Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2020, 14:45   #41
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Welk bewijs heeft die arts voor zijn bewering?

Je weet toch dat een argumentum ab auctoritate ver van voldoende is in dergelijke gevallen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority
Kan ik er aan doen dat je weigert te lezen en dan enkel een filmje van 1 bron aanvalt? Uw gebrek aan kennis is geen argument dat ik er geen zou geven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 11:36   #42
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Beste Harrie, van alle personen die ik ken en positief testte op corona; genas iedereen zonder vaccin of ander hulpmiddel.
Velen zijn er ook aan dood gegaan.
Citaat:
Alle personen waar een vaccin mis ging konden niet rekenen op compensatie of tussenkomst.
Dat is een kwalijke zaak.
Citaat:
Mijn vraag is en blijft: zal men luciferase toevoegen en met welk doel?
In de pdf uit 2003 lijkt het aangepaste adenovirus (Ad5) een zeer goede variant te zijn waarmee luciferase zich verbindt. Is het toeval dat ze ons willen vaccineren met dat specifiek virus om immuniteit tegen corona op te bouwen?

Duidelijkheid is gewenst.
Nu, wat je daar vertelt, daar heb ik geen verstand van.
Maar om het virus als het teken van het beest te zien, dat is zeer zwaar overdreven.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 13:05   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Geen probleem als je het niet begrijpt. In die pdf behaalden ze hoge oogsten van het eiwit waarmee ze vandaag immuniteit willen opwekken tegen coronavirussen. Ze bereikten die via het Adenovirus type 5 (Ad5)
https://www.thelancet.com/journals/l...156-5/fulltext
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 december 2020 om 13:07.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 21:07   #44
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

[quote=CUFI;9531786]Het nummer 666 kan gelinkt worden aan Joe Biden. Als we 2020 (het jaar waarin hij verkozen is) delen door 666 krijgen we 30330. Amerikanen konden voor steun aan Biden een bericht sturen naar "30330". Zeg ik hiermee dat Biden de anti christ is? Niet direct, wel dat de geest van de anti christ zeer aanwezig is en Biden dus conformeert naar die geest. Er zijn veel mensen tot anti christ gekroond, maar nooit vielen de eindtijd-tekenen zo synchroon bij elkaar als in deze tijd.[/url]

Allee, de zoveelste antichrist? Man, man, hoe verzin je het toch? Je kan voor werkelijk ieder getal wel een rekensommetje opstellen om er 666 in te betrekken. Hoeveel antichristen zijn er intussen al gepasseerd? En wat gaat deze keer je excuus zijn als er wéér eens geen apocalyps komt? Weet je nog in 2012? Of 1999? Toen stonden er ook allerlei rampen te gebeuren...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2020, 21:12   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

[quote=Yog Sothoth;9535614]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het nummer 666 kan gelinkt worden aan Joe Biden. Als we 2020 (het jaar waarin hij verkozen is) delen door 666 krijgen we 30330. Amerikanen konden voor steun aan Biden een bericht sturen naar "30330". Zeg ik hiermee dat Biden de anti christ is? Niet direct, wel dat de geest van de anti christ zeer aanwezig is en Biden dus conformeert naar die geest. Er zijn veel mensen tot anti christ gekroond, maar nooit vielen de eindtijd-tekenen zo synchroon bij elkaar als in deze tijd.[/url]

Allee, de zoveelste antichrist? Man, man, hoe verzin je het toch? Je kan voor werkelijk ieder getal wel een rekensommetje opstellen om er 666 in te betrekken. Hoeveel antichristen zijn er intussen al gepasseerd? En wat gaat deze keer je excuus zijn als er wéér eens geen apocalyps komt? Weet je nog in 2012? Of 1999? Toen stonden er ook allerlei rampen te gebeuren...
Het zou heel wat zijn moesten mensen simpelweg begrijpend lezen toepassen en er geen zaken bij betrekken (die ik nooit aanhield) om een punt te maken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 09:59   #46
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Geen probleem als je het niet begrijpt. In die pdf behaalden ze hoge oogsten van het eiwit waarmee ze vandaag immuniteit willen opwekken tegen coronavirussen. Ze bereikten die via het Adenovirus type 5 (Ad5)
https://www.thelancet.com/journals/l...156-5/fulltext
Nu, ik ben niet zo thuis in de chemie en de medicijnen.
Als je mij wilt interesseren zul je het eenvoudig uit moeten leggen en niet met linken aan komen dragen.
De vorige post was ook al zo onduidelijk.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:00   #47
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht

Mijn vraag is en blijft: zal men luciferase toevoegen en met welk doel?
In de pdf uit 2003 lijkt het aangepaste adenovirus (Ad5) een zeer goede variant te zijn waarmee luciferase zich verbindt. Is het toeval dat ze ons willen vaccineren met dat specifiek virus om immuniteit tegen corona op te bouwen?

Duidelijkheid is gewenst.
Als je dit even duidelijker uit wilt leggen zodat zelfs ik het begrijpen kan.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:10   #48
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Als je dit even duidelijker uit wilt leggen zodat zelfs ik het begrijpen kan.
Ik vraag me af of ze nLuc (nano luciferase) aan deze corona vaccins toevoegden. Speciale camera’s kunnen door de huid kijken, deze stof opmerken en dus zien wie gevaccineerd is. Normaal is de halveringswaarde van deze stof 2h maar men selecteerde speciale varianten die reeds meer dan een jaar zichtbaar zijn in de hersenen. (Teken voorhoofd)
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 december 2020 om 10:13.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 18:11   #49
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik vraag me af of ze nLuc (nano luciferase) aan deze corona vaccins toevoegden. Speciale camera’s kunnen door de huid kijken, deze stof opmerken en dus zien wie gevaccineerd is. Normaal is de halveringswaarde van deze stof 2h maar men selecteerde speciale varianten die reeds meer dan een jaar zichtbaar zijn in de hersenen. (Teken voorhoofd)
Dat is dan niet duidelijk wat nu die nano luciferase moet betekenen.
Maar ik neem aan dat je bedoelt dat het een slechte stof is.
Maar dan is de vraag waarom ze die dan toevoegen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 18:16   #50
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat is dan niet duidelijk wat nu die nano luciferase moet betekenen.
Maar ik neem aan dat je bedoelt dat het een slechte stof is.
Maar dan is de vraag waarom ze die dan toevoegen.
Het wordt ook voor goede dingen gebruikt, zoals kankercellen opsporen. Maar zo goed kernenergie ons bv helpt, zo kan het ook tegen de mensheid gebruikt worden.

Als ze dat eiwit/luciferase aan onze vaccins toevoegen, kunnen speciale camera’s dat zien dmv door je huid te kijken. En alzo hebben duistere machten toegang tot meer controle over de mens.

Waarom? Om te weten wie zich vaccineerde en wie niet.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 10:05   #51
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het wordt ook voor goede dingen gebruikt, zoals kankercellen opsporen. Maar zo goed kernenergie ons bv helpt, zo kan het ook tegen de mensheid gebruikt worden.
Voor de kernenergie is dat wel zo duidelijk met de atoombom in geval van oorlog, maar ik wist niet dat doktoren in oorlog met de mensheid waren.
Citaat:
Als ze dat eiwit/luciferase aan onze vaccins toevoegen, kunnen speciale camera’s dat zien dmv door je huid te kijken. En alzo hebben duistere machten toegang tot meer controle over de mens.
Dat klinkt mij nogal spookachtig in de oren.
Citaat:
Waarom? Om te weten wie zich vaccineerde en wie niet.
Dat kunnen ze toch eenvoudig registreren.
Dat gebeurt normaal ook al bij de dokter voor bijvoorbeeld een griepprik.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 10:30   #52
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Voor de kernenergie is dat wel zo duidelijk met de atoombom in geval van oorlog, maar ik wist niet dat doktoren in oorlog met de mensheid waren.
Dat klinkt mij nogal spookachtig in de oren.
Dat kunnen ze toch eenvoudig registreren.
Dat gebeurt normaal ook al bij de dokter voor bijvoorbeeld een griepprik.
Sommige mensen zijn heel slim in administraties omzeilen en zelfs te hacken. Daarom een verzekering door ons te “stempelen” als het vee dat we zijn. Geen omzeiling mogelijk in dit systeem.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 15:58   #53
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Sommige mensen zijn heel slim in administraties omzeilen en zelfs te hacken. Daarom een verzekering door ons te “stempelen” als het vee dat we zijn. Geen omzeiling mogelijk in dit systeem.
Tatoeages is dan verleden tijd.

http://lichaamsversiering.jouwweb.nl/3-1
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 17:07   #54
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Told you so...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 8E30D4EB-C0F3-463E-9CBD-C8208C0F9906.jpeg‎ (234,6 KB, 144x gelezen)
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 17:39   #55
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Allee, de zoveelste antichrist? Man, man, hoe verzin je het toch? Je kan voor werkelijk ieder getal wel een rekensommetje opstellen om er 666 in te betrekken. Hoeveel antichristen zijn er intussen al gepasseerd? En wat gaat deze keer je excuus zijn als er wéér eens geen apocalyps komt? Weet je nog in 2012? Of 1999? Toen stonden er ook allerlei rampen te gebeuren...
Ik ben ook de tel kwijt van al de antichristen die al aangekondigd werden in de loop der eeuwen.

Nu is het Biden. Of beter gezegd, Biden "conformeert naar die geest", wat dat ook betekenen mag.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 17:40   #56
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik ben ook de tel kwijt van al de antichristen die al aangekondigd werden in de loop der eeuwen.

Nu is het Biden. Of beter gezegd, Biden "conformeert naar die geest", wat dat ook betekenen mag.
Wat een avatar... en dan de betekenis niet snappen? Maak dat de kippen wijs.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 17:44   #57
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat een avatar... en dan de betekenis niet snappen? Maak dat de kippen wijs.
Oh nee, ik ben betrapt...
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2020, 17:53   #58
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Oh nee, ik ben betrapt...
Biden regeert niet, maar een groep achter hem regeert. Trump had dat ook wel, maar behield toch een overzicht om gepast bij te sturen waar “ze” te ver gingen.
De economie herleefde maar door corona was er een recessie waar velen groot jolijt uit hielden. De euforie was af te lezen in hun ogen bij nieuwsberichten over recessie. Die mensen hebben uiteraard een vast maandinkomen zonder de recessie te voelen. Veel mensen kennen intussen meer zelfmoordgevallen dan doden te wijten aan corona.

De geest van de anti christ was altijd al in deze wereld, maar het nummer kan nu gekoppeld worden aan een man van een natie die de wereldkoers stuurt.
Gedwongen vaccinaties zijn niet ver af. Indien men luciferase zal toevoegen waren de eindtijdtekenen nooit zo alom aanwezig als nu.
Er wordt ook geen hocus pocus toegepast maar zuivere numerologie zonder complexe sprongen. Glashelder.

Het zou me ook gek in de oren klinken als ik niet tot geloof was gekomen. Maar zelfs de meest verwante pro vaxxers stellen zich vragen bij deze experimentele vaccins en de verkiezingsuitslag.

Er is toch meer aan dan het rationele verstand wenst te erkennen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 00:38   #59
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Biden regeert nog niet, maar een groep achter hem regeert. Trump had dat ook wel, maar behield toch een overzicht om gepast bij te sturen waar “ze” te ver gingen.
Interessant.
Over welke groep gaat het precies?

Vrijmetselaars?
Satanisten?
Illuminati?
Moslims?
Bilderbergers?
...

De waarheid en niets anders dan de waarheid. hé CUFI
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 00:47   #60
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Interessant.
Over welke groep gaat het precies?

Vrijmetselaars?
Satanisten?
Illuminati?
Moslims?
Bilderbergers?
...

De waarheid en niets anders dan de waarheid. hé CUFI
Zij wiens naam we niet spreken.
“Iedereen” weet dat er een samenzwering is van rijke mensen en bedrijven die vele zusterbedrijven hebben. Ze controleren en domineren alle narratieven waardoor alles wat mainstream is niet meer representatief is. Onze eigen politiek heeft in eigen land reeds minder controle dan “zij wiens naam we niet spreken”.

Biden is in handen van achterliggende krachten die Amerikaanse waarden systematisch zal vervangen naar een communistisch beleid.

We moeten terug tot God keren of verliezen alles wat we nu voor vanzelfsprekend achten. Er is geen tussenweg, dat leerde ervaring mij via harde hand.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be