![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Minister-President
|
Dat hij dan maar uitlegt waarom dat we het hier 2 keer slechter doen als nederland en 5 keer slechter als Duitsland. Allebei landen met minder maatregelen als bij ons.
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zweden herziet coronabeleid na falen groepsimmuniteit https://joop.bnnvara.nl/nieuws/zwede...oepsimmuniteit Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 13:11. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#265 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dan zijn we meteen van de groep egoïstische oproeprkraaiers af. Citaat:
Natuurlijk weet je dat niet, de media zullen het u niet vertellen. |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als onze cellen door het vaccin eiwitten maken die “pieken” (spikes) hebben gelijkaardig aan het covid19 virus; dan verandert dat ons dna toch wel? Natuurlijk zouden we dat nooit aanmaken terwijl een gezond lichaam covid19 natuurlijk kan afweren.
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Minister-President
|
je kan op sciensano netjes de cijfers van de besmettingen bekijken per week en per leeftijdsgroep opgaande per 10 jaar. En als je dan ook de bevolkingsaantallen raadpleegt per leefttijdsgroep dan kan je het percentage berekenen. En geloof me, er zijn procentueel meer ouderen besmet als jongeren. En geloof het of niet, hoe kwetsbaarder(hoe ouder) hoe hoger het percentage.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 2 december 2020 om 15:31. |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Minister
|
Citaat:
Een duidelijke en nuchtere redenering dringt toch niet door bij de die-hard fans van het huidige coronabeleid. Misschien dat dit hen dan wel de ogen opent.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Minister-President
|
De coronalongen zijn wel nog goed genoeg om te transplanteren. Hij is dus niet overleden aan corona, maar ik schat de kans hoog dat hem daar wel bijgeteld is.
https://www.hln.be/medisch/wereldpri...ient~ab6284c5/ Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 2 december 2020 om 15:51. |
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel je eerst de vraag wie zich laat testen. Wij, die wat op leeftijd zijn, die zich niet zo goed voelen, hebben daar een reden voor: risico. Maar die kadeekes in hun puberjaren, die niets voelen, laten zich niet testen, behalve als de meester besmet is en de klas zich mag laten testen. Meten is weten. En ik ben er pertinent zeker van dat er bij die pubers al meer besmet geweest zijn dan dat er besmettingen in hun leeftijdsgroep werden geregistreerd. |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat is dan de nieuwswaarde? Ik verwacht dan ook een titel met "UZ Leuven transplanteert longen van ex- grieppatient".
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Minister-President
|
Het ging er mij om of dat hij bij de coronadoden of niet geteld is?
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 2 december 2020 om 16:06. |
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Anders zou opgelopen immuniteit erfelijk overdraagbaar zijn. |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Vreemdeling
|
https://www.youtube.com/watch?v=bcVSwSxDn24&t=3251s
Hier wordt de huidige PCR test met de grond gelijk gemaakt door één van de ontwerpers van deze test. De test waarop gans het corona beleid is bepaald. |
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik vroeg me af wat voor HLN de nieuwswaarde was. Andere longtransplantaties zijn normaal voor hen het vermelden niet waard. ´t Is dat ze er het woord corona in konden foefelen waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn DNA zou dat (coronaachtig eiwit) nooit aanmaken zonder het vaccin dus ze veranderen dat mijn inziens wel.
|