![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik alles wat Jean-Marie Dedecker ten berde gebracht heeft goedkeurde maar er waren toch best goede dingen bij.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat blijkbaar over wat anders: de poulain van JMDD Joren Vermeersch werd opzijgezet als huisideoloog van de NVA dus Jean Marie laat hem zijn plaatske innemen.
https://www.demorgen.be/politiek/n-v...rtij~bfb44f15/ Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Dedecker al decennia een sjoemelende zakkenvuller is die met zijn groot bakkes sponsorgeld wist op te halen 'voor de judo' om het daarna maximaal in eigen zakken te laten eindigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is enkel maar de bevinding en mening van meneer Sauviller.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=qfHmauYF5mw Heerlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 oktober 2020 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog zo een stopwoordje waarmee ze denken andersdenkenden de mond te snoeren zonder dat ze zelfs maar met het minste bewijs afkomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() er is maar eentje veroordeeld voor ' gesjoemel'...zijn voornaam was Jean-Marie..
Laatst gewijzigd door edwinp : 23 oktober 2020 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zoals altijd, alleen maar afhankelijk van waar de wind waait of iets goed of iets slecht is... Zoals al zo dikwijls, altijd met twee maten en twee gewichten werken... En dan verwonderd zijn dat buiten de eigen maatjes, niemand hen nog gelooft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De aarde is geen planeet maar een pannenkoek, zo staat het nu eenmaal in de Koran.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan de winderige 'Belgische' kust is een windhaan een nuttig beroep. In Brussel is dat politiek nationaal en op EU-vlak nog meer zo.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de realiteit in het echte leven, Panda. Ook voor jou.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 oktober 2020 om 02:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: JMDD is een halve Vlaming die wel eens over de partijgrens lonkt en verdacht wordt van de zakken te vullen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=DqAOKjfx_z4 Merk op dat JMDD hier in dit filmpje met een vrij nors gezicht zit te luisteren naar Van Rossem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen met macht. macht corrumpeert, bij iedereen. Ik heb mij al afgevraagd wat ik zou doen in zo'n positie, omdat je niet echt weet hoe het voelt om macht te hebben als je het niet hebt. |
|
![]() |
![]() |