![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7201 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het niveau van de vlaamse nationalisten is erg hoog ![]()
![]() |
![]() |
#7202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Volgens mij is Trump op ethische en raciale themas veel en veel minder conservatief dan hij laat uitschijnen hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik tussen en onder de negers of islamieten wil wonen zal ik wel naar ginder verhuizen.
![]() |
#7206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet representatief voor het VB.
![]() |
#7207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals ik verwacht had....men gaat Trump niet laten winnen. Goedschiks of kwaadschiks.
Mensen vragen zich af.... "While Americans Slept." "By the way, for Trump to go from being 9.5 points up in MI last night with 75% of the vote counted, to being only half a point with 86% counted earlier this morning, 9 out of 10 votes counted in that additional 11% of the vote that was counted as Americans slept would have had to go to Biden, and this in a state where Trump comfortably led in the in-person voting." Laatst gewijzigd door Bach : 4 november 2020 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen dit morgen perfect checken, als er een winnaar is volg je gewoon de beurskoersen. Ik moet die vent niet, Theo Francken steunt hem wel maar eerder om zijn programma dan om de mens denk ik. De mens Trump is degoutant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn pink wist op voorhand dat een verliezende trump keet zou schoppen Laatst gewijzigd door edwinp : 4 november 2020 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7214 |
|
![]() Blijft de vraag of de doden hebben meegestemd, of mensen slechts 1 maal gestemd hebben, of er geen stemmen verduisterd zijn. Onderschat de Swamp niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is nog verre van gewonnen en roept zich nu al uit als overwinnaar en stelt alles in het werk om heel de boel nog verder te verzieken zonder het dan nog te hebben over de onregelmatigheden die nu ook niet bepaald in zijn voordeel pleiten.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 november 2020 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7216 |
Banneling
|
![]() een beetje meer mainstream news volgen ipv de complotsites...stel dat de Donny wint vandaag dan verdwijnen de insinuaties en processen als sneeuw voor de zon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7217 |
|
![]() Deze verkiezingen zijn even betrouwbaar als de 'kwaliteits' polls waarnaar hier continu verwezen werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7220 |
|
![]() De eerste die zich gisteren op weg naar de overwinning verklaarde was Biden nochtans. Voldoende signalen dat die geen nederlaag zou aanvaarden.
|
![]() |
![]() |