![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dus Trump types die de GOP geïnfiltreerd zijn.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou nu graag in het White House een kijkje nemen.
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Heb ik ooit iets anders beweerd?
Ik wil er wel de kanttekening bij maken dat Twitter een private onderneming is en dus zelf kan kiezen we ze toelaten op hun platform en wie niet. Ik ben geen baas van twitter en kan hen dus niet opleggen om consequent te zijn in hun beleid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() en het rapporteren van "de cijfers" daar waar het thuishoort, achteraan het nieuws, just voor de sport
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou hypocriet zijn van Twitter, maar hypocrisie is wat mij betreft niet verboden. Twitter staat bol van de berichten die "oproepen tot geweld". Maar hey, ik heb het al gezegd, ik begrijp dat jij geen fan bent van vrijheid van meningsuiting. Tenminste, als die mening u niet aanstaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
Banneling
|
![]() LOL de federale overheid gaat een onderzoek gebruiken naar het gebruik van het witte huis als election headquarters
Inmate Trump, de massa rechtszaken die op hem af gaan komen is ongezien. Sexueel misbruik, fraude, enz enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feitenvrij, manierenvrij.
![]() |
![]() |
#1654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst zeg je: twiter is prive, ze doen wat ze willen En nu dit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet, t probleem is dat het vooral die types zijn die tegenwoordig hun muil opentrekken. Eens Trump weg is, zal het daar wel weer wat normaliseren. Het grotere probleem bij de GOP is wat mij betreft de compleet achterlijke visie op ethisch vlak bij veel van die gasten.
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Ik blijf toch zeggen dat ze mogen doen wat ze willen? Hypocriet zijn mag hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, ik heb geen zin om er verder op door te gaan. Het is vrij duidelijk dat de 4 jaar frustratie langs uw kant er de laatste dagen allemaal uit moet. Laat die obsessie wel niet te lang meer duren, want de manier waarop je de laatste dagen de Amerikaanse verkiezen hebt gevolgd lijkt me niet gezond op lange termijn. Het grappige is dat ik er mezelf wel een beetje in herken toen Bush verkozen werd. Ik was ook gefrustreerd tot en met. Gelukkig ben ik ondertussen wat wijzer geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
Banneling
|
![]() Er is meer secret service onderweg naar Biden (Wilmington) en ze hebben ook de airspace gesloten boven Wilmington.
Its done boys. |
![]() |
![]() |