![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in een andere zaak dat ze schuldig was aan belangenvermenging. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag die mens niet zelf beslissen met wie hij het ziet zitten en met wie niet?
![]() |
![]() |
#464 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratie noemen ze dat en dat in een zogezegde rechtstaat... Citaat:
ha, ha, ha, hoe wijs dat la Belgique met zijn Vlaamse horigen toch is... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, het cordon steunt op maffieuze praktijken van de heersende elite... Democratisch en wettelijk durven ze het zelfs niet spelen omdat ze weten dat ze teruggefloten zullen worden... Maar maffieuze dwang met de regimemedia als toeter daar kennen ze wel wat van... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() Dan zouden we evengoed en waarschijnlijk met veel meer recht onze hele regimemedia mogen aanklagen wegens stalking...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 21 december 2020 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt het uit dat men mee in het coron vliegt als men de meerderheid heeft? Als N-VA + VB meerderheid zouden hebben en ze zouden beslissen in een coalitie te stappen, wat doet het er dan toe dat de andere partijen niet meer met hen willen samenwerken? Ze hebben de meerderheid al hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie stalkt er u, Marie?
![]() |
#471 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begin uw inhoudsloos gezaag echt wel moe te worden. Als gij beweert dat ik leugens vertel moet gij dat aantonen met argumenten. Kunt ge dat niet, of doet ge dat niet dan hebt ge volgens mij niks te zoeken op een discussieforum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te veel tegen haar schenen stampen, ze heeft er al genoeg geband gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit toont aan dat ondanks de gedetailleerde uitleg van Thefourhorsmen, met voorbeelden erbij, je nog altijd niet begrepen hebt waarom je bewering gewoon verkeerd is. Jammer maar helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, nog volgende opmerkingen i.v.m. deze draad. Het is duidelijk dat rood Willempie hierin het voortouw neemt, bewijs daarvan zijn talrijke tussenkomsten die rond de 50 bedragen en counting. Ik zie een paar oorzaken voor deze overdreven ijver : - ofwel een grenzeloze pretentie : ik en ik alleen bepaal het verloop van deze draad omdat ik véél slimmer ben dan de rest die hier aanwezig is; - ofwel een grote onzekerheid : wanneer ik het genoeg herhaal zullen ze "het" wel snappen. Willempie vergeet hier het feit dat wanneer je wanneer je telkens iets herhaalt het effect ervan verloren gaat. Ook panda laat zich gelden maar staat in de schaduw van zijn meester voor wie hij een bewondering heeft die naar het beate nijgt. Als een schoothondje volgt hij hem en wacht op een schouderklopje van zijn meester. Zeer pijnlijk om lezen. Wie ook bedrijvig is in deze draad is de seksverslaafde demper die mij ooit materiaal aanbood dat het daglicht niet mag zien tegen betaling. Vanzelfsprekend ging ik niet in op zijn voorstel in en laat het aan de verbeelding van de lezer over om te oordelen wat hij bedoelde. Maar ook merk ik een paar zaken in deze draad op die me absoluut niet bevallen, nog meer dan de hierboven vermelde zaken. BDW heeft door zijn stupide uitspraken i.v.m. samenwerking met het VB ook bij mij alle krediet verloren. Zijn politieke rol is daarmee uitgespeeld en ik ben van mening dat de top van de partij moet aansturen op zijn vervanging. Lorin Parijs is dé man die het moet overnemen al kan BDW burgemeester van de stad blijven. Veel Vlaams-nationalisten denken trouwens in die richting, ik voel in mijn omgeving dat ik niet alleen sta met mijn visie. Conclusie : De N-VA heeft een veldslag verloren maar zal de oorlog winnen. Deze partij is té belangrijk om te verdwijnen, tot spijt van wie het benijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is democratie al de rest is leugen en bedrog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Je zegt dat we beter een klacht indienen wegens stalking maar je wordt niet gestalkt?