![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2581 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2582 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stel dat men fraude ontdekt en kan bewijzen bij de verkiezingen in de VS en het overnieuw gedaan moet worden dan is het inderdaad gelijk burgeroorlog.
Ik heb als ik de beelden op TV zie over de overvolle straten in de VS met kiezers kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat het niet om presidentsverkiezingen gaat maar om een strijd tussen blanke & donkere mensen. Ik hoop dat het een wijze les is voor Europa de verkiezingen in de VS.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#2583 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hij zal inderdaad wel schade aanrichten en nog snel enkele wetten willen doordrukken. |
|
|
|
|
|
|
#2584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2585 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2586 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2587 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() p.s. De beelden (TV/andere media) van de verkiezingen in de VS leerden dat er weinig mensen, die op de straten de 'winst' van Biden uitbundig aan het vieren zijn, een mondmasker droegen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2020 om 08:49. |
|
|
|
|
|
|
#2588 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#2589 |
|
Parlementslid
|
Dan heb jij andere beelden gezien als ik. Ik zou zeggen 80% draagt mondmasker. Bij Trump rallies is dit nog geen 20%.
|
|
|
|
|
|
#2590 |
|
Parlementslid
|
https://www.cnn.com/2020/11/08/us/ar...nvs/index.html
An Arkansas police chief who posted calls for violence against Democrats on social media resigned from his job on Saturday. De haat zit diep. |
|
|
|
|
|
#2591 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een gevaarlijke zelfs en vooral een bedrieger als je zijn palmares aan faillissementen en schulden ziet.
In China staat de champagne ondertussen koud want Trump was zakelijk wel wakker met zijn America first. Ben wel eens benieuwd wat er met de grensmuur tussen de USA en Mexico gaat gebeuren nu?
|
|
|
#2592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op 14/06/2024 word hij zelf trouwens 78 jaar. En het dragen van een mondmasker was afhankelijk van staat tot staat. |
|
|
|
|
|
|
#2593 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de "gewone" Amerikanen komen er 4 betere jaren. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2595 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
op dit moment zijn er nog geen berichten dat er geweld gebruikt wordt door die extreem-rechtse idioten van bv Proud Boys. Die wachten nog de rechtzaken zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#2596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er staan reeds stukken aan alle stedelijke gebieden. Denk dat er zelfs onder Obama nog stukken zijn bijgebouwd geweest. Maar zo'n muur kost geld, veel geld, Trump wou er 5miljard $ voor uittrekken en veroorzaakte een government shutdown. En Biden gaat ook voor een America first, maar op een rustigere manier. De eigen grenzen voor andere sluiten betekend immers ook dat de andere zijn grenzen voor jou sluit. Door zijn schulden moet hij geen belastingen betalen en door de faillessementen moet hij die schulden niet betalen. En eigenlijk gebruikt Trump dezelfde technieken als Hitler, Lenin, Stalin, Moa, Kim en zoveel andere dictators. En hoewel voor de wereld en de kustgebieden van de VS Trump niet deugd, is hij voor het Amerikaanse interland wel goed geweest. |
|
|
|
|
|
|
#2597 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2598 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2599 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de "gewone" Amerikanen zal er helemaal niets veranderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#2600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want die jongens beschikken over veel betere bewapening en mogen dodelijk geweld gebruiken als zij worden aangevallen. En die jongens hebben een militaire opleiding en oorlogservaring. |
|
|
|
|