![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik echt eerlijk moet zijn vind ik het ook wel toevallig dat er om 03u 's ochtends 120.000 absentee ballots gevonden worden in Wisconsin, waar blijkbaar niemand van wist: vooral als die dan nog eens 80-85% voor Biden zouden zijn. Enfin, het worden nog leuke rechtszaken. Ambiance verzekerd ![]() Laatst gewijzigd door R. Kipling : 4 november 2020 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar stel, dat er bij zo'n telling van stemmen per post de één of de andere een president een voorsprong heeft en men het telbureau sluit. Zodat de rest van de poststemmen (bij wijze van spreken) in de sloot beland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wel geen contact meer mee....helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er goed uit voor Biden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verder had hij in het interview ook al getuigen en is er reeds videomateriaal opgedoken over het feit dat ze niet binnengelaten werden. Een officiële bron kan ik nog niet geven en ik denk dat dat ook moeilijk officieel te bevestigen zal zijn maar het wordt in elk geval leuk om op te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ge het hierover?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Banneling
|
![]() PA naar 280k vote lead voor Trump (komt van 800k ofzo)
It is happening ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat Biden PA gaat nemen, en het zal niet nipt zijn.
Game over voor Trump. |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door R. Kipling : 4 november 2020 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Gouverneur
|
![]() Dat is natuurlijk de andere kant van het beestje. Wanneer iemand non-stop bull-shit uitkraamt, trollt, of scheldt wanneer iets hem niet uitkomt, is het raadzaam om ook dat met een korrel zout te nemen. De waarheid zal waarschijnlijk wel ergens in het midden liggen.
Laatst gewijzigd door R. Kipling : 4 november 2020 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
|
![]() Citaat:
Ook foto's van stemlokaal met BLM vlaggen aan de ingang. Een ander waar het ticket trump/pence ontbrak aan een lijst die aan het stemlokaal opgehangen werd. Kleine zaken misschien maar het telt op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles is ook te volgen via webcam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() Tijd voor een seniele ouwe dwaas en een huppelkutje. Voor Putin en Xi Jinping verandert er weinig. Tenzij dan mss de scenarioschrijvers die dit duo gaan sturen. Groenharig en blauwharig Amerika gaat uit de bol. Laat dit sprookje beginnen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 november 2020 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
|
![]() Redelijk zeker dat Harris het snel gaat overnemen...
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Gouverneur
|
![]() Dat zijn inderdaad de echte winnaars van deze verkiezingen. Misschien Europa ook, gezien ze nu waarschijnlijk minder druk gaan voelen om bij te dragen in de NAVO. Voor de vrije wereld zie ik dit eerder minder goed in. Nuja, ik hoop dat ik daarover mis ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |