![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() elk nadeel heeft zijn voordeel.
![]() ![]()
![]() |
#602 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
... maar de gepensioneerden die op dit forum zitten hebben dat excuus niet, he rudy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk van eens mijn internetfactuur niet te betalen, dan is die van ons ook eens afgesloten van de winkels...Man man man.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Europees Commissaris
|
![]() Als we onze buren uitnodigen om hier een koffie te drinken, zijn we in overtreding. Ok, de pakkans is quasi nul, maar in theorie zou dat dus 4x750 boete kunnen opleveren, plus 4000 voor ons als organizator, plus eventueel een nieuwe GSM. Dan toch liever funshoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is misschien wel waar, maar het is niet de juiste manier om te doen alsof het geen ramp is dat zo een elementaire vrijheden in het nieuwe regime afgeschaft werden, ook al kunnen we ondertussen nog wat schipperen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Egoïsme: o.a. lockdownparties !! Zulke hoeven zelfs niet geholpen te worden !! Citaat:
Citaat:
Zuivere lak hebben aan respect voor de medemens !! Lock-downfeestjes zijn 2 dikke egoïstische middelvingers naar de andere mens !! Ik begrijp nu perfect hoe thuisbesmettingen o.a. tot stand komen !! Ik vind de momentele geldboeteverhoging voor zulke nog niet voldoende !! Een extra leuk voorstel , bij herhaling van een lockdownfeestjes , voor mij part nemen ze zulke ook hun woning + bankrekening in beslag !! Oh , bijkomend: Als u zich tijdens de gehele coronacrisis netjes gedraagt + 1 jaar langer , enkel dan zou men de woning terug krijgen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 december 2020 om 13:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, ik schreef zelf ook al dat de pakkans quasi nul is. Maar tegelijk bevestig je nog eens de absurditeit: mensen die bij elkaar een koffie gaan drinken zitten waarschijnlijk in een hogere leeftijdscategorie dan mensen die met luide muziek 20 pizza's bestellen. Maar de pizza-bestellers moeten vrezen voor hoge boetes, de koffiedrinkers niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een besmettelijke ziekte opdoet, terwijl alle middelen bestaan om U te beschermen, dan ben je daar zelf voor verantwoordelijk. Dat andere mensen elkaar besmetten of niet heeft daar niks mee te maken. Dat zal wel te moeilijk zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2020 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij komt dan met voorbeelden van besmette mensen die aan WC-brillen lekken, enz .... Nogmaals een bewijs dat paniek mensen irrationeel maakt.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 18 december 2020 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat andere mensen elkaar besmetten of niet heeft daar niks mee te maken. Dat zal wel te moeilijk zijn.[/quote] Ge loopt over straat , plots pakt een besmette eikel uw masker af , ze koeken op uw bakkes , gij valt neer , en ze bespugen u .... Dan is het slachtoffer dus verantwoordelijk voor de opgelopen besmetting ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand likt aan een WC-bril en test nadien coronapositief !! Goegel: tiktokker likt toiletbril heeft nu coronavirus
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ze koeken op uw bakkes , gij valt neer , en ze bespugen u .... Dan is het slachtoffer dus verantwoordelijk voor de opgelopen besmetting ??[/quote] Ik had dat vorige week bijna aan de hand. Gelukkig was de snotbel nog maar 4 jaar en kon ik hem nog aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Edit: die is kandidaat voor een darwin award. Laatst gewijzigd door gertc : 18 december 2020 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In die gevallen is de dader verantwoordelijk. In de 99,99999 andere gevallen... Laatst gewijzigd door gertc : 18 december 2020 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij waren de sterke schouders en moesten opbrengen, we hadden zelfs geen tijd om te neuten. En dat de staatsschuld is wat ze is ligt aan het profitariaat niet aan ons, wij hebben genoeg betaald. Tja, in de jaren 30 en 40 waren het de Joden, er is schijnbaar weinig veranderd aan het mens"dom"..
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want niet vergeten, je stond te roepen op die corona feestvierders die zwaar gestraft moesten worden omdat ze elkaar, zonder jou erbij, aan het besmetten waren. Die rukken uw masker normaal gezien niet af he. Kijk, er zijn FFP2 maskers voorhanden, en plexi gelaatskappen. Er is genoeg gel en zeep om uw handen clean te houden wanneer je aan je gezicht wil komen. Zet altijd zo een masker en gelaatskap op als er een andere persoon op minder dan 20 meter van U komt, en eet alleen, was uw handen telkens je buiten je huis iets aangeraakt hebt alvorens uw gezicht aan te raken en 99% van de mensen mag besmet rondlopen JE GAAT HET NIET OPDOEN. Je hebt dus alle middelen in handen om U te beschermen. Het is niet de schuld van anderen als jij ziek wordt. Mensen die voor kinderen moeten zorgen hebben die mogelijkheden veel minder, maar die zijn ook jonger en riskeren niet veel. Mensen die veel riskeren zijn meestal in de situatie waarin ze het bovenstaande kunnen toepassen. Als die mensen ziek worden, is dat omdat ze zelf bewust gekozen hebben niet alle maatregelen te nemen die hen hadden kunnen beschermen. Wat een vrije keuze kan zijn, maar dan moeten ze dat niet op iemand anders steken. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2020 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mis je niet ik denk dat veel ouderen beter geïnformeerd zijn dan de jongeren. Eén of ander TV programma waar men vragen stelde aan jongeren rond de 17 / 18 op straat. Van welk land is Verhofstad de hoofdstad? Na "lang" nadenken vonden ze het land niet ....... ![]() Niet dat ik TV kijk, helemaal niet zelfs ik ben het op Youtube tegengekomen.
![]() |