![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse justitieminister William Barr heeft zich uitgesproken tegen een voorstel van Bill Gates om mensen een certificaat te geven als ze zijn gevaccineerd tegen het coronavirus.
Barr is bezorgd dat een dergelijk certificaat persoonlijke vrijheden zal aantasten. “Tijdens een noodtoestand zijn passende, verstandige maatregelen voldoende,” zei Barr toen hij in het programma The Ingraham Angle op Fox News een vraag kreeg over het voorstel van Gates. Certificaat “Ik maak me hier zorgen over; het volgen van mensen, vooral als dat gedurende een langere tijd gebeurt,” voegde hij toe. Gates financiert meerdere projecten die zich bezighouden met het ontwikkelen van een coronavaccin. Tijdens een vraag- en antwoordsessie op Reddit werd hem gevraagd welke veranderingen we na de pandemie kunnen verwachten in de samenleving. De miljardair suggereerde dat mensen een certificaat krijgen zodra ze zijn gevaccineerd tegen het virus. Andere manieren “Uiteindelijk zullen we digitale certificaten krijgen die laten zien wie hersteld is of wie recentelijk is getest, en wie een vaccin heeft gehad,” lichtte hij toe. Veel mensen reageerden kritisch op het voorstel: “Dit bewijst het gelijk van complottheoretici die zeggen dat wereldleiders een merkteken door middel van vaccins willen verplichten.” Barr zei dat vrijheden onder bepaalde omstandigheden ingeperkt kunnen worden, zoals tijdens een oorlog of pandemie, maar voegde toe dat het ministerie van Justitie nu gaat kijken of ‘de draconische coronamaatregelen wel te rechtvaardigen zijn en of er andere manieren zijn om mensen te beschermen’. [Epoch Times] Told you
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 oktober 2020 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk Medisch dossier noemen ze dat bij ons, en daar staat nog veel meer in dan dat. En dat is alleen maar in ons voordeel als je onverwacht opgenomen moet worden in gelijk welk ziekenhuis. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 oktober 2020 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een ultra dodelijke pandemie.
Waarvan de meeste geïnfecteerden geen last hebben. Het lijkt heel sterk op de griep... Heel de wereld moet een vaccin krijgen van Billie Gates. De economie moet kapot en er komt een grote financiële reset aan. En de domme kudde slikt dat allemaal in. Niet te geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De ultra dodelijke longziekte waar velen niets van voelen. En ohja by the way, er zal dit jaar geen griepseizoen zijn. Dat is volledig vervangen door het ultra dodelijke covid-1984. Ik lach mij kapot, wat een pandemie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Banneling
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens een immunologe is gans de corona zelfs te danken aan de griepprik die danig uit de hand is gelopen.
Misschien daarom dat we geen griep zien? Dr Judy michowitz. https://www.facebook.com/10000423162...63888/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2020 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je die al gelooft. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...r-coronavirus/ Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 oktober 2020 om 10:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja toch he? Toch in uw antwoorden.
![]() |
![]() |
#789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die gevaarlijke en overduidelijke fake fabeltjes vertelt noem ik zo. De drempel ligt vrij hoog, maar in dit geval is er geen twijfel. Laatst gewijzigd door parcifal : 28 oktober 2020 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedert enkele jaren heeft Argentinië dit. Zonder dat paspoort geraken ze niet aan werk, bank, kinderbijslag en noem maar op. En dit was nog maar het begin. Wat ze nu willen is een bio metrisch paspoort zodat je over heel de wereld kan gevolgd worden. Wil je dat? Vraag anders eens aan de joden of dat intéressant is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2020 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mambo, ik weet niet welk virus jij hebt opgelopen maar je hebt het precies goed zitten zenne.
![]()
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bv ook om aan te tonen dat er deze morgen reeds het cijfer van 13579 besmettingen zullen gebeuren vandaag en dat er 139 gaan overlijden de komende uren. Jaja.. Factchekt dat maar, morgen zal je zien dat het juist is. Maar vanwaar komt dat cijfer? Op voorhand. En van wie ?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2020 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biopolitiek.
Onthou dat woord.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2020 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spreekwoordelijke muilkorf.
![]() |
![]() |
#796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vorige voorspellingen over die demonstratie in Berlijn liepen niet zo goed af he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er meerdere gepost en ze zijn altijd juist achteraf. Je kan alvast die nazien.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2020 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fake foto gisteren op het nieuws?
Een foto van sint augustinus ziekenhuis, druk druk veel patienten. En bovenaan een bordje dat het in een Italiaans ziekenhuis was. ![]() https://www.facebook.com/10005097690...04318/?app=fbl
![]() |
#799 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=453 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 oktober 2020 om 12:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dr Edward B. Heeft als grap of hobby nieuwe ongebruikte testen naar het labo gezonden.
Resulaat? Positief. Bekijk hem zelf. https://www.facebook.com/jozias.nage...53117/?app=fbl Ook een leugen?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2020 om 12:26. |
![]() |
![]() |