![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenals Beatrix en de rest van de Europese koningshuizen Allemaal reptilians |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zitten vast in de matrix, en voelen zich er nog goed ook. Elk weldenkend en kritisch mens begrijpt dat enkel de waarheid dient gecensureerd te worden. Een leugen dient enkel gelogen te worden.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 oktober 2020 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad ja, en zeker jongeren zouden haast gek zijn om snel als proefkonijnen dienst te willen doen om wat voor hen een 'valling' is te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
|
![]() Citaat:
Andersom ook; een aantal weken geleden gaf het WHO ook een beetje tegengas. En die "gezondheidseconoom" die men een paar keer uit de schuif had getrokken was ook om het "beetje" kritiek dat op kameraad van ranst werd geuit wat te kanaliseren. En zo houden ze de idioten kalm.
![]() |
![]() |
#766 | ||
|
![]() Werd men voor corona verplicht om een vaccinpaspoort te hebben om te gaan solliciteren, een vliegreis te boeken of documenten of een lening aan te vragen ?
En waarom zouden mensen zich een vaccin laten inenten, als de gevolgen daarvan over langere termijn nog volledig onbekend zijn ? Dit idee lijkt me eerder uit een slechte SF te komen, dan om de bevolking te ‘helpen’. Citaat:
Het is alleen nuttig voor de gevaccineerde, om het immuunsysteem veilig te activeren. In het gezelschap van zwakkere of zieke personen kunnen eventueel mondkapjes gebruikt worden. Zelfs mensen die een griepprik laten zetten sterven soms nog aan de griep. Alles hangt dus af van het individuele immuunsysteem. Citaat:
Da’s ntl de gemakkelijkste manier om geen tegenargument te moeten geven.
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt niet wat ge zegt. Het is hetgeen jij als waarheid denkt te (willen) zien en waar compleet geen verificatie voorhanden is waarvan gij vindt dat ze ontkent of verzwegen wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
|
![]() Citaat:
Enkel de propaganda is nog "waar."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 oktober 2020 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
|
![]() Citaat:
ik zeg dat een leugen enkel maar gelogen moet worden. De waarheid mag niet aan het licht komen, dus die moet gecensureerd worden. Een leugen die niet aan het licht komt bestaat zelfs niet, want niemand hoorde de leugen ooit. Maar iemand die de waarheid kent moet de mond gesnoerd worden, voor hij de waarheid kan verder vertellen.
![]() |
![]() |
#770 | |
|
![]() Citaat:
Toen dacht ik ook nog dat onze politici en hun 'officiële instituten' het goed voorhadden met de bevolking. Echter, wie vandaag nog in dat sprookje gelooft, is nog naïever dan een burger anno jaren '80.
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals een tattoo op de joden. Stel u maar eens voor dat er oorlog komt u loopt rond met een bio digitaal paspoort op uw huid. Hoeveel kans hebt u dan nog?
![]() |
![]() |
#772 | |
|
![]() Citaat:
Met emo-argumenten wel te verstaan. Deden de "echten" 80 jaar geleden ook al... Het is een GROTE schande dat niet meer mensen zien waar we met onze ogen open naar toe aan het gaan zijn. een GROTE schande. Dat daar 80 jaar geleden zo vele mensen voor moeten gestorven zijn, en op welke manier... Een SCHANDE zeg ik U!
![]() |
![]() |
#773 | |
|
![]() Citaat:
Maar nu is alles weer goed onder controle; shitter en faecesbook zijn de perfecte gate-keepers geworden voor het gepeupel dat te lui is zelf eens iets op te zoeken. Ze hebben echt geen benul dat het één grote propaganda-machine is geworden. Zelfs hier lopen nog van die idioten rond. Als de waarheid in hun gezicht ontploft dan nog houden ze vast aan hun echo-kamertje, en hebben enkel vertrouwen in de "omgekochte-politieker-du-jour."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 oktober 2020 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
een c/p zonder bronvermelding, en bij deze dus gerapporteerd.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe schattig, die is vast de weg kwijt en per ongeluk op een politiek forum beland. Moet jij niet in een of andere marginale Facebookgroep zitten met de rest de wakkere kudde? Laatst gewijzigd door parcifal : 27 oktober 2020 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn excuses wakkere strijder. Hier speciaal voor u. Bron: Kennedy op Instagram https://www.fort-russ.com/2020/04/ro...ssiah-complex/ Bronnen: https://www.huffingtonpost.ca/lawren...l?guccounter=1 https://www.fort-russ.com/2020/04/ro...ssiah-complex/ https://cpi.probeinternational.org/2...accine-fevers/ https://www.youtube.com/watch?v=XMkZ5_BZ7rM https://grady.uga.edu/grady-college-...on-initiative/ BRON VERSPREKING: Ted Talk Bill Gates https://www.bitchute.com/vide Kraak maar alles weer af. Dat is uw taak of roeping?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 oktober 2020 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt parcifal voor de 2de maal, eerst al voor m'n profielfoto, en nu om me netjes terug in de pas van de overheidspropaganda te doen lopen, met uw fantastisch inhoudsloze bijdrage.
![]() |
![]() |
#779 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |