![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1681 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou er niet aan durven denken om in dit stadium van vandaag, enige moslim te beschuldigen van de bomaanslagen in het Vlaamse Zaventem en het Brusselse metrostation Maalbeek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, we weten weer waarover we nu nog maanden gaan kunnen ja/neen zeggen, gelet op de snelheid van het gerecht en zijn vooringenomenheid tegenover flaminganten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1683 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1684 |
|
Banneling
|
Tzit diep
De trucknazi die grote VB fan is, raakt een gevoelige snaar Moslims zijn criminelen van zodra ze maar verkeerd kijken naar iets, trucknazis met de juiste partijkaart mogen een gebouw in brand steken, dan ist maar "voor te lachen". |
|
|
|
|
|
#1685 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zou de VB-ers op dit forum sieren om gewoon te zeggen dat dit enkel maar kan worden afgekeurd in plaats van ter verdediging te springen. Dat doet men voor andere verdachten ook niet op die manier.
|
|
|
|
|
|
#1686 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1687 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet gezien hoe links hier Stevaert die terecht moest staan voor verkrachting verdedigde onder het motto dat hij nog niet veroordeeld werd en tot zolang onschuldig was? Laatst gewijzigd door daiwa : 9 december 2020 om 17:34. |
|
|
|
|
|
|
#1688 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu zit je toch te trollen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#1689 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1690 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1691 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201208_93570974 Citaat:
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 december 2020 om 17:47. |
||
|
|
|
|
|
#1692 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan ermee lachen maar dat wens ik toch niemand toe, zelfs geen VB’er.
Onschuldig opgepakt en viereneenhalf jaar moeten wachten voor je ‘vrijgesproken’ wordt. En eerlijk gezegd, ik was ondertussen ook de juiste toedracht vergeten. Toen ik Cheffou las dacht ik dat is de terrorist met het hoedje.
|
|
|
#1695 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#1696 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou jij het leuk vinden om 4 jaar lang rond te lopen als officieel verdacht van moord?
|
|
|
#1697 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Helemaal niet.
Ik heb altijd en overal geweld afgekeurd (zonder daarom elk geweldsgebruik te willen bestraffen met zware gevangenisstraffen). Idem dito voor brandstichting (zonder daarom geen verschil te willen maken tussen brandstichting in een leegstaand gebouw, dan wel in een gebouw waar zelfs maar vermoed kan worden dat er iemand aanwezig is ... bla bla ...) Maar evengoed heb ik altijd gesteld dat iemand juridisch onschuldig is, tot hij of zij effectief veroordeeld is (zonder daarom de Spaanse repressie op dezelfde voet te stellen, of volledig kritiekloos te zijn voor fouten vanwege het gerecht). En tot slot: ik hou ook rekening mee als sommige politici wel degelijk een strafbaar feit veroordelen (zoals Van Grieken dit deed voor deze brandstichting, op de vrt), en andere politici dit niet doen. Nu nog even in herinnering brengen: ik ben geen belanger, maar wel een nva-lid.
|
|
|
|
|
#1698 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Twin towers vergeten?
|
|
|
#1699 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Die wist wel waarom hij ging zwemmen met zijn kleren aan voor zijn proces begon .....
|
|
|
|
#1700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
suggereer jij nu een link tussen flamingantisme & aanhorigheid bij Hitler-clubjes ? |
|
|
|
|