![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij/zij is misschien wel van de overheid. Ik gok liberaal.
|
|
|
#462 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#463 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alles om toeristen te lokken. |
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je mag die drie gerust op een hoopje gooien.
|
|
|
#465 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#466 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al wat ik bedoel is dat jij hier veronderstellingen maakt die nog nergens op gebaseerd zijn. De vereiste gevaccineerd te zijn is iets dat tot nu toe in geen enkel land ter sprake is gekomen. Het is een idee dat het in uw hoofd al tot werkelijkheid heeft geschopt, zonder dat het ergens op feitelijkheden gestoeld is. Jij mag dat geloven natuurlijk, misschien wordt het ooit waar. Maar realistisch gezien komt het er hoogst waarschijnlijk nooit van, of slechts in een heel beperkt aantal landen. En ik druk niet op driehoeken hoor. Ik kan wel tegen een belediging meer of minder. Als iemand kan onderbouwen waarom hij mij een idioot vindt dan is dat gewoon een mening als een andere. Alleen idioten en trollen vliegen op de negeerlijst, maar daar hoort u niet bij. |
|
|
|
|
|
|
#468 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan daar vandaag lekker tussen de dobbernegers gaan zonnen. Wie wil daar nog naartoe?
|
|
|
#469 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De ouderen moeten zeker gevaccineerd worden. Maar de rest vaccineren heeft geen zin, zeker nu blijkt dat het vaccin geen besmettelijkheid tegenhoudt. Maar ik herhaal mijn vraag : Wil jij de maatschappij in lockdown houden tot werkelijk iedereen gevaccineerd is ? |
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#471 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#472 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#473 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#474 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben benieuwd ivm 25 december , corona is tot op heden nog steeds onvoorspelbaar !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 december 2020 om 22:42. |
|
|
|
|
|
#475 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog een festivalloze zomer omdat de jongeren hun nutteloze vaccin nog niet gekregen hebben ? |
|
|
|
|
|
|
#476 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat over peuters adolescenten (<16), zwangere vrouwen en ouders van jonge kinderen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#477 |
|
Europees Commissaris
|
Dat zijn dan ook net de groepen die ik zou aansporen om zich wel te laten vaccineren want die lopen wel degelijk een sterk verhoogd risico.
|
|
|
|
|
|
#478 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Regime en virologen weg en samenleving terug normaal als voorheen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#479 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als de ouderen op tijd en stond gevaccineerd zijn zou er geen probleem meer mogen zijn wat horeca en evenementen betreft.
|
|
|
|
|
|
#480 |
|
Banneling
|
|
|