![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet rechtstreeks en niet onrechtstreeks. Zo simpel is het! Schrik om ziek te worden? Blijf thuis of kruip in een ruimtepak als ge persé die verse pistolet wilt. Toch maar een kleine moeite om zoiets gedurende maanden vol te houden in afwachting op het wonderspuitje, nee? Dat had vorig jaar in maart zo beslist kunnen worden, dan had quasi iedere jongeling nog wat plezier, maar dat gun jij en andere ouwelui ze niet natuurlijk. Vandaar dat ik toch mag hopen dat jij en andere ouwelui iedere avond aan de voordeur gelijk een bende debielen in de handjes staat te klappen om de jongelui te bedanken voor hun geofferde moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U bent voorstander van natuurlijke opruiming , ik niet !! Uiteindelijk zal moedernatuur wel ingrijpen , akkoord , maar .... een leven heeft recht om te leven , uitgezonderd terroristen !! En lockdownfeesters die kapotvallen , zij zoeken het zelf , prima !! Wie euthanasie wil , daar heb ik respect voor !! Abortus , onder voorwaarde !! Zelfs zelfmoord is een recht !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Persoon b: Ik wil hem wel dood !! Persoon c: Ik weet het nog niet !! Wie van de 3 heeft gelijk ?? Citaat:
Citaat:
Ik ben niet tegen het vaccin , maar het moet weldegelijk macheren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 december 2020 om 13:16. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is totaal idioot om dezelfde gedragsregels en beschermingen toe te passen voor die twee. Het zal niet veilig genoeg zijn voor die oudere, en totaal nutteloze schade veroorzaken voor die jongere. Dat is dan ook wat we vaststellen: de maatregelen vernietigen het leven van jongeren, en maken toch ouderen ziek. Wat logisch is, als je de remedie niet aanpast aan de patient. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2020 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cijfers.
https://freopp.org/estimating-the-ri...e-630aea3ae5a9 Babies zouden tot 7 keer meer kans hebben om aan griep te sterven dan aan covid. Jonge tieners 3 keer. Dan flipt het om. Ik zit in de leeftijd waar relatief gezien covid stukken gevaarlijker is dan griep: ik heb 5 of 6 keer meer kans om dood te gaan aan covid dan aan griep. Maar die twee kansen blijven redelijk klein. Citaat:
Daaraan herkent men trouwens hysterie. Wanneer feiten schandalig overkomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2020 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht om zijn leven te leven, en daarbij de eigen keuzes te maken bij de risico's die hij voor zichzelf wil nemen. Iedereen heeft het recht om het risico te nemen de straat over te steken, omdat het belangrijker is voor die persoon om iets aan de andere kant van de straat te doen, dan het risico dat hij daarbij dood gaat. Gaat hij daarbij dood, dan was dat zijn eigen keuze, en was daar niks mis mee. Iemand tegenhouden om de straat over te steken, omdat ANDEREN vinden dat hij niet met zijn leven mag spelen, en daardoor dat GROTERE GELUK van wat hij aan de overkant van de straat zou vinden KAPOT MAKEN, dat is exact wat het betekent om IEMAND ZIJN LEVEN NIET LATEN TE LEVEN. De bedoeling van een leven is niet om biologisch te leven en niet als mens zijn geluk kunnen te beleven. Dat is nochtans wat men met een grote voorhamer kapot heeft geklopt dit jaar. Ik wil niemand dood doen in deze. Ik wil wel mijn leven kunnen leven. Men verbiedt mij een gans jaar bijna om mijn leven te leven. Ik ben wel biologisch in leven, maar dat interesseert mij niet. Ik wil best een jaar biologisch minder lang leven, om een jaar mijn leven kunnen te leven zoals ik mijn geluk wil ondervinden. Ik wil kunnen beslissen om de straat over te steken, het risico te nemen om doodgereden te worden, omdat het geluk aan de overkant van de straat meer waard is. Gij wilt dat geluk vernietigen. Mensen die feestjes vieren, zijn zoals die mensen die willen oversteken, om het geluk en het plezier van deze dag te proeven. Gij wilt dat geluk vernietigen. Het geluk van vandaag dat vernietigd werd, is voorgoed weg he. Men kan dat niet "erbij krijgen" achteraf. Iemand die 30 jaren te leven had, is gewoon 1 jaar (dit jaar) van zijn geluk kwijt. Men heeft het hem afgenomen. Jij staat daarvoor te juichen. Waarom mag joost weten, waarom jij daar voor staat te juichen. Als men met deze zotte maatregelen van een gemiddelde burger een derde van zijn geluk heeft afgenomen, een derde van zijn plezier om met vrienden te feesten, te lachen, zich te ontspannen, te sporten, op reis te gaan, op cafe te gaan.... kapot gemaakt heeft, dan HEEFT MEN 3 MILJOEN LEVENSJAREN KAPOT GEMAAKT MET DEZE MAATREGELEN. Nooit of te nimmer gaat men 3 miljoen levensjaren redden. Men heeft irreversiebel veel meer jaren kapot gemaakt dan men zelfs maar kon dromen om te redden. En jij staat daarvoor te juichen, voor die vernietiging van zoveel jaren geluk en leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, maar, ... ![]() aan de andere kant van de heuvel staat het vaccin al zo goed als van het malse groene gras te grazen! Nog even op de tanden bijten. Er is heus waar licht aan het eind van de tunnel. Zo helder! Zo verblindend helder! Dat u dat niet ziet! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet bepaalt , ik raad u aan politieker te worden , dan kan u mee beslissen !! Naar mijn mening: Optie 1: een totale LAAAANGE lockdown , grenzen potdicht !! Optie 2: iedereen VERPLICHTEN om zich te laten vaccineren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Optie 2: de werking is ook maar tijdelijk, 6 maanden als het erg goed gaat Corona verdwijnt dus niet, nog zo'n ideeën? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Minister
|
![]() ![]() Waar hebben 'jullie' dat gedaan dan? Toch niet op dit forum? Want er zijn nauwelijks argumenten in het kamp van de pro-maatregel-mensen. Kijk, in maart dacht ik ook: ohjee, vreselijk virus. Maar dan is er zoiets als 'voortschrijdend inzicht' en kom je tot het besef dat paniek en angst voor niets nodig is.. 't zou een heel ander verhaal zijn, indien 10% van de mensen in mijn omgeving gestorven zou zijn. Nu ken ik maar één iemand die positief werd getest en na drie dagen ging die werken omdat er geen reden was om thuis te zitten. Edit: persoon in kwestie kan zich perfect afzonderen tijdens het werken.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 december 2020 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja , wanneer ik ben verkouden , ik blijf dan 3 dagen thuis !! Bij bv een bronchitis of griep of oorontsteking , ik blijf thuis tot ik genezen ben , ik wil geen longontsteking , of andere besmetten !! Citaat:
Dan stel ik je het volgende voor , vanaf 30 jaar: https://www.youtube.com/watch?v=4M2vx_RCwSs Want aaw peekes zijn gewoon hinderlijk voor jonge snaken , niet waar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een excuus om de klem erop te houden
![]() |
![]() |
#735 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, maar hetzelfde resultaat bereiken je ook als enkel jij je blijft inenten, probleem opgelost. Deze die willen enten zich 6 maandelijks in en laten de rest met rust. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals griep dat ook niet doet. En de kans bestaat dat er dra nog wat nieuws op de markt komt... Maar goed, gesteld dat we het toch zouden kunnen uitroeien met een van uw twee opties... dan... -werkt optie 1 alleen als iedereen overal op 't zelfde moment keihard in lockdown gaat gedurende minstens een maand. Nogmaals: iedereen over de hele wereld op 't zelfde moment. Zie je het al gebeuren? Praktisch enzo? Bovendien moet je dan ook een hele resem dieren, die eventueel drager zouden zijn, uitroeien. Want als er nog maar ergens een beetje virus voort kan leven, heb je het na de lockdown weer zitten. - voor optie 2: ik zie niet in waarom iedereen moet gevaccineerd worden, maar bon: ik ga akkoord wanneer het vaccin 100% veilig en efficiënt is. Maar dan geldt ook: iedereen op 't zelfde moment wereldwijd vaccineren.. want anders heeft 't geen zin (+ alle dieren die...) Helaas is er geen enkele reden om -op dit moment- aan te nemen dat de veiligheid gegarandeerd is.. idem wat betreft de werkzaamheid/efficiëntie. Daarom dat het goed is dat er zoveel pro-vaxxers zijn... proefdieren, als het ware. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 december 2020 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat gaat uiteraard heel moeilijk worden , elk land denkt anders !! Daar Corona toch een blijvende ziekte of virus wordt: proberen zoveel mogelijk te ondrukken zou al wel een oplossing zijn !! En ja , met een veilig vaccin !! Ik ben benieuwd naar patrickve z'n reactie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 december 2020 om 17:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Europees Commissaris
|
![]() !!
!! !! Postscriptum: !! Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 20 december 2020 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In uw ogen is een vaccin veilig als je er niet meteen van doodvalt. Ik heb een andere kijk op een wat een veilig vaccin is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij de enige mogelijke uitweg betreffende Corona. Dat het afzwakt en dat het lichaam in de loop der tijd meer weerstand kan bieden. Helaas wil dat zeggen dat een aantal zwakke mensen zal sterven. Maar, als je iedereen 't contact met het virus wil ontzeggen, zal ook iedereen zwak blijven, met alle gevolgen van dien. Maar goed, 'k zal wel wat te simpel redeneren... |
|
![]() |
![]() |