![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 november 2020 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ma bon, strohalmen en zo...
![]() |
![]() |
#1923 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De scenario's voor Pennsylvania en de midwest zijn echt interessant https://fivethirtyeight.com/features...-pennsylvania/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1925 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trafalgar Group is naar ik verkeerd begrijp een strohalm omdat deze 2016 juist hadden voorspeld? Dat kan. Mijn gezond verstand zegt dat als de media Amerika in een Irak oorlog kan liegen — dit medium, inbegrepen polls, ook in een voorspelling als verkiezingsoverwinning kan liegen. .. Nu is Trump de uitgekiende persoon die Big Tech, MSM, gekochte sociaal media een loer kan uitdraaien door alles wat zij doen, bv liegen maar ook waarheid verkondigen, hetgeen niet in het voordeel van Trump is tot ongekende proporties ten voordele van Trump kan opblazen. Dit kan betekenen dat hoe lager ze de kans voor Trump inschatten, de hoger hij in werkelijkheid hij eruit komt. Een heel lastig dilemma dus voor polls versus werkelijkheid. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 november 2020 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1926 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niks meer van die polls. We zullen woensdag wel zien...
... en als Biden wint zijn we vertrokken voor een heel lang juridisch gevecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1928 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je weet dan ook dat Bitecofer in 2016 correct had voorspeld dat Trump het ging halen, terwijl die nu (al een tijdje overigens) met grote zekerheid Biden als winnaar verwachten? Etc. etc. Dat kan. Citaat:
![]() |
![]() |
#1929 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar vrees ik ook voor, tenzij het een landslide is (...maar dan nog). Het is nog lang niet voorbij
![]() |
![]() |
#1930 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier vind je alle relevante polls, zodat je niet in de val trapt van per ongeluk deze of gene poll te cherry-picken ![]() https://projects.fivethirtyeight.com...-general/ohio/ (ik wil maar helpen he...)
![]() |
![]() |
#1931 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1932 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
538 geeft een zware onderscore voor Mid West aan. Klopt deze onderscore de ja of de nee moet de hamvraag zijn. Trafalgar daarentegen heeft gewezen op het feit dat in districten waar Trump stemmers wonen alles op alles gezet is om op hen aan het stemmen te krijgen. Deze zullen in nog grotere getalen gaan stemmen. Ook dat zwarte stem wederom zal tegenvallen en Trump bij deze groep onder de jonge volwassen mannen het bijzonder goed doet. Genoemde is een punt lijkt mij voor doorslag. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 november 2020 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1933 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Haar persoonlijke voorkeur is irrelevant? Ze had in 2016 correct voorspeld dat Trump het ging halen; deze keer voorspelt diezelfde persoon een landslide voor Biden. Zou niet anders zijn als ze een zwarte van 25 zou zijn (wat is daar nu de relevantie van?!) Ik wou maar aangeven, ook pollster die in 2016 WEL Trump als winnaar zagen, zie dat nu niet. Maar bon, ik zie dat ge echt elke strohalm die ge maar vindt probeert te grijpen. Ik begrijp dat hoor. en het blijft natuurljk nog altijd 1/10. 1/10 is meer dan 0/10
![]() |
![]() |
#1934 |
Minister-President
|
![]() wat bedoel je met onderscore?
![]() |
#1935 |
Minister-President
|
![]() Ah ja. En als Trump wint, dan gaan we weer proberen om hem af te zetten en zijn hier bij ons Soenens en De Keyser vier jaar in hun nopjes.
![]() |
#1936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biden kan het niet alleen aan want hij moet de 'hulp' van idiot Obama al inroepen.
![]() Is er iemand die denkt dat het met Biden aan de 'leiding' zal verbeteren?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 november 2020 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef Trump dan toch nog het voordeel om reden van, misschien leerde hij van bepaalde fouten die hij misschien gemaakt heeft en pakt hij bepaalde dingen anders aan, Biden dat is afwachten, een stap in de duisternis?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1939 |
Banneling
|
![]() yup, wat deze man ZEKER niet zal doen is Amerika nog verder verscheuren in een you hate me/You love me kamp. Trump heeft met zijn leugens/haatcampagne zijn land totaal verdeeld. Zelfs als hij herkozen wordt gaat de helft van zijn bevolking blijven walgen van die man
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1940 |
Banneling
|
![]() Biden heeft tot nu toe geen of weinig vuilspuiterij naar zijn opponent gedaan.
|
![]() |
![]() |