![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard deed ik meer dan dat programma kijken, maar als ik dat keek was dat voor onderzoekende redenen en niet als entertainment. Was de Darwinistische genocide geen moord omdat de Aboriginals geen mensen volgens de wet waren? Ja of neen alice.
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een laattijdige abortus wordt beschreven door een arts die er meer dan 1000 uitvoerde. Zie de youtube video van 5min. Een beentje afrukken, de armen, het hoofdje, de romp. Denk je dat ze dat er in 1x uitkrijgen? Soms wel en dan leggen ze de baby gewoon te sterven. U beweert dat het geen moord is omdat u de wet als maatstaf neemt, maar net daardoor gebeuren er de meest verschrikkelijke dingen en acht u mensen geen mens meer omdat ze niet voldoen aan bepaalde criteria. Ik heb echter verstand genoeg in te zien dat een embryo en foetus mensen in een vroeg stadium zijn. Ik maak geen wetenschappelijke compromissen met de politiek. Dat is tijdelijk en vervangt constant waardoor nieuwe maatstaven komen.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 10 december 2020 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eindeloos uw vragen herhalen is trollen hoor! Ik heb al uitgelegd dat gezien de ingreep, 6/8 of 10/12 weken (12 is de wettelijke termijn tot heden) niet uitmaakt! ![]() Waarom moet je steeds ieder argument maar blijven herhalen bij u, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trol niet maar wijs u op het feit dat een wet een slechte maatstaf is. Noem de zaken gewoon wat ze zijn, ook al klinken ze niet politiek correct.
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() WAAROM het geen moord is ook al oeverloos en door meerdere forummers uitgelegd en maar doordrammen! ![]() Ja mensen maken wetten en die veranderen in tijd, de ontwikkeling van o.a wetenschap heeft daar invloed op. Dat lijkt me logisch en juist, wat dacht u dan, de bijbel als maatstaaf voor wetgeving? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets levend opzettelijk doden is moord. Dat dit niet politiek correct klinkt is mijn probleem niet, maar dat van de politiek. Al wat jullie uitlegde is dat het de wet is om dan verder te negeren dat de wet toe genocides leed in het verleden omdat zij ook dicteerde wie het waard is te leven. Moesten abortussen meer geld kosten dan ze opbrengen, de wet zou anders zijn en de termijn zou niet omhoog blijven gaan.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 10 december 2020 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is de inquisitie niet, waar u uw vragen kunt opleggen, en ik wil best vragen beantwoorden DIE IETS MET HET ONDERWERP TE MAKEN HEBBEN. Klaar hiermee hoor, uw attitude is te gek voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeilijke vraag he, omdat je dat ook op een ongeboren kind kunt toepassen. You are a liberal. Nog liever moslim dan dat.
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al antwoord gegeven en toch blijven drammen is trollen hoor. Ik ben niet verantwoordelijk voor uw vreemde opvattingen of gedachtegang. Bijgevolg hoef ik daar niet in mee te gaan en uw bizarre vragen te beantwoorden die totaal geen uitstaans hebben met het onderwerp van deze discussie. Nu al drie keer op gewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om iets wat wettelijk geacht wordt. Ik zal het anders formuleren: was een Aboriginal doden geen moord omdat de wet ze als onmenselijk achtte?
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 10 december 2020 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je dat plus artikel gelezen? Mijn vraag blijft dan: waarom kon dat niet in de vorige termijn? Er was geen probleem en geen vragende partij tot 1 van de marginaal kleinste partijen dat begon te duwen. Dat het wettelijk is maakt niet ongedaan dat een kind uit de baarmoeder in stukken rukken moord is.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 11 december 2020 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag gerust maar stop met uw religieuze opvattingen op te dringen. Ja, onder de 12 weken is een embryo geen mens met armen, benen, ontwikkelde hersenen die bewustzijn/ pijn registreren, en met een curettage komt dit er in één keer uit. We blijven maar in cirkeltjes draaien, dat u wetenschap van geen tel vindt om inzichten aan te passen is uw persoonlijke keuze. Uiteraard zijn inzichten tijdelijk en groeit dit op basis van wetenschappelijke inzichten, wat dacht u dan? Religieuze overtuigingen staan meestal los van verstand, dus dit als sterkte in uw opvattingen naar voren schuiven is...vul maar in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschuil u dan niet achter wetten van fascitoïde dictators en beargumenteer duidelijker waarom. Ik heb in die voorbeelden en ja/neen vragen duidelijk getoond dat een wet geen goede maatstaf is om moorddaden weg te relativeren.
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer begint het leven in de baarmoeder volgens de wetenschappelijke consensus alice? Dit is geen ja nee vraag. Laten we op dat antwoord verder bouwen.
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is andersom, artsen die vrouwen begeleiden merkten op dat voor een groep van ongeveer 500 vrouwen per jaar de termijn te kort is en ze dus aangewezen zijn op de hulpverlening in Nederland met fin gevolgen, want die ingreep wordt niet terug betaald. Vandaar de discussie en voorstel binnen de politiek. En stop eens met dat emo gedoe, een embryo is geen" kind" dat stadium bereikt een foetus pas bij geboorte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Europees Commissaris
|
![]() Een kind, zelfs in wording , doden is moord met voorbedachten rade, draai en keer het zoals je wil. Bekijk maar eens goed een foetus van 18 weken. Geef dat aan de moeder en vraag haar om het zelf dood te nijpen./
Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 december 2020 om 11:30. |
![]() |
![]() |