![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1381 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nee.
Dit vind ik wel zielig: "We see him like an obese turtle on his back flailing...." De haat zit diep bij CNN. De propaganda ook. De ontmaskering van die main stream media monsters als pure propaganda kanalen hebben we aan Trump te danken. |
|
|
|
|
|
#1382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pence heeft zijn kat gestuurd.
De wist wat er aan kwam.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 november 2020 om 01:20. |
|
|
|
|
|
#1383 |
|
Banneling
|
Santorum zit op CNN...GOP
|
|
|
|
|
|
#1384 |
|
Banneling
|
64k in PA
|
|
|
|
|
|
#1385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1386 |
|
Parlementslid
|
Je kan beter met degelijke argumenten komen, maar ik begin dit bij jou stilaan op te geven...
Hier vind je een site, die zowat elke zender controleert over hoe ze berichten: https://mediabiasfactcheck.com/cnn/ https://mediabiasfactcheck.com/msnbc/ Zoals je kan zien is CNN een linkse zender (net zoals MSNBC). Doe je dit bijvoorbeeld bij Fox of Breibart, kom je eerder aan de rechterkant of bij extreem rechts uit: https://mediabiasfactcheck.com/fox-business/ https://mediabiasfactcheck.com/breitbart/ |
|
|
|
|
|
#1387 |
|
|
Onderzoek big tech meddling in the elections zoals men dat deed met Russiagate....
|
|
|
|
|
|
#1388 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geef het gewoon op, best thing to do. |
|
|
|
|
|
|
#1389 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1390 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1391 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Vervolgens probeer je je argument "kracht" bij te zetten door aan te halen dat er een GOP-er werkt, implicerend dat dat een objectieve centrum(rechtse)-media is, hetgeen niet klopt en verifieerbaar is op onder andere sites zoals deze: https://mediabiasfactcheck.com/ Zoals denkimi zegt: een beetje objectiviteit zou je een stuk vooruit helpen en je posts een stuk geloofwaardiger maken. Laatst gewijzigd door R. Kipling : 6 november 2020 om 01:32. |
|
|
|
|
|
|
#1392 |
|
|
'Jullie kant' ? Dat zegt iets over uw ingesteldheid. Maar zo denk ik niet. Ik heb geen paard in deze race. Ik zie voor en nadelen aan beide kandidaten.
Samenzweringstheorieën? Weet je. Als je slechts Main stream media volgt met hun eenheidsdiscours ( en dat doen veel mensen, ook Belgische politici...) dan zie je een afwijkende mening gemakkelijk als samenzwering terwijl de eigen theorie als waarheid gezien wordt. De bewijslast ligt alzo steeds bij de ander. Het probleem ligt bij de media. Er bestaan wel degelijk 'alternative facts' echter. In dit geval. Ik weet niet of er van fraude in de strikte zin van het woord sprake is. Maar voter suppression waarvan Trump sprak....absoluut. Hij duidde mijns inziens heel correct aan in de toespraak zojuist dat de verkeerde polls die intentie hadden. En daarbij hebben ze het effect dat donors minder geld geven aan de kandidaat die ze denken dat zal verliezen merkte hij ook correct op. Ruimer gezien dient de vraag gesteld wat een verkiezing eerlijk maakt. En dat is niet enkel het aantal getelde stemmen toch? Dat is ook hoe die stemmen tot stand kwamen. Laatst gewijzigd door Bach : 6 november 2020 om 01:47. |
|
|
|
|
|
#1393 |
|
Banneling
|
Trump trekt de amerikaanse democratie in vraag. Een president onwaardig.
He needs to go. En liever nog sneller dan 20 januari. |
|
|
|
|
|
#1394 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mocht hij dat doen zou elk weldenkende Mensch hem waarderen, niet verachten als persoon.
|
|
|
#1397 |
|
Banneling
|
Trump heeft nu reeds 3 rechtszaken verloren in PA.
|
|
|
|
|
|
#1398 |
|
Europees Commissaris
|
Time to fork.
|
|
|
#1399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen is hij te dom om het deftig te kunnen brengen. Wat mij betreft mocht het "begrip" democratie zowat overal eens goed in vraag worden gesteld. Vol-Ledig mis-ver-staan blijkbaar, dat begrip.
|
|
|
|
#1400 |
|
Parlementslid
|
Hier volg ik je wel in. Er zijn veel staten die hun 'democratie' verwarren met een fascistische of communistische dictatuur, maar omdat dat wat minder goed klinkt de definitie van 'democratie' veranderen.
|
|
|
|