![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de 7e dag waren er twee genodigden Van Quickenborne & Somers.
Ik ben er bij in slaap gevallen. Dus interessant zal het zeker niet geweest zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2020 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Ik vond deze wel leuk, nice ride. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed eerder dat ze naar de rechtbank trekken en daar gelijk krijgen. De advocaat zal het volgende pleiten: - Kansarm gezin - Moeilijke jeugd - Ouders spreken geen Nederlands - ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor onze machtwellustelingen is zulk een eenvoudige en terechte reden te ver gezocht... en zij zondigen dus in criminele dwaasheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over mijn voorstel , dus nee, natuurlijk is dit dan nog niet zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister-President
|
![]() Als het over moslims gaat bestaat er maar 1 mening volgens de VRT. De rest is quantité négligable.
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stem ik in met radicale rechtse of linkse groeperingen omdat ik " zwijg"? Nee dus waar heeft u het toch over omdat het moslims betreft? Ik spreek mezelf niet tegen maar wanneer je iets niet begrijpt wil ik het zeker verduidelijken, maar dan moet je wel een vraag stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger nog, die mensen erkennen geen enkele vorm van wet, buiten sharia of andere wetgeving op basis van eigen religie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Minister-President
|
![]() Bij de VRT denken ze dat de definitie van een debat is 'een aantal mensen rond een tafel die babbelen over een thema waarover ze allen dezelfde mening hebben'.
![]() |
#316 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet, eigenlijk? Die kunnen toch ook fouten maken of domme dingen doen, zoals iederéén? Wat weerhoudt u? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Egypte was er ook een tijd dat vrouwen ongesluierd rondliepen, we weten hoe dat gelopen is. Die dachten ook dat het verworven was. Als je "Femmes de la Rue" gezien hebt, weet je hoe de dwang van radicale moslims werkt, en die studente is niet eens moslima. Je kunt natuurlijk wachten tot de dwang naar jouw buurt komt. Rechten zijn niet voor eeuwig verworven, soms moet je ervoor vechten. Wie zwijgt speelt de radicalen in de kaart. Je stemt niet toe, neen. Je hebt geen stem, dus je keurt ook niets af.
![]() |
![]() |
#320 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie en ken er wel een paar die denken er bij te horen maar in mijn ogen eerder loosers zijn met veel streken. Zoals mijn buurvrouw in de lift ... "Er komt een rechter wonen in ons gebouw, goed voor het imago he ...?" Ze was net gescheiden van een lompe dronkaard, ook hij was rechter maar "zeker geen aanwinst voor het imago".
![]() |