![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol, de maffia. die had ik nie zien aankomen.
dus: de maffia de chinezen mail-in harvesting mail-in vervalsingen software glitches software die trump stemmen omzet in biden stemmen Venezuela Cuba Soros Deep State iets vergeten?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#604 |
|
![]() Waarom meent u anders te moeten beweren "keep chasing ghosts Bach!" indien u niet veronderstelt dat ik het maffia verhaal geloof, gewoon omdat ik het postte? Omdat u ervan uitgaat dat iemand die een mogelijke fraude ten voordele van Biden toont automatisch een Trump aanhanger is. Iemand die een kant kiest.
Dat leert me dat u in die binaire categorieën denkt. Het verhaal heeft trouwens niet inderdaad iets hilarisch. Laatst gewijzigd door Bach : 17 november 2020 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Minister-President
|
![]() Gij hebt wel een interessante definitie voor "iemand woorden in de mond leggen".
![]() Voor mij is dat zoiets: soit... Citaat:
Eigenlijk, wat ik wou aantonen is het omgekeerde; ge gebruikt niet dezelfde standaarden. en wat helemaal vreemd is aan deze reactie, is dat je de geloofwaardigheid van een artikel dat je zelf post nu al zelf in twijfel trekt. Waarom post je het dan? Gewoon "als indicatie"? Wat een vreemde interne tegenstrijdigheid Bon, toch fijn dat je "simplist" hebt weggedaan ![]()
![]() |
![]() |
#606 | |
|
![]() Citaat:
Benieuwd wat er van komt. Die 'interne tegenstrijdigheid' zie ik niet. Laatst gewijzigd door Bach : 17 november 2020 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, de kans bestaat dat ze zo'n gevallen zoals deze niet gezien zouden hebben maar die kans acht ik wel héél klein. Zeker als je naar de bron kijkt want er zit ook heel wat 'fake news' tussen. Veel van die zaken zijn trouwens al ontkracht geweest. Ze hebben nu al bijna alles 10 keer ondersteboven en binnenstebuiten gekeerd en niets gevonden op mss hier-en-daar een kleinigheidje na. De ene na de ander rechtszaak wordt afgewezen of de klacht ingetrokken. Ook het kamp van de reps zegt dat alles normaal is verlopen. Dan weet je toch genoeg hé, gewoon wat logisch denken. Natuurlijk blijft er een kans bestaan, maar die is nagenoeg 0 geworden ondertussen. Maar ik zou me dan wel focussen op iets meer betrouwbare bronnen. Daar ga je meer kans maken om iets te vinden mocht er idd nog iets te vinden zijn.
![]() |
![]() |
#608 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Citaat:
There is a smell of fascism in the air...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 november 2020 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge kunt toch al een eerste "screening" doen om toch alvast te vermijden de van-de-pot-gerukte piste hier te gaan posten.
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#614 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook al verandert dit niets aan het voorlopig resultaat, het is enkel een illustratie van wat er misloopt! : Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 november 2020 om 01:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de voorsprong van Biden (popular vote) blijft nog altijd stijgen.
Citaat:
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results Edit : en nu 5.766.238 ff plakken Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2020 om 01:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel is de voorsprong van Biden opgelopen naar 5.771.781
Biden: 79,215,110 votes | - gisteren 79,155,392 votes = 59.718 erbij Trump: 73,443,329 votes | - gisteren 73,389,154 votes = 54.175 erbij verschillen: 5.771.781 | gisteren 5.766.238 |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
|
![]() Bron?
![]() |
#618 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vreemd dat sommigen daar aandacht blijven aan schenken. Trouwens het landelijk verschil is in feite enkel en alleen op de uitslag van 1 staat terug te brengen. Gezien de traditionele grote voorsprong van de Democraten aldaar, zien maar weinig reps heil in de moeite te doen om hier nog te gaan stemmen. https://www.politico.com/2020-electi...ts/california/
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 november 2020 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() '...Voor de Republikeinen zijn rechters een politieke reddingsboot...'
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/25...sboei-a4017386 Vrij recent, en eigenlijk wist iedereen dit al wel hé. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 november 2020 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |