![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na het binnenhalen van DVL was het natuurlijk overduidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Grieken is heeel sterk in show verkopen, maar zijn partij is nog altijd dezelfde cesspool als toen hij er de nieuwe frontend baas is van mogen worden. Als hij het al (echt) zou willen veranderen (wat ik niet geloof...) dan gaat hij dezelfde weg op als Vanhecke en Valckeniers ==> een sjot onder zijn kloten zodat hij buiten zit. Maar het coiffeurke is handig, en weet zich daar goed tussen te laveren. Hij laat de echte sterke mannen zoals vroeger 'hun ding' doen, terwijl hij zorgt voor een -min of meer- beschaafde externe profilering van de club. Eigenlijk is hij goed voor af en toe naar de studio's te sturen, af en toe wat foto's in de gazet, een communiqué met wat wollige praat. En ondertussen kunnen de bestaande sterke mannen gewoon hun ding verder doen. En hun machtsbasis consolideren. Kijk maar naar Führer Philip die zijn kloon Sam Van Rooy ondertussen professioneel lanceerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#924 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze trien is antireklame en geeft links de pap in de mond. In plaats van te verdedigen onmiddelijk afstand van nemen. Zot is zot. Geen twijsnijdend zwaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Banneling
|
![]() U bedoelt deze : https://nevb.be/wiki/Stuyck,_Gaston
Het antwoord is neen. Langs beide kanten van mijn familie was men flamingant, maar men heeft zich nooit willen associëren met den Duits. Ik zie trouwens niet in hoe dit allemaal relevant is. Stel dat het wel familie was geweest. Dan was ik voor u verbrand zeker ? Ik zie niet in waarom ik gebrandmerkt zou moeten worden voor mijn vermeende voorouders. Dat u dit nog maar suggereert is een intentie proces aan mijn adres dat ik zeer vuil spel van u vind. Het is suggestief, platfloers en achterbaks. Het mag dan binnen de forum regels vallen, ik beschouw het als een persoonlijke aanval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal niet, we moeten deze jonge nationaliste steunen, zeker geen afstand nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Banneling
|
![]() Onze linkse bashers hier geven mij door hun houding anders volmondig gelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U tapt bovendien altijd uit hetzelfde vaatje, u lijkt wel een kapotte grammofoonspeler uit de jaren 40. Links veroordeeld die zotte trees. En als u een greintje verstand zou hebben en even verder denkt dat uw bekrompen la belgique dan zou u dat ook doen. Maar aangezien u dat niet doet, bent u een beetje verworden tot een nar figuur die niemand nog serieus neemt. Het Vlaams Nationalisme waar u voor staat zweer ik af, het is gebaseerd op blinde haat en waanbeelden waar u eerder hulp voor zou moeten zoeken. U doet met uw palmares het Vlaams Nationalisme waar ik voor sta oneer aan. Omdat u verworden bent tot een karikatuur, die altijd van dezelfde wc rol afleest. Links complot hier, links complot daar, la belgique overal. Koop een nieuwe plaat. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 november 2020 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Philip modelleerde heel zijn partij gedurende dertig jaar naar zijn beeltenis, al wat daarvan afwijkt is hoogstens een tendens in de marge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En na Dewinter & Co komen schavuiten zoals Driesje V L & Co.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 november 2020 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat voor een slijmerige moeial zijt gij toch.
![]() |
#938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en die Sam Van Rooy, nog zo een fraai exemplaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |