![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, pot, ketel. Herinner je hoe de democraten zich braaf neerlegden bij de uitslag toen Trump verkozen was in 2016. Hysterischer kon niet, he.
|
|
|
|
|
|
#2422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2423 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik denk niet dat de Amerikaans grondwet het verbied om als oud-president met 2 ambtstermijnen op te komen als runningmate voor het vice-presidentschap. Er is ook geen duidelijkheid over de uitvoering van de taak "waarnemend president" (Acting president). Maar of het verstandig is om zonder Blanke naar de verkiezingen te trekken is een andere vraag. |
|
|
|
|
|
|
#2425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Grassprietje bedoel je zekers.
|
|
|
|
#2426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kasteel valpoort neergelaten, ophaalbrug omhoog en 't fort aan 't bewaken tegen al die Rednecks uit de geburen.
|
|
|
#2427 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2428 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De eens zo trotse GOP is na het tea-party avontuur nu in een nog gekker vaarwater gekomen : een mix van gekke conspiracy verhalen en populisme tot de vierde macht. Citaat:
![]() ![]() En hier nummer 2 ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2429 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blij dat er hier toch enkelen zijn wiens geheugen of geschiedenis opvoeding nog niet verkloot is!
|
|
|
#2431 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
joodse lobby eh, past allemaal in de strategie om trump te laten winnen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#2432 |
|
|
in een democratie moet iedereen zich kunnen vertegenwoordigen, zelfs nutcases als Qanon-aanhangers
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#2433 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Trump kan aanvechten wat hij wil als hij de bewijzen heeft. Tot nu toe heeft hij geen bewijzen en doet ie wat ie altijd doet 'verdraaien van feiten' m.a.w. liegen. |
|
|
|
|
|
|
#2434 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#2435 |
|
Banneling
|
oppositie dien je te voeren in het parlement, niet in de rechtbank of via een lastercampagne.
|
|
|
|
|
|
#2436 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2437 | |
|
|
Citaat:
Ik heb dan ook meegehuild met de rechtse meute tegen de democraten die hun "nederlaag" niet konden aanvaarden. Met dat kleine verschil natuurlijk dat Hilareous Hilary wel 2 miljoen MEER stemmen had dan den Troemp (een "u" in het Duits wordt toch "oe" uitgesproken ?). Ok de spelregels lagen toen ook vast en de democraten hadden geen grond voor hun geschreeuw. Maar Trump ontpopte zich tot een psychiatrisch narcist. Een verkoper van loze praatjes, leugens en valse beloften. Hij bracht niet alleen de VS (wat kan mij dat schelen) veel schade toe, hij groeide uit tot een echte bedreiging voor de wereld. Dus ja ik ben blij dat Trump zal verdwijnen. De wereld is beter wakker geworden na de nederlaag, ook in aantal stemmen van deze gevaarlijke rechtse narcistische slechte verliezer. |
|
|
|
|
|
|
#2438 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Dat dit ook in de pers komt is de normaalste zaak. PS:Trump kan nog altijd veroordeeld worden voor Russian interference. Hij is niet vrijgepleit. Laatst gewijzigd door Ferre : 8 november 2020 om 12:32. |
|
|
|
|
|
|
#2439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat moet je eens vertellen. In welke mate was dat een bedreiging voor de wereld ? Dit moet een van de meest ongevaarlijke presidenten ooit geweest zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2020 om 12:32. |
|
|
|
|
|
#2440 | |
|
|
Opvallend hoe Trump, Giuliani en consoorten zeggen dat het laatste woord over de presidentsverkiezingen, aan de rechters is. Ik zou denken dat het laatste woord aan de Amerikaanse kiezer is.
|
|
|