Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2020, 21:05   #761
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het nederlandse koningshuis?

Oh my god, je bent dus totaal doorgeslagen, het nederlandse koningshuis heeft namelijk geen enkele wetgevende of uitvoerende macht, ze KUNNEN dus helemaal geen akkoorden sluiten, hoogstens met een schilderfirma over welke kleur hun badkamer moet geschilderd worden.

Je bent compleet in complotland getuimeld. Hoelang nogvoor je begint over archonten, adrenochrome, satanische pedofielen en smurfen die de wereld besturen?
Al in 1999 stelde David Icke dat de Britse koningin Elizabeth II een lid van deze hybride broederschap was. Daar zij bewijzen van
Evenals Beatrix en de rest van de Europese koningshuizen
Allemaal reptilians
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 21:17   #762
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Al in 1999 stelde David Icke dat de Britse koningin Elizabeth II een lid van deze hybride broederschap was. Daar zij bewijzen van
Evenals Beatrix en de rest van de Europese koningshuizen
Allemaal reptilians
Los van de meer "out there" theoriën; indien de parcifals van deze wereld met hun eigen ogen de waarheid konden zien, dan nog zullen ze die ontkennen.
Ze zitten vast in de matrix, en voelen zich er nog goed ook.
Elk weldenkend en kritisch mens begrijpt dat enkel de waarheid dient gecensureerd te worden. Een leugen dient enkel gelogen te worden.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 oktober 2020 om 21:18.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 21:18   #763
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik ben wel degelijk voor de bescherming van het vaccinatiegeheim. Een vaccin blijft een risico, en zeker als het zodanig snel gemaakt wordt dat de effecten op de lange termijn ongekend zijn. Om nog maar te zwijgen van RNA-modificatie.
Inderdaad ja, en zeker jongeren zouden haast gek zijn om snel als proefkonijnen dienst te willen doen om wat voor hen een 'valling' is te vermijden.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 21:25   #764
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Los van de meer "out there" theoriën; indien de parcifals van deze wereld met hun eigen ogen de waarheid konden zien, dan nog zullen ze die ontkennen.
Elk weldenkend en kritisch mens begrijpt dat enkel de waarheid dient gecensureerd te worden. Een leugen dient enkel gelogen te worden.
Die 'out there'-dingen zijn te betreuren als afleiding van de echte 'big lies'.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 21:30   #765
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Die 'out there'-dingen zijn te betreuren als afleiding van de echte 'big lies'.
Jep, helemaal mee eens. Beproefde techniek.
Andersom ook; een aantal weken geleden gaf het WHO ook een beetje tegengas. En die "gezondheidseconoom" die men een paar keer uit de schuif had getrokken was ook om het "beetje" kritiek dat op kameraad van ranst werd geuit wat te kanaliseren.
En zo houden ze de idioten kalm.
Oud 27 oktober 2020, 21:40   #766
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Zoiets kan ik alleen maar toejuichen!
Werd men voor corona verplicht om een vaccinpaspoort te hebben om te gaan solliciteren, een vliegreis te boeken of documenten of een lening aan te vragen ?
En waarom zouden mensen zich een vaccin laten inenten, als de gevolgen daarvan over langere termijn nog volledig onbekend zijn ?
Dit idee lijkt me eerder uit een slechte SF te komen, dan om de bevolking te ‘helpen’.
Citaat:
Vaccins hebben een einde gemaakt aan allerlei ziekten, dat zou de evidentie zelve moeten zijn dat die verplicht zijn, net zoals het evident is dat je in de auto een gordel draagt. En trouwens, vaccineren is niet alleen voor jezelf, maar ook voor mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren. Ook al wordt je zelf niet ziek, je kan nog steeds het virus verspreiden, daarom dat een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad van levensbelang is. Voordat corona uitbrak kregen we al een voorsmaakje van de comeback van mazelen door onverantwoorde idioten die inenten niet nodig vonden.
Iemand met een griepvaccin die toch besmet geraakt, kan desondanks ook anderen nog besmetten, hoor.
Het is alleen nuttig voor de gevaccineerde, om het immuunsysteem veilig te activeren.
In het gezelschap van zwakkere of zieke personen kunnen eventueel mondkapjes gebruikt worden.
Zelfs mensen die een griepprik laten zetten sterven soms nog aan de griep.
Alles hangt dus af van het individuele immuunsysteem.
Citaat:
En for fuck's sake, kom aub niet af met bronnen als 'stichting vaccinvrij' en andere randdebielen, dat bekijk ik niet eens.
Ah, dus volgens jou is iedereen die overheidszaken met enige argwaan bekijkt, een randdebiel…
Da’s ntl de gemakkelijkste manier om geen tegenargument te moeten geven.
Oud 27 oktober 2020, 21:44   #767
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tjah dan is er nogal véél waarheid hé

Het klopt niet wat ge zegt.
Het is hetgeen jij als waarheid denkt te (willen) zien en waar compleet geen verificatie voorhanden is waarvan gij vindt dat ze ontkent of verzwegen wordt
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 21:45   #768
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Werd men voor corona verplicht om een vaccinpaspoort te hebben om te gaan solliciteren, een vliegreis te boeken of documenten of een lening aan te vragen ?
En waarom zouden mensen zich een vaccin laten inenten, als de gevolgen daarvan over langere termijn nog volledig onbekend zijn ?
Dit idee lijkt me eerder uit een slechte SF te komen, dan om de bevolking te ‘helpen’.

Iemand met een griepvaccin die toch besmet geraakt, kan desondanks ook anderen nog besmetten, hoor.
Het is alleen nuttig voor de gevaccineerde, om het immuunsysteem veilig te activeren.
In het gezelschap van zwakkere of zieke personen kunnen eventueel mondkapjes gebruikt worden.
Zelfs mensen die een griepprik laten zetten sterven soms nog aan de griep.
Alles hangt dus af van het individuele immuunsysteem.

Ah, dus volgens jou is iedereen die overheidszaken met enige argwaan bekijkt, een randdebiel…
Da’s ntl de gemakkelijkste manier om geen tegenargument te moeten geven.
Doe geen moeite; die yog sothoth zit duidelijk DIEP in de matrix. Alle kritiek op collectivisme wordt met een hautain handgebaar afgedaan als "samenzweringscomplot." Of het nu waar is of niet, zijn of haar brein is al lang niet meer in staat helder na te denken.
Enkel de propaganda is nog "waar."

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 oktober 2020 om 21:45.
Oud 27 oktober 2020, 21:50   #769
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tjah dan is er nogal véél waarheid hé

Het klopt niet wat ge zegt.
Het is hetgeen jij als waarheid denkt te (willen) zien en waar compleet geen verificatie voorhanden is waarvan gij vindt dat ze ontkent of verzwegen wordt
wat voor een zin is dit? 't is nog maar dinsdagavond hoor. Zit jij al aan de fles?

ik zeg dat een leugen enkel maar gelogen moet worden. De waarheid mag niet aan het licht komen, dus die moet gecensureerd worden. Een leugen die niet aan het licht komt bestaat zelfs niet, want niemand hoorde de leugen ooit. Maar iemand die de waarheid kent moet de mond gesnoerd worden, voor hij de waarheid kan verder vertellen.
Oud 27 oktober 2020, 21:55   #770
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe geen moeite; die yog sothoth zit duidelijk DIEP in de matrix. Alle kritiek op collectivisme wordt met een hautain handgebaar afgedaan als "samenzweringscomplot." Of het nu waar is of niet, zijn of haar brein is al lang niet meer in staat helder na te denken.
Enkel de propaganda is nog "waar."
Ja, ik herinner me nog goed de vroegere tijden, toen men alleen propaganda informatie kon vinden in den Humo, de gazet en op TV.
Toen dacht ik ook nog dat onze politici en hun 'officiële instituten' het goed voorhadden met de bevolking.
Echter, wie vandaag nog in dat sprookje gelooft, is nog naïever dan een burger anno jaren '80.
Oud 27 oktober 2020, 21:57   #771
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Oh nee, een paspoort waar op staat of je al dan niet gevaccineerd bent! Met die informatie hebben ze ons leven volledig in handen, en zijn we totaal aan de genade van de de boosaardige elite overgeleverd! Wat gaan ze als volgende invoeren? Een papier waar op staat dat we voor ons rijexamen geslaagd zijn?
Ze hebben er idd uw leven mee in handen.

Zoals een tattoo op de joden.

Stel u maar eens voor dat er oorlog komt u loopt rond met een bio digitaal paspoort op uw huid.
Hoeveel kans hebt u dan nog?
Oud 27 oktober 2020, 22:10   #772
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ze hebben er idd uw leven mee in handen.

Zoals een tattoo op de joden.

Stel u maar eens voor dat er oorlog komt u loopt rond met een bio digitaal paspoort op uw huid.
Hoeveel kans hebt u dan nog?
opgepast, Mambo, ik maakte eerder vorige week ook allusie op woII, en de zéééér beangstigende overeenkomsten met huidige "toestand." Ik werd door de neo-covid-nazis genadeloos neergesabeld.
Met emo-argumenten wel te verstaan. Deden de "echten" 80 jaar geleden ook al...

Het is een GROTE schande dat niet meer mensen zien waar we met onze ogen open naar toe aan het gaan zijn. een GROTE schande. Dat daar 80 jaar geleden zo vele mensen voor moeten gestorven zijn, en op welke manier...

Een SCHANDE zeg ik U!
Oud 27 oktober 2020, 22:14   #773
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja, ik herinner me nog goed de vroegere tijden, toen men alleen propaganda informatie kon vinden in den Humo, de gazet en op TV.
Toen dacht ik ook nog dat onze politici en hun 'officiële instituten' het goed voorhadden met de bevolking.
Echter, wie vandaag nog in dat sprookje gelooft, is nog naïever dan een burger anno jaren '80.
Ik maakte dezelfde "waarheids-evolutie" mee, voor een groot gedeelte aan het internet te danken. Dat heeft de fascistische elite verkeerd ingeschat, me dunkt.

Maar nu is alles weer goed onder controle; shitter en faecesbook zijn de perfecte gate-keepers geworden voor het gepeupel dat te lui is zelf eens iets op te zoeken. Ze hebben echt geen benul dat het één grote propaganda-machine is geworden.

Zelfs hier lopen nog van die idioten rond. Als de waarheid in hun gezicht ontploft dan nog houden ze vast aan hun echo-kamertje, en hebben enkel vertrouwen in de "omgekochte-politieker-du-jour."

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 oktober 2020 om 22:24.
Oud 27 oktober 2020, 22:26   #774
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
opgepast, Mambo, ik maakte eerder vorige week ook allusie op woII, en de zéééér beangstigende overeenkomsten met huidige "toestand." Ik werd door de neo-covid-nazis genadeloos neergesabeld.
Met emo-argumenten wel te verstaan. Deden de "echten" 80 jaar geleden ook al...

Het is een GROTE schande dat niet meer mensen zien waar we met onze ogen open naar toe aan het gaan zijn. een GROTE schande. Dat daar 80 jaar geleden zo vele mensen voor moeten gestorven zijn, en op welke manier...

Een SCHANDE zeg ik U!
De grootste schande is dat ieder die ertoe doet als politieker, medische of politie of leger exact weer mee doet als 80 jaar geleden met de uitroeing.
Oud 27 oktober 2020, 22:29   #775
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je spreekt zonder al teveel kennis.

Wist je dat in India veel polio voorkomt?
Wel de Bill en Melinda fund ging dat daar eens oplossen met vaccins.

Het resultaat?
Er kwam nog veel meer polio bij na vaccinatie.

Bill Gates is niet meer welkom in India sindsdien.

Met 1,2 miljard dollar beloofde Gates aan Indiase kinderen hen te vrijwaren van Polio.

Via India’s National Advisary Board (NAB) regelde Gates mandaat voor 50 poliovaccinatie verspreid over vijf jaar voor elk kind in India tot aan hun vijfde levensjaar.

Hierdoor raakten tussen het jaar 2000 tot en met 2017 volgens Indiase artsen 467.000 kinderen permanent verlamd.
De polio-epidemie was veroorzaakt door de Bill Gates campagne en daarom draaide de Indiase regering het Bill Gates programma terug en gooide hem en zijn kameraden uit de NAB (National Advisary Board).

Pardoes daalde het aantal polio gevallen drastisch.

In 2017 gaf de WHO schoorvoetend toe dat de mondiale explosie toe te schrijven was aan het vaccin-regime van Bill Gates.

In 2014 wilde Gates de baarmoederhalskanker markt veroveren.

Hij drong zijn HPV-vaccins op aan jonge meisjes wereldwijd. De Humanpapillomavirus-vaccins waren ontwikkeld door GSK en Merck en bij wijze van experiment injecteerde Gates 23.000 plattelands meisjes in India.

Ongeveer 1200 jonge meisjes ondervonden zeer ernstige bijwerkingen, waaronder auto-immuunziektes en onvruchtbaarheid. Zeven meisjes stierven.

De Indiase overheid schreef deze schrijnende ethische overschrijding toe aan Bill Gates:
Kwetsbare dorpsmeisjes dwingen als proefkonijn mee te werken, ouders onder druk zetten, frauderen met papierwerk en het onthouden van medische nazorg voor de geblesseerd geraakte meisjes. De zaak dient nu in het Hooggerechtshof van India.

Ook malaria werd door Gates gebruikt als een paard van Troje om zijn vaccins te pushen. GSK’s experimentele malaria-middel werd in 2010 geïnjecteerd bij Afrikaanse baby’s.

151 baby’s stierven en van de 5049 kinderen kregen 1048 zuigelingen een beroerte of koortsstuipen en/of raakten verlamd.

De MenAfriVac campagne vond plaats in 2002 in Afrika’s Sub-Sahara. Gates diende Afrikaanse kinderen een verplichte Meningitis-injectie toe. Ongeveer 500 kinderen raakten verlamd na de prik.

Zuid-Afrikaanse kranten schreven dat Afrikanen worden gebruikt als proefdieren voor medische experimenten.

De Zuid-Afrikaanse professor in de economie Patrick Bond noemt Bill Gates: “meedogenloos en immoreel.”

In 2010 kreeg Bill Gates 10 miljard dollar in commissies van de WHO om zijn belofte om de overbevolking aan te pakken waar te kunnen maken door middel van nieuwe vaccins.

Bij TedTalks vertelde Gates een maand later zijn nieuwe vaccinaties de ‘bevolking zouden uitdunnen’.

In 2014 klaagden artsen van Kenya’s Catholic Doctors Association de WHO aan voor het onvrijwillig chemisch steriliseren van vrouwen tijdens een, naderhand gebleken, nep-tetanus vaccinatie programma.

Onafhankelijke laboratoria vonden het sterilisatie middel terug in alle vaccins.

Na aanvankelijk alle beschuldigingen van de hand te hebben gewezen kwam de WHO uiteindelijk naar buiten met de mededeling dat de World Health Organisation al meer dan een decennium lang bezig is met het ontwikkelen van een sterilisatie vaccin.

Ook vrouwen in Tanzania, Nicaragua, Mexico en de Filippijnen zijn behandeld met het steriel makende vaccin.

Een studie uit 2017 (Morgensen et.AL.2017) toont aan dat de populaire DTP-prik van de WHO meer Afrikanen ombrengt dan de ziekte die het claimt te bestrijden. Gevaccineerde meisjes stierven vaker dan niet-gevaccineerde meisjes.

De WHO weigerde Gates terug te fluiten en Gates vertikte het om de ‘difterie-tetanus-polio’-vaccinaties in te trekken en zodoende zorgden zij jaarlijks voor miljoenen onnodige doden in Afrika.

Bewezen methodes om infectieziektes aan pakken: schoon water, hygiëne, voeding en economosche ontwikkeling is waar de WHO zich oorspronkelijk mee bezighield totdat rond 2000-2001 Gates de agenda gijzelde en fondsen misbruikte om zijn persoonlijke fetisjisme te kunnen uitleven: Goede gezondheid is slechts mogelijk via een SPUITJE.

Door misleidende propaganda via zijn gigantische netwerk en vaccins van eigen fabricaat gedistribueerd door zijn eigen farmaceutische bedrijven, domineert Gates als ‘filantroop’ de WHO, Unicef, GAVI en PATH.

Via frauduleuze studies en zichzelf als toezichthouder opereert Bill Gates met psychologische spelletjes om vaccinatie-twijfelaars over de streep te trekken.

Met zijn geld en macht snoert hij dissidenten de mond en dwingt hij medewerking af.
Gates lijkt in zijn non-stop Pharmedie-optredens verheugd en vol triomfantelijk leedvermaak over het feit dat de huidige Covid19 pandemie hem de kans biedt zijn Derdewereld-praktijken nu ook op o.a. Amerikaanse kinderen te kunnen toepassen, dus Robert F. Kennedy jr.

Aanzienlijk opzienbarend en aantoonbaar eng is het interview van Gates dat hij gaf bij Ted Talk waarbij hij zich ‘per ongeluk’ versprak.

Een paar belangrijke zinsneden werden vlug door Ted Talk verwijderd (!)

“So eventually there will be this digital immunity proof that will help faccilitate the global reopening up.” (bron)
“Uiteindelijk zal er een digitaal bewijs van immuniteit beschikbaar komen om de heropening van de wereld mee te kunnen faciliteren.”

een c/p zonder bronvermelding, en bij deze dus gerapporteerd.
Oud 27 oktober 2020, 22:36   #776
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe geen moeite; die yog sothoth zit duidelijk DIEP in de matrix.
oooh, een redpill slikkende matrixgelover die woke, o so woke is.
Hoe schattig, die is vast de weg kwijt en per ongeluk op een politiek forum beland.
Moet jij niet in een of andere marginale Facebookgroep zitten met de rest de wakkere kudde?

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 oktober 2020 om 22:37.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 22:50   #777
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
een c/p zonder bronvermelding, en bij deze dus gerapporteerd.
Ah was ik de bronnen vergeten?
Mijn excuses wakkere strijder.

Hier speciaal voor u.

Bron:
Kennedy op Instagram
https://www.fort-russ.com/2020/04/ro...ssiah-complex/

Bronnen:
https://www.huffingtonpost.ca/lawren...l?guccounter=1
https://www.fort-russ.com/2020/04/ro...ssiah-complex/ https://cpi.probeinternational.org/2...accine-fevers/
https://www.youtube.com/watch?v=XMkZ5_BZ7rM
https://grady.uga.edu/grady-college-...on-initiative/

BRON VERSPREKING: Ted Talk Bill Gates

https://www.bitchute.com/vide

Kraak maar alles weer af.
Dat is uw taak of roeping?

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 oktober 2020 om 22:53.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 22:55   #778
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
oooh, een redpill slikkende matrixgelover die woke, o so woke is.
Hoe schattig, die is vast de weg kwijt en per ongeluk op een politiek forum beland.
Moet jij niet in een of andere marginale Facebookgroep zitten met de rest de wakkere kudde?
Ah, nu je het zo stelt, ja, nu geloof ik de propaganda pardoes ook.
Bedankt parcifal voor de 2de maal, eerst al voor m'n profielfoto, en nu om me netjes terug in de pas van de overheidspropaganda te doen lopen, met uw fantastisch inhoudsloze bijdrage.
Oud 27 oktober 2020, 22:57   #779
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
noem het maar gewoon OCD. En uwe zever komt van https://commonsensetv.nl/bill-gates-...ke-psychopaat/
Oud 27 oktober 2020, 23:38   #780
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
noem het maar gewoon OCD. En uwe zever komt van https://commonsensetv.nl/bill-gates-...ke-psychopaat/
Is "mijne" zever niet he?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be