![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In andere posts van Patrickve gaat het inderdaad over genocide. Hier echter niet.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 oktober 2020 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste heb ik hier al meer dan duidelijk gemaakt gisteren. Al je niet-Covid gerelateerde postings gaan ook die richting uit. Die elite dus.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 oktober 2020 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij wil gewoonweg alle maatregelen opheffen onder het mom van 'groepsimmuniteit' en we weten al van in april dat dit niet werkt en hij weet dat maar al te goed. Waarom denk je ? Alleen de 'elite' moet overblijven, de zwakkeren moeten der uit. De rode lijn in al zijn postings hier op dit forum. Alleen die 'elite' mag overblijven.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 oktober 2020 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn stelling was immers dat Patrickve wat corona betreft helemaal geen genocide wil uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of u moet ervan uitgaan dat 99,XX% van de bevolking tot de elite behoort. Dat is immers het aandeel van de bevolking dat corona zal overleven, zelfs zonder enige maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 oktober 2020 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Waar iedereen smeekt om extra maatregelen te nemen om het aantal slachtoffers binnen de perken te houden doet hij net het tegenovergestelde.
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men rekening houdt met het aantal niet vastgestelde besmettingen (wat natuurlijk een schatting is), komt men op een mortaliteit die onder de 1% zit. Als meer dan 99% van de besmette personen overleeft (en dus a fortiori meer dan 99% van het totaal aantal personen), kan je toch moeilijk stellen dat enkel de elite overblijft? Of u moet wel een heel erg ruime definitie hebben van het concept "elite". Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 oktober 2020 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de zwakkeren moeten der uit. Bovendien spreekt hij zich constant tegen. Waar hij blijft beweren dat hij zelfs 200% gelijk had, mag je wat mij betreft gerust 2 cijfertjes uit die '200' schrappen. Zelfs onze economie vraagt voor maatregelen en waar ze ze niet krijgen, daar nemen ze ze zelf. Iedereen smeekt om maatregelen om het aantal slachtoffers te beperken en hij doet net het tegenovergestelde. Met als argument 'groepsimmuniteit' en hij weet ook maar al te goed dat dit hier geen argument is. Dat weten we al sinds april. Met zelfs als argument dat ook Ferguson achter zijn mening stond, maar niets in minder waar en dat heeft hij ook al moeten toegeven. Nu ja, elk zijn mening natuurlijk, maar ik heb wel serieuze bedenkingen over de zijne en ik ben verre van de enigste niet denk ik.
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het concept 'vaccin' staat niet tegenover groepsimmuniteit. Het is een middel. Groepsimmuniteit een doel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wat baten kaars & bril... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zwijgen over de bijwerkingen en de nawerkingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Bijkomend voordeel: Ik heb weinig tot geen last van de maatregelen aangezien ik zo al jaren leef.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn heel veel mensen die omzeggens nooit of amper buitenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dus gewoon de basis van groepsimmuniteit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het recente document van John P A Ioannidis gericht aan de WHO, maakt fijn gehakt van Fergusons glazen bol-voorspelling dat er 3,5-5% van bevolking aan dit virus zou sterven: https://www.who.int/bulletin/online_....20.265892.pdf Kortom, corona is niet veel erger dan 'n griep en dat is al 1000 keer aangetoond in de cijfers, maar angst en paniek versluieren het gezond verstand nogal eens, he Kojak.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 oktober 2020 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen weet nu ondertusen al wel dat Covid niet zo maar een virusje is, en ik denk wel dat ook jij dit weet. Het beste bewijs, om ff terug te keren op Ferguson is dat ook hij zijn mening heeft moeten herzien. Ook Patrickve weet dit en heeft hij ook toegegeven. ![]()
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inkomenszekere burger ziet zijn gezondheid en zijn inkomen gevrijwaard. De verliezers zijn zij die in een faillissement of werkloosheid worden geduwd. De elite profieteert.
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inkomenszekere burger ziet zijn gezondheid en zijn inkomen gevrijwaard. De verliezers zijn zij die in een faillissement of werkloosheid worden geduwd. De elite profieteert.
![]() |