![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Is het Coronavirus ‘maar een griepje’? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 66,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb U dat al gezegd. De tijd dat dit verhaal duurt, is de tijd dat de waanzin duurt, maar dat heeft niks met de ziekte te maken. Ja, er is veel kans dat dit virus nu honderden jaren zal blijven circuleren, maar dat op zich is geen enkel probleem. Het probleem komt van het gegeven dat we er een probleem van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gouden tijden zegt ze me en voor een pak minder hard te werken. Aan haar hoor je niet klagen. Maar ja zo is het met alles ...wie een stuk van de taart krijgt zwijgt wie geen stuk krijgt mort. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 november 2020 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat. Alleen, iedereen (elke zelfstandige) zou een stuk van de taart moeten krijgen. En ik weet niet of dit effectief zo is. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 november 2020 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt me trouwens op dat ik al bij al nog niet te veel zelfstandigen hoor klagen. En die 5 die klagen krijgen bijna een eigen zender op televisie. Doet me een beetje denken aan bedrijven waar brugpensioen wordt opgelegd.....die 5 die er tegen zijn komen in de media maar de 100 anderen die lachen in hun vuistje hoor je niet voor de camera. Mijn vriendin kapster met haar 4400 euro netto zal je niet op TV zien lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben bereid om als zelfstandige de risico's te dragen. Als m´n plots mijn diensten niet meer wil of nodig heeft, als de concurrentie een beter aanbod heeft, ..... dan moet ik inderdaad niet komen klagen. Maar de vraag en het aanbod zijn er wel (en niet alleen bij mij) maar het wordt ons gewoon verhinderd, terwijl ze daar niet eens een deftige wetenschappelijke onderbouwing voor hadden. Dat is geen tegenspoed, maar broodroof door politici die elke maand hun comfortabel loon, betaald door oa. al die mensen die nu niet meer mogen werken.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overmacht is ook een risico. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze onzinmaatregelen zijn dat helemaal niet. Het is een doelbewuste maar niet onderbouwde keuze van de overheid geweest. Het volstaat van bij onze noorder- of oosterburen te kijken om te zien dat het helemaal niet moest en dus ook niet als overmacht kan getacalogeerd worden.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als was dit het ergste virus ooit, een staat, overheid, koning, dictator, despoot, parlementaire democratie, of mijn buurman, heeft niet het recht om de beschaving "on hold" te zetten, dus rot op met uw "dit is geen gewoon griepje."
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik goed heb geluisterd dan zitten we in België voor de rest van het jaar met de strengste coronamaatregelen.
Corona moet toch ietsie erger zijn dan een griepje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, corona is niet "maar een griepje", maar is geen reden om te reageren zoals men nu in volle hysterie doet. Jij neemt de waarneming van hysterisch gedrag als bewijs voor de noodzaak van hysterisch gedrag. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 november 2020 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er kan veel verteld worden over de vrije markt, maar het zorgt er wel voor dat diegene die de grootste waarde creeren daar het meest voor beloond worden. Overheidsingrepen helpen dat evenwicht om zeep. Hoe langer deze commateuze toestand wordt vastgehouden hoe groter het probleem wordt: hoe schever dit getrokken wordt en hoe meer het ons achteraf zal kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat "iedereen" is pertinent onwaar, wat "overheid" doet is afpakken van de taartbakker om aan de niks-bakker te geven, na zelf eerst een grote homp tussen in hun vadsig smoelwerk te hebben gesmoesd.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |