![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar zijn die zelfmoordcijfers eigenlijk, tijd dat ze die ook eens openbaar maken, die bende moordenaars.
|
|
|
|
|
|
#7362 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://thetruesize.com/#?borders=1~...MTMyNTQ0NDU)Mw |
|
|
|
|
|
|
#7363 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Discipline, zoals als bejaarde met 20 gaan feesten in volle epidemie
En weet ge wat ? Ge hebt gelijk. Idioten die het als "discipline" beschouwen om zich strikt als een autist te gedragen gedurende een jaar moeten aan een lantaarnpaal opgeknoopt worden. Je had evengoed discipline van de Joden kunnen verwachten om zelf gas gaan te snuiven. |
|
|
|
|
|
#7364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7365 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga van de gelegenheid gebruik maken om wat te stoefen:
https://forum.politics.be/showpost.p...3&postcount=39 Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik schreef al eerder: als die op 0% staan dan pas kan er gesproken worden van een 'verbetering'. Hetzelfde met de 'wonderlijke' vaccins die ineens het daglicht zagen. Men geeft die op 'goede' werking zoals ik al eerder schreef 90 tot 95%. Dus geen 100% top. (nevenverschijnselen?) p.s. Coronavirus in cijfers en kaarten Belgium COVID-19 Epidemiological Situation UPDATES The data are updated during the night. Before 9:00 a.m., these pages are still being updated. Last case on record Het is-en blijft een héél ander leven dat wij met zen allen moeten lijden, mensen die familieleden verloren zijn (<-recent mijn nonkel nog), andere geliefden, zaken die moeten sluiten de horeca die zo goed als helemaal plat ligt waar zal het eindigen??? Ik (persoonlijke mening dus) zou met de komst van de vaccin(s) toch nog niet te vroeg victorie gaan kraaien. Eureka?¿ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2020 om 09:09. |
|
|
|
|
|
|
#7371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7372 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar geen haan die daar naar kraait, geen expert die daar om geeft, geen politicus die zich verantwoordelijk voelt. Nee, we gaan gewoon wat kaarsjes voor het raam zetten en alvast de kerstverlichting in de straten ophangen, want daarmee zal het toch wel opgelost zijn ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
|
#7373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
p.s. 10 hardnekkige misverstanden over het griepvirus ontkracht
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#7374 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En nu roept het crisiscentrum op om de Vlaamse middenstand helemaal dood te maken. Ze roepen op om online cadeaus te kopen. Wetende dat je hiermee de lokale handelaar keihard treft, is dit ronduit crimineel te noemen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#7375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb sinds maart nu nog niet 1 (één) keer van een Vlaamse TOPjournalist de vraag gehoord aan een "expert "hoe hoog het transmissie risico in een winkel is" en "hoeveel gedocumenteerde gevallen daarvan dan bekend zijn" en "in welk rapport we dat dan mogen lezen"....
|
|
|
|
|
|
#7376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles wat men aan maatregelen neemt is gewoon natte vingerwerk. |
|
|
|
|
|
|
#7377 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
1 van April toen er nog geen beperkingen waren, geen extra beschermingsmaatregelen, geen niks En het ander rapport was dat ze vroegen, waar ben jij in de afgelopen 2 weken nog geweest voor de besmetting. Het bleek dat er toch wel een aantal waren die naar de winkel waren geweest en ook wel eens op café. |
|
|
|
|
|
|
#7378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er een significant statistisch verschil is tussen waar de besmette geweest is, en de niet-besmette, dan BEGIN je een aanwijzing van een mogelijke correlatie te vinden, en nog geen enkele causaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#7379 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En in Willebroek beginnen ze al avondklokken in te voeren om 22u omdat bepaalde jongeren voor overlast zorgen op pleintjes. Ik vraag me af aan welke mensen je zoiets eigenlijk nog verkocht krijgt. Corona als excuus om vrijheden en rechten op een hallucinante wijze af te nemen. Je moeten weten dat een avondklok enkel toegelaten is wanneer er noodtoestand uitgeroepen wordt (iets wat volgens onze grondwet zelfs niet mogelijk is, maar bon). "Jongeren" die voor overlast zorgen op een pleintje, dat is nu blijkbaar al een noodtoestand in de ogen van meneer de burgemeester. Waar ben je Meneer De Wever om uw burgemeester terug te fluiten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 november 2020 om 13:44. |
|
|
|
|
|
#7380 | |
|
Minister
|
Citaat:
De afgelopen weken werd je hier door sommigen weggelachen wanneer je het had over de inbreuken op onze grondrechten. Nu zie je hoe snel je kan afglijden naar iets wat we vooral associëren met totalitaire staten.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|