig dat ik ze de tuin in smeet. Na mijn 'prachtige' actie kreeg ik aan de tafel véél verontwaardigde blikken/gefronste wenkbrauwen en vééél vragen en al even vééééél tekst & uitleg. Geloofwaardig?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sebiet zelfgemaakt stoofvlees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij vochtig weer: Ik heb ooit wel eens een TV door het raam gesmeten , 's morgens terug binnen gezet , en die deed weer normaal !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veugels zoender kop ( --> Ostende )
Trouwens, bij ons zijn dat vogels, en geen vogelkes. ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 24 oktober 2020 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mij al eens afgevraagd waarom op sommige plaatsen dit "vinken" en niet gewoon "vogels" zijn zoals op veel plaatsen. Dat ze blind zijn is gemakkelijk te begrijpen. Zonder kop zie je niet veel. Ik vertik het om hier in Mechelen "blinde vinken" te vragen. Het zijn vogels zonder kop. En de beenhouwer heeft dat ondertussen begrepen. Een beetje zoals "gekapt" in plaats van "gehakt". Ik vraag gekapt (haché en beau francais). Iedereen verstaat dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , met gehaktballekes , wreed-koSTelijk lekker !!
![]() De couscous was zelfs zo drooggekookt , da'k een extra glas limo moest drinken !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 oktober 2020 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mss dat ik het toch maar eens klaarmaak, naar aanleiding van uw frèèèètjes-foto! |
|
![]() |
![]() |